Advertentie | |
|
![]() |
|
Ok. Dan zeg je er niet bij dat je homo bent. Maar je moet het wel uitmaken, want je bent niet verliefd op haar en je vindt haar niet aantrekkelijk. Je houdt haar aan het lijntje, en blijkbaar heeft zij zelf ook wel door dat er iets niet goed is, want anders zou ze er niet de hele tijd naar vragen.
Maak het nu eerst eens uit. Of je eerlijk wilt zijn over je geaardheid is een tweede, maar als ze echt zo'n goede vriendin is gaat ze echt niet boos zijn om het feit dat je homo bent. Ze wordt wellicht boos omdat je haar zo lang hebt voorgelogen, maar dat is je eigen schuld. Je had bijvoorbeeld ook géén relatie met haar kunnen beginnen. |
![]() |
|
Wat Vowel zegt inderdaad.
Volgens mij zijn er twee losse problemen. 1. Je hebt een vriendin op wie je niet verliefd bent/blijkt te zijn 2. Je bent homoseksueel en hebt dat aan niemand verteld Probleem 1 moet je nu oplossen, omdat het niet eerlijk is tegenover je vriendin om haar aan het lijntje te houden terwijl jij al weet dat je niet verliefd op haar bent. Dat moet je uitmaken. Je kunt gewoon eerlijk zeggen dat je niet verliefd op haar bent. Probleem 2 is een ander probleem, waarvan de oplossing hier los van staat. Je moet zelf weten wanneer je uit komt voor je geaardheid en ik begrijp dat dat op je veertiende nogal een opgave is. Dat hoeft dus ook niet per se nu. Bedenk wel dat het je heel erg zou kunnen helpen als je er eens met iemand over praat. Je hoeft het dus niet meteen aan iedereen te vertellen, maar je zou kunnen kijken of er iemand is in je omgeving aan wie je het wél zou willen vertellen. Dat kunnen je ouders zijn, een neef/nicht, een goede vriend, je mentor van school, je huisarts, of wie je ook maar wil. Het zal je misschien opluchten. |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Studeren |
Wat nu? CheyKuil | 1 | 09-11-2015 22:57 | |
Liefde & Relatie |
Mijn vriendje heeft na twee dagen al twijfels, wat nu? k@rlijn | 22 | 05-05-2010 18:23 | |
Liefde & Relatie |
wat nu? sweetshorty19 | 9 | 14-04-2006 08:35 | |
Liefde & Relatie |
[verliefd] Wat nu? Rerisen Phoenix | 14 | 03-10-2003 07:40 | |
Liefde & Relatie |
wat nu? please help Verwijderd | 2 | 07-06-2002 14:42 |