Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 18-08-2013, 00:36
YeahItsMe
YeahItsMe is offline
hey,

ik ben een jongen van 15 jaar, en ik zit met een probleem waar ik maar geen antwoord op kan vinden.

Ik ken dus een meisje, waar ik al op verliefd ben sinds ik haar ooit heb gezien, ze zag er echt perfect uit, ...
Het klinkt misschien wat raar omdat ik 15 ben, maar ZIJ was het hele schooljaar en daarna mijn ware liefde.
Maar in mijn klas zat nog een ander meisje dat ik ook super mooi vond, maar iets minder mooi als mijn ware liefde.
Nu, een paar dagen geleden, had ik afgesproken met 2 vrienden, en het meisje van mijn klas, en we zijn allemaal blijven slapen bij 1 vriend van me, en die dag, was dat meisje van de klas er dus ook, en ik keek er echt al naar uit om haar terug te zien.
Ik vond de dag echt super geslaagd, want ik zat vaak bij het meisje van mijn klas, we knuffelde, we praatte,... en toen die dag voelde ik precies iets...
Ik was zo gelukkig bij haar, dat ik er misschien op verliefd ben geworden, maar dan is er nog mijn ware liefde...
Ik noem haar 'mijn ware liefde' omdat ik haar super mooi vond en iedereen kon alleen maar goed spreken over haar, ze was gezellig, leuk, lief,... niemand sprak ooit iets slecht over haar.
Maar ik heb nog maar 1 keer met haar gepraat, dus echt bevriend ben ik er niet mee.

Nu wil ik weten: voor wie zou ik moeten kiezen? :
Het meisje van mijn klas? : Ik genoot er echt van om bij haar te zijn, en als we knuffelde, had ik het moeilijk om haar los te laten.
Of mijn ware liefde? : Ik vind haar nog altijd super mooi, en misschien omdat ik niet echt met haar bevriend ben, had ik niet hetzelfde gevoel als ik bij het meisje van de klas had,
maar als ik met haar bevriend raak, misschien veranderd alles dan.

Ik heb echt hulp nodig, want ik weet echt niet wat te doen, ik lig nachten wakker, en ik lig te dagdromen over hun 2, en over hoe ik hieruit moet geraken, maar ik kom op geen enkel idee.

groetjes. <3
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 18-08-2013, 01:13
Verwijderd
Als er sprake zou zijn van "ware liefde" dan had je die vraag niet hoeven stellen. Voor zover ik begrijp is er nog niets aan de hand tussen jullie allemaal, dus wat dat betreft staat het je vrij om ze allebei te pakken.
Met citaat reageren
Oud 18-08-2013, 01:43
YeahItsMe
YeahItsMe is offline
Citaat:
Als er sprake zou zijn van "ware liefde" dan had je die vraag niet hoeven stellen. Voor zover ik begrijp is er nog niets aan de hand tussen jullie allemaal, dus wat dat betreft staat het je vrij om ze allebei te pakken.
ware liefde omdat ik vroeger ook bij veel meisjes dacht van 'wow' enzo toen ik ze zag, maar toen ik haar zag, had ik dat niet meer, er was geen enkel meisje meer waarbij ik wow dacht.

en wat bedoel je precies met "ze allebei pakken"? ik wil 1 van de 2, en me er ook goed bij voelen.
Met citaat reageren
Oud 18-08-2013, 06:29
hookee
hookee is offline
Ik lees in je verhaal grotendeels dat je op uiterlijk wil selecteren. Stel je nou eens voor dat ze allebei 10-20 kilo aangekomen zijn, een overhangend buikje hebben, sigaretten roken, een jengelend kind om zich heen hebben etc etc. Wie zou je dan kiezen?
Met citaat reageren
Oud 18-08-2013, 07:13
Vowel
Vowel is offline
Kiezen? Is er überhaupt al sprake van kiezen? Vinden die meisjes jou überhaupt wel leuk? Je zegt dat je met eentje pas één keer gesproken hebt en van die ander is ook niet duidelijk of ze je leuk vindt. Dat je er dan meteen van uitgaat dat jij de mogelijkheid gaat hebben om te kiezen is nogal arrogant, hè?

Verder schijnt je 'ware liefde' vooral gebaseerd te zijn op uiterlijk en aangezien je twijfelt is er wellicht helemaal geen sprake van 'ware liefde'?
Met citaat reageren
Oud 18-08-2013, 08:28
Yannickje
Yannickje is offline
Probeer nader in contact te komen met het meisje van je klas: die is aanspreekbaarder. En later zie je wel.
Oud 18-08-2013, 12:06
Verwijderd
Citaat:
ware liefde omdat ik vroeger ook bij veel meisjes dacht van 'wow' enzo toen ik ze zag, maar toen ik haar zag, had ik dat niet meer, er was geen enkel meisje meer waarbij ik wow dacht.
Onzin dus want nu wil je er twee doen.

Citaat:
en wat bedoel je precies met "ze allebei pakken"? ik wil 1 van de 2, en me er ook goed bij voelen.
Nou, pak de leukste. Lastig.
Met citaat reageren
Oud 19-08-2013, 20:04
Jaymes
Jaymes is offline
Toen je met je ware liefde die ene keer prate voelde je toen meer dan toen je met het andere meisje was? Misschien helpt dat je dan kiezen?
Met citaat reageren
Oud 20-08-2013, 10:19
Verwijderd
Zoals de anderen van boven mij al zeiden, ben je nu vooral uitgegaan van het uiterlijk van deze meisjes. Dat is op zich logisch, want dat is het eerste dat je van een persoon meekrijgt. Toch gaat het, als het goed is, binnen een relatie om meer dan het uiterlijk. Het is absoluut belangrijk dat je elkaar aantrekkelijk vindt, maar ook dat je goed (en ook over persoonlijke dingen) kunt praten met elkaar, kunt lachen en dingen kunt delen. Of zo'n klik er is, kun je niet weten als je een persoon alleen maar van de 'buitenkant' hebt gezien.
Volgensmij zou ik, als ik jou was, proberen het meisje waar je nu al contact mee hebt beter te leren kennen. En als jullie het dan superleuk hebben samen, gewoon voor haar gaan.
Daarbij, je 'ware' liefde, hoe weet je nu wie dat is of wat voor persoon dat moet zijn? Je bent nog maar 15.. ik denk dat je pas op latere leeftijd doorhebt wie er nu écht bij je past.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten