Advertentie | |
|
![]() |
|
Kiezen? Is er überhaupt al sprake van kiezen? Vinden die meisjes jou überhaupt wel leuk? Je zegt dat je met eentje pas één keer gesproken hebt en van die ander is ook niet duidelijk of ze je leuk vindt. Dat je er dan meteen van uitgaat dat jij de mogelijkheid gaat hebben om te kiezen is nogal arrogant, hè?
Verder schijnt je 'ware liefde' vooral gebaseerd te zijn op uiterlijk en aangezien je twijfelt is er wellicht helemaal geen sprake van 'ware liefde'? |
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Zoals de anderen van boven mij al zeiden, ben je nu vooral uitgegaan van het uiterlijk van deze meisjes. Dat is op zich logisch, want dat is het eerste dat je van een persoon meekrijgt. Toch gaat het, als het goed is, binnen een relatie om meer dan het uiterlijk. Het is absoluut belangrijk dat je elkaar aantrekkelijk vindt, maar ook dat je goed (en ook over persoonlijke dingen) kunt praten met elkaar, kunt lachen en dingen kunt delen. Of zo'n klik er is, kun je niet weten als je een persoon alleen maar van de 'buitenkant' hebt gezien.
Volgensmij zou ik, als ik jou was, proberen het meisje waar je nu al contact mee hebt beter te leren kennen. En als jullie het dan superleuk hebben samen, gewoon voor haar gaan. Daarbij, je 'ware' liefde, hoe weet je nu wie dat is of wat voor persoon dat moet zijn? Je bent nog maar 15.. ik denk dat je pas op latere leeftijd doorhebt wie er nu écht bij je past. |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Flora & Fauna |
Help me aub! liza123 | 2 | 03-04-2009 14:26 | |
Huiswerkvragen: Exacte vakken |
HELP ME AUB MET GRAFISCHE REKENMACHINE (kansspel) halilo | 11 | 27-10-2003 19:38 | |
Werk, Geld & Recht |
!!!!! help me aub !!!!! sweet dreams | 8 | 06-07-2003 22:25 | |
Liefde & Relatie |
*ik vertrouw niemand meer zelfs me vriend niet,help me aub?!?!* Janet | 29 | 12-05-2003 18:23 | |
Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen |
Le sachet blanc (vertalen, zo moeilijk) zonnetje86 | 7 | 21-11-2002 09:59 | |
Liefde & Relatie |
Help Me AUB Verwijderd | 19 | 29-01-2002 21:08 |