Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 20-08-2013, 09:48
x_xkim
x_xkim is offline
Ik heb jullie raad echt hard nodig!
ik heb nu bijna ander half jaar een relatie met een super lieve jongen.
vanaf dat we 1 jaar hebben is het drama begonnen, daarvoor was zijn moeder al heel terughoudend maar oke,
toen we een jaar hadden liep het opeens uit de hand ik kreeg hele dreigwhatsappjes van zijn zus & zijn moeder deed alsof het mijn eigen schuld was, nooit heeft iemand daar zn excuus voorgemaakt maar oké, mijn vriendheeft altijd voor mij gekozen, maar ik merk aan mezelf dat ik het steeds lastiger er mee krijg., hij heeft zo n goede band met mijn familie en is altijd welkom waarom kan ik dat dan niet bij zijn familie hebben? maarja het lijkt wel alsof die familie mij haat en niemand wilt mij ergens bij betrekken van zijn familie.
moet ik met mn relatie door gaan en de haat berichtjes en haat blikken negeren of er mee stoppen?\
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 20-08-2013, 10:06
Verwijderd
Zou je misschien iets specifieker kunnen zijn?
Als ik het goed begrijp heb je verkering met een jongen, maar sturen zijn moeder en zus dreigberichtjes naar jou. Wat voor berichtjes zijn dat dan? Heb je hier al eens met je vriend over gepraat? Hoe reageerde hij hierop? Wat vindt hij er zelf van?
Met citaat reageren
Oud 20-08-2013, 11:49
x_xkim
x_xkim is offline
ja dat klopt, het zijn berichtjes die erover gaan dat ik de hele familie uit elkaar drijf , dat ik nooit in het leven van hun zoon/broer had mogen komen etc. maar hij kiest steeds mijn kant en woont daarom nu bij zijn oma en we zien zijn ma en zus alleen nog 1x in de maand voor de beleefdheid zegmaar maar dit kan ook niet zo door gaan lijkt mij?
Met citaat reageren
Oud 20-08-2013, 11:50
Verwijderd
Probeer anders eerst eens uit te leggen wat er aan de hand is. Hier kan niemand wat mee.
Met citaat reageren
Oud 20-08-2013, 11:55
x_xkim
x_xkim is offline
nja nevermind ik denk dat het te ingewikkeld is om uit te leggen op een forum
Met citaat reageren
Oud 20-08-2013, 11:57
Verwijderd
Ik denk het niet.
Met citaat reageren
Oud 20-08-2013, 11:58
Vowel
Vowel is offline
Ik denk dat je gewoon een heel stuk vergeet. Waarom is die familie zo vijandig? Wat is er gebeurd waardoor ze zo doen? Heb je ooit ruzie gehad?

Het is moeilijk voor de stellen dat de familie van je vriend zomaar opeens, zonder aanleiding, een hekel aan je heeft gekregen. Hiermee wil ik niet zeggen dat het (geheel) jouw schuld is, maar er moet toch een reden voor zijn? Hebben ze ooit gezegd waarom ze niet willen dat jullie bij elkaar zijn?
Met citaat reageren
Oud 20-08-2013, 17:00
Elin3
Elin3 is offline
Er is vast wel meer aan de hand dan alleen jullie relatie waar zijn familie zich aan stoot. Waarschijnlijk gaat er daar thuis heel wat meer mis en vinden zijn zus en moeder jouw een makkelijke zondebok. Maar goed, eigenlijk kan ik er niet veel over zeggen -dit zijn ook al aannames- als ik het verhaal niet beter ken.
Oud 20-08-2013, 20:14
Verwijderd
Ik heb het zelfde met mijn schoonfamilie, maar dan iets minder heftig. Gewoon niks van aantrekken, het gaat om je vriend nietwaar? Niet om zijn zus/moeder.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten