Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 22-08-2013, 17:03
_Barbie_
_Barbie_ is offline
Hey iedereen,
ik zit met een probleem. Ik ben verliefd, zoals ik wel vaker ben geweest. Het probleem is alleen dat alle jongens waarop ik verliefd ben mij niet leuk vinden, waardoor ik al vaak best verdrietig ben geweest. De jongen waarop ik momenteel verliefd op ben, ik echt heel erg leuk, ik heb iemand nog nooit zo leuk gevonden. Ik ben alleen bang dat hij mij ook niet leuk vind. Ik ken hem eigenlijk pas één dag, maar het klikt enorm goed voor mijn gevoel. Hij besteedde vooral aandacht aan mij, we hebben dezelfde humor en we zaten ook de hele tijd naast elkaar (was op een feestje van een gemeenschappelijke vriendin). Nu heb ik het idee dat hij mij misschien leuk vind, maar dat had ik ook bij de vorige jongen die ik leuk vond en die vond mij ook niet leuk. Verder zijn er wel jongens op mij verliefd, maar die vind ik niet leuk, een beetje hopeloos is het dus. Een van m'n beste vriendinnen is ook zijn beste vriendin. Hoe kan ik erachter komen of hij mij leuk vind? En hoe kan ik zorgen dat ik meer (zelf)vertrouwen krijg in de liefde?
liefs x
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 22-08-2013, 17:09
_Barbie_
_Barbie_ is offline
Ik ben trouwens ook bang dat als ik m whatsapp dat hij kortaf of niet reageert
Met citaat reageren
Oud 22-08-2013, 17:13
Verwijderd
Citaat:
Verder zijn er wel jongens op mij verliefd, maar die vind ik niet leuk, een beetje hopeloos is het dus
Wat zeur je dan?

Verder moet je het gewoon aan hem vragen of hij wat leuks wilt gaan doen oid. Niet whatsappen.
Met citaat reageren
Oud 22-08-2013, 17:20
_Barbie_
_Barbie_ is offline
Citaat:
Wat zeur je dan?

Verder moet je het gewoon aan hem vragen of hij wat leuks wilt gaan doen oid. Niet whatsappen.
Hoe moet ik vragen of we wat leuks gaan doen? Want dan kom ik dus op het punt dat ik bang ben afgewezen te worden, zoals normaal
Met citaat reageren
Oud 22-08-2013, 17:52
Verwijderd
Dat heeft iedereen. Daar moet je je dus simpelweg overheen zetten. So what als hij je afwijst? Dan weet je in ieder geval waar je aan toe bent.
Met citaat reageren
Oud 22-08-2013, 18:06
bierkoning
bierkoning is offline
Bel hem op, of spreek hem aan als je hem tegenkomt.
Verder moet je je geen zorgen maken over hoe hij gaat reageren. Dat zal allemaal heus wel meevallen.
Oud 22-08-2013, 18:34
wanted010
wanted010 is offline
Het beginsel met hem heeft al geklikt, een goed begin is het halve werk. Ga door hoe je bent begonnen, maar niet direct zeggen dat je hem leuk vind, dat moet hij kunnen zien. Blijkbaar zal je na een tijdje resultaat zien.
Met citaat reageren
Oud 22-08-2013, 19:01
Elin3
Elin3 is offline
Heb een beetje vertrouwen in jezelf! Niet geschoten is altijd mis, ja toch? Begin niet gelijk met hem vertellen dat je hem leuk vindt (dat kan jongens behoorlijk afschrikken), maar probeer eens gewoon wat af te spreken. Leer elkaar beter kennen en dan zal je snel genoeg uitvinden of hij misschien ook gevoelens voor jou heeft.
Reageren

Regels voor berichten