Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Oude troep / Vraag & Aanbod

Topictools Zoek in deze topic
Oud 12-08-2013, 10:34
Intikken
Intikken is offline
Modbreak: Dit is dus niet het idee van V&A. Het is een kleine moeite om de beschrijving eventjes te copypasten naar hier (zonder telefoonnummers, weliswaar). Omdat ik de beroerdste ook niet ben zal ik 't maar even voor je doen:

Bij deze verkoop ik mijn Playstation 3, dit is wat er allemaal bij zit:- De Playstation 3 (160 GB);?- 4 games: Black Ops 2, Battlefield 3, Modern Warfare 3 en Far Cry 3;?- FPS Freeks: Snipr (dit zijn 2 dingen die je op je analoge sticks plaatst, waardoor je fijner kunt spelen);?- Een bluetooth headset;?- 1 controller;?- Een USB toetsenbord (het typen gaat nogal sloom als je ipv een toetsenbord je controller gebruikt);?- 3 draadjes: één om je controller en headset op te laden, een voedingskabel en een kabel om de Playstation op je TV aan te sluiten.??Ophalen en verzenden kan allebei, maar bij het verzenden gaan de verzendkosten naar jou, en ik verzend pas als jij hebt betaald.??Voor €190,- verkoop ik hem direct.

Hierbij bied ik mijn blauwe 3DS aan. Dit is wat je erbij krijgt:
- Zes spellen: Mario Kart 7, Super Street Fighter IV, Kid Icarus: Uprising, The Legend of Zelda: Ocarina of Time, Metroid: Prime Hunters en Diddy Kong Racing;
- Een beschermhoesje;
- Een oplader;
- De 3DS zelf met de originele doos en handleiding

Omdat ik hem heb gekocht voor een grote prijsdaling is het een Ambassadeurs Editie, dat houdt in dat ik 20 minigames erop heb gekregen.

Ophalen en verzenden kan allebei, maar bij verzenden zijn de verzendkosten voor u.

Voor €130,- verkoop ik hem direct.

---

Hai,
Ik verkoop op dit moment mijn PS3 en 3DS, als je hier interesse in hebt, kijk dan even naar mijn advertentie op Marktplaats. Als je niet kunt klikken op de link, komt het omdat ik dit op mijn iPod typ en dus geen BB-Codes kan gebruiken, kopieer het dan even naar je adresbalk.
Playstation 3:
http://link.marktplaats.nl/706513867

3DS:
http://link.marktplaats.nl/706315720

-Intikken

Laatst gewijzigd op 12-08-2013 om 11:23.
Advertentie
Oud 13-08-2013, 01:03
Verwijderd
Verkoop je de spellen ook apart?
Oud 24-08-2013, 23:24
Verwijderd
ik wil de ps3 spellen he biesloak xd
Advertentie

Regels voor berichten