Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 25-08-2013, 21:07
Jeremy'
Jeremy' is offline
Hallo forumgenoten,

Sinds een half/driekwart jaar vind ik een meisje leuk. Echter heeft zij al bijna een jaar met haar vriend. Zij zit in een vriendengroep, waarmee ik zowat iedere dag omga. Wat kan ik nu het beste doen, aangezien ik haar nogal erg leuk vind...
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 25-08-2013, 21:11
Verwijderd
Niks mbt haar zo lang ze in een relatie zit. En vind je het lastig, dan kun je misschien toch wat afstand houden. Meer met andere vrienden doen of binnen die ene groep ook minder contact met haar zoeken.
Met citaat reageren
Oud 26-08-2013, 07:09
Verwijderd
Na het gelezen hebben van de eerste twee zinnen: Niet jezelf tussen iemands relatie proppen
Dat is het beste. Zoek gewoon iemand anders, en mocht het zo zijn dat jullie voor elkaar bestemd zijn dan komen jullie wel weer ooit samen
Met citaat reageren
Oud 26-08-2013, 11:55
Verwijderd
Niets.
Met citaat reageren
Oud 26-08-2013, 12:49
Padzorz
Padzorz is offline
Relatie kapotmaken.
Met citaat reageren
Oud 26-08-2013, 16:55
igfy
igfy is offline
Citaat:
Relatie kapotmaken.
Dit moet je dus NIET doen. Je zegt dat je ook samen in een vriendengroep zit. Los van het feit dat doelbewust een relatie kapotmaken immoreel is, zet je hiermee misschien ook je vriendengroep op het spel.
Oud 26-08-2013, 18:35
Jeremy'
Jeremy' is offline
Excuses, maar mijn vraagstelling klopte niet helemaal. Aangezien ik wilde weten of ik het haar beter kan vertellen of juist niet.
Met citaat reageren
Oud 26-08-2013, 19:03
Elin3
Elin3 is offline
Wat heeft ze er aan om te weten dat jij haar leuk vindt? Ze is bezet! Dat zou alleen maar voor extra afstand tussen jullie kunnen zorgen. Ik zou het lekker voor mezelf houden als ik jou was.
Oud 26-08-2013, 23:55
Padzorz
Padzorz is offline
Citaat:
Excuses, maar mijn vraagstelling klopte niet helemaal. Aangezien ik wilde weten of ik het haar beter kan vertellen of juist niet.
Wat wil jij?

Als je haar echt wilt: vraag haar dan mee uit. Doe iets simpel en leuk en laat merken dat het echt een date is en niet gewoon een vriendschappelijk afspraakje.

Als je echt haar relatie niet wilt kapotmaken doe dan niets, maar ga zeker niet de gewone vriend spelen in de hoop dat ze uiteindelijk voor jou gaat vallen, want dat gaat niet gebeuren op die manier.
Met citaat reageren
Oud 27-08-2013, 05:45
Nienna*
Nienna* is offline
Citaat:
(...) Dat zou alleen maar voor extra afstand tussen jullie kunnen zorgen. Ik zou het lekker voor mezelf houden als ik jou was.
Dat zou er dus vóór pleiten het wel te vertellen

Ik zou het overigens niet vertellen inderdaad, omdat het voor ongemakkelijke situaties zal gaan zorgen binnen de vriendengroep. Probeer haar te vergeten en niet als "potentieel" te zien, want dat is ze niet.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten