Advertentie | |
|
![]() |
|
Wat heeft ze er aan om te weten dat jij haar leuk vindt? Ze is bezet! Dat zou alleen maar voor extra afstand tussen jullie kunnen zorgen. Ik zou het lekker voor mezelf houden als ik jou was.
||
![]() |
Citaat:
Als je haar echt wilt: vraag haar dan mee uit. Doe iets simpel en leuk en laat merken dat het echt een date is en niet gewoon een vriendschappelijk afspraakje. Als je echt haar relatie niet wilt kapotmaken doe dan niets, maar ga zeker niet de gewone vriend spelen in de hoop dat ze uiteindelijk voor jou gaat vallen, want dat gaat niet gebeuren op die manier. |
![]() |
||
Citaat:
![]() Ik zou het overigens niet vertellen inderdaad, omdat het voor ongemakkelijke situaties zal gaan zorgen binnen de vriendengroep. Probeer haar te vergeten en niet als "potentieel" te zien, want dat is ze niet. |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Ik wil het haar laten weten/merken dat ik haar wel leuk vind.. Niem Anno Niem | 11 | 24-08-2011 17:18 | |
Psychologie |
Iedereen moet mij leuk vinden? extran | 9 | 21-12-2008 17:37 | |
Liefde & Relatie |
Hoe weet je ZEKER dat je iemand leuk vindt? JasFilie | 41 | 18-06-2006 18:51 | |
Liefde & Relatie |
Hoe laat je merken dat je haar leuk vind? Tuxs | 10 | 02-04-2004 08:37 | |
Liefde & Relatie |
ze heeft al een vriend, moet k haar toch vertellen dat k haar leuk vind? X5-452 | 15 | 29-02-2004 12:54 | |
Liefde & Relatie |
Iemand leuk vinden die je niet kan krijgen, omdat dat veilig is? --Tha dark angel--- | 2 | 02-03-2002 09:14 |