Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
|
Dus als ik het goed begrijp vind je ze eigenlijk heel leuk, en zou je ze best graag kopen, maar ben je bang dat 'andere mensen' ze misschien te opvallend of niet leuk genoeg vinden en je erop zullen afkraken bijvoorbeeld, en daarom vraag je naar de mening van een stel verbitterde grijsaards op een internetforum? Doe fijn aan waar je je prettig bij voelt, want je kunt nooit iedereen tevreden stellen en er zullen altijd mensen iets tegen je stijl hebben. Maar je wordt wel gelukkiger van dragen wat je mooi vindt dan van je steeds maar aanpassen aan wat je denkt dat de rest leuk vindt.
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik sluit me aan bij de negatief (hoewel je het ook realistisch kan noemen) gestemde forumers boven me.
Echter, als jij het graag wilt vooral doen natuurlijk, ik zou alleen wel even kijken of je er wel op kan lopen want sommige mensen kunnen niet lopen op dat soort schoenen en dan lijkt het net of ze in hun broek hebben gepoept. |
![]() |
|
Verwijderd
|
De mijne (niet deze natuurlijk, maar soortgelijk) staan 15 jaar later nog steeds in de kast. Ik vind ze zelf nog steeds heel tof, ik ga er alleen niet meer echt zo gekleed op uit waar het bij past.
Als je ze leuk vindt en je hebt het geld, doen. Als je je druk maakt over wat mensen denken, niet doen. |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Lifestyle |
Yay or nay Verwijderd | 130 | 07-05-2010 10:56 | |
De Kantine |
DK Meet #25 TopDrop | 500 | 10-08-2009 20:54 | |