Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 04-09-2013, 19:39
Verwijderd
Advertentie
Oud 04-09-2013, 19:41
Verwijderd
Mijn Limburgse accent komt altijd tevoorschijn als ik heel blij of heel boos ben
Oud 04-09-2013, 19:42
Verwijderd
Mijn oma gaat dan in het Engels schelden .
Oud 04-09-2013, 19:42
Verwijderd
Oud 04-09-2013, 19:51
Verwijderd
Wat een geweldige verzameling foto's De één nog mooier dan de ander
Oud 04-09-2013, 19:55
Verwijderd
Oh wauw
Oud 04-09-2013, 19:56
Verwijderd
Best grappig dat er opeens een hond tussen staat.
Oud 04-09-2013, 19:57
Verwijderd
Citaat:
Wat een geweldige verzameling foto's De één nog mooier dan de ander
<3
Oud 04-09-2013, 19:58
Verwijderd
Gaaf ja.
Oud 04-09-2013, 20:02
Chick Rock
Chick Rock is offline
Ik vind ze niet allemaal even interessant, maar er staan een paar mooie tussen
Oud 04-09-2013, 20:10
Verwijderd
HALLO IK HEB ZOJUIST VOOR HET EERST IN TWEEËNHALVE WEEK WEER MET MIJN VRIEND GESPROKEN JA OOOo JAfdhalgifshb grjlsvbd cxla.wkjhbsfv .,jgnhvbfs
Oud 04-09-2013, 20:12
Verwijderd
Citaat:
HALLO IK HEB ZOJUIST VOOR HET EERST IN TWEEËNHALVE WEEK WEER MET MIJN VRIEND GESPROKEN JA OOOo JAfdhalgifshb grjlsvbd cxla.wkjhbsfv .,jgnhvbfs
Dat je dat volhoudt Knap!
Oud 04-09-2013, 20:18
Chick Rock
Chick Rock is offline
Ik kijk echt de kutste romkom ooit. De namen Kellan Lutz en Mandy Moore lieten de alarmbellen in mijn hoofd niet hard genoeg afgaan.
Oud 04-09-2013, 20:19
Verwijderd
Citaat:
Dat je dat volhoudt Knap!
Normaal spreken we elkaar ongeveer elke dag, hij had nu door verhuizingen enzo nauwelijks internet. Hierna wordt het beter. Maar, bedankt.
Oud 04-09-2013, 20:23
Verwijderd
Zijn jullie wel eens bang dat er een Derde Wereldoorlog uitbreekt? Ik denk daar best wel vaak over na, en over wat ik dan moet doen en hoe mijn leven verdergaat en dat van andere mensen om mij heen. Nu, bijvoorbeeld, stel ik me voor hoe Amerika en Rusland over Syrië zoveel ruzie kunnen krijgen dat ze elkaar aan gaan vallen in Europa. Volgens mij ben ik hypochondrisch, maar dan met oorlogen.
Oud 04-09-2013, 20:34
Verwijderd
Ik ken maar 2 Friezen die friesland toch echt geen Nederland vinden. Eentje daarvan spreekt ook geen Nederlands. Wel spreekt hij erg binnensmonds. Beetje gokken wat hij je verteld altijd
Oud 04-09-2013, 20:38
Martiño
Martiño is offline
Er zal vast wel weer eens iets van een wereldoorlog komen, maar dat zal niet over Syrië gaan. Putin stelt zich wel steeds meer af tegen het westen en Amerika in het bijzonder, maar ik denk niet dat hij veroveringsdrang heeft. De opkomende landen (Zuid Amerika, Rusland, China) zetten zich gewoon steeds meer af tegen het oude Westen.

De kans is natuurlijk wel groot dat er binnen nu en 50 jaar oorlog komt over steeds schaarser wordende grondstoffen en fossiele brandstoffen, maar dat zal dan meer over controle van die bronnen gaan dan dat er controle over stukken land of een groot wereldrijk moet komen zoals bijv. Hitler dat wilde.
Oud 04-09-2013, 20:41
Verwijderd
Bah, ik ben me aan het voorbereiden voor morgen, de eerste schooldag. Er is gezegd dat we alle benodigde boeken mee moeten nemen naar de les, maar ik heb boeken rekenen, nederlands, engels en de Atlas van het menselijk lichaam, verder is vrijwel alles met licenties die je hebt moeten kopen en je via internet moet activeren. Maar die achterlijke licenties zijn zo onduidelijk dat ik, nadat ik alles heb geactiveerd, nergens kan vinden wat nu precies de bedoeling is of waar ik het lesmateriaal kan vinden. Ik ben nu zo'n dramaqueen en verwacht dat ik heel veel boeken niet besteld heb of verkeerd heb of dat de licenties niet goed zijn en ik morgen de helft niet bij me heb. Meh.
Maarrrrr ik moet me ook niet zo aanstellen - ik heb bij het bestellen van de boeken braaf de aanwijzingen gevolgd, ik heb de licenties die ik binnen heb geactiveerd en de boeken die ik denk nodig te hebben, neem ik mee. Het is de eerste schooldag, moeten ze maar duidelijk zijn. Niet zo moeilijk doen, Ingegerd
Oud 04-09-2013, 20:43
Verwijderd
Citaat:
Zijn jullie wel eens bang dat er een Derde Wereldoorlog uitbreekt?
Het zou kunnen, lijkt me niet heel waarschijnlijk (althans niet om Syrië) en ik ben er niet bang voor. Het is niet alsof ik een vingertje in de derde wereldoorlogpap heb en ach, het is weer eens wat anders.
Oud 04-09-2013, 20:44
Verwijderd
Citaat:
Mijn Limburgse accent komt altijd tevoorschijn als ik heel blij of heel boos ben
Oh god ben je limburger?
Oud 04-09-2013, 20:45
Verwijderd
Mijn vader is echt kut

Vraag ik alleen om even een handtekening onder het blaadje van ckv te zetten, krijg ik uitbarsting van alles wat kut aan die school is en wat beter moet.
Schrijft die onder het blaadje helemaal opgefokt iets met de school moet eerste eens waarmaken wat die zegt.
Oud 04-09-2013, 20:45
Verwijderd
Citaat:
Oh god ben je limburger?
Oud 04-09-2013, 20:46
Verwijderd
Zo kan ik het niet inleveren en kan ik meteen nablijven vrijdag
Oud 04-09-2013, 20:48
Verwijderd
ik begin hem steeds meer te haten
Oud 04-09-2013, 20:49
Verwijderd
En oh, ik krijg op mijn werk altijd commentaar op mijn accent. Ze vinden het schattig, zeggen ze. En toen ik ooit eens boos was op een client en uitgeraasd was op haar, schoot een collega heel hard in de lach en zei ze: "Ja, je hebt groot gelijk dat je boos wa sop haar hoor, maar ik kan je met dat accent gewoon niet serieus nemen."
Advertentie
Oud 04-09-2013, 21:07
Martiño
Martiño is offline
Citaat:
Oh god ben je limburger?
Had je daar problemen mee dan?? Hm? Hm?
Oud 04-09-2013, 21:09
Verwijderd
Citaat:
Had je daar problemen mee dan?? Hm? Hm?
Nou ja brabanders zijn natuurlijk nóg erger
Oud 04-09-2013, 21:09
Martiño
Martiño is offline
Hoor je dat Absinthe? Laat je haar dat zomaar zeggen?
Oud 04-09-2013, 21:10
Martiño
Martiño is offline
Ik denk dat ik jou als straf alleen maar Limburgse dingen ga geven voor je verjaardag, en de hele avond Limburgs ga praten.
Oud 04-09-2013, 21:10
Martiño
Martiño is offline
met mezelf waarschijnlijk want ik zal wel de enige Limburger zijn :')
Oud 04-09-2013, 21:13
Verwijderd

Lekker origineel cadeau, het is niet alsof ik een shitload Brabantse meuk heb liggen
Oud 04-09-2013, 21:13
Verwijderd
Citaat:
Oh god ben je limburger?
Nu is de liefde over zeker
Oud 04-09-2013, 21:14
Verwijderd
Citaat:
Hoor je dat Absinthe? Laat je haar dat zomaar zeggen?
Nee natuurlijk niet

Sann! Mijn opa is overleden aan Brabanders ja!
Oud 04-09-2013, 21:15
Verwijderd
En er staan al 2 limbo's op going! En er zijn er nog een paar meer uitgenodigd, al zal Sharif wel niet komen, want die zit in de VS.
Verwijderd
Citaat:
Ik denk dat ik jou als straf alleen maar Limburgse dingen ga geven voor je verjaardag, en de hele avond Limburgs ga praten.

Citaat:
met mezelf waarschijnlijk want ik zal wel de enige Limburger zijn :')

Citaat:

Lekker origineel cadeau, het is niet alsof ik een shitload Brabantse meuk heb liggen
Verwijderd
En laten we Quis niet vergeten
Verwijderd
KEN JE VOLK
Oud 04-09-2013, 21:17
Martiño
Martiño is offline
Citaat:

Verwend kreng, ik kan je ook gewoon niks geven voor je verjaardag en alleen je bier c.q. wijn komen opdrinken.
Oud 04-09-2013, 21:18
Martiño
Martiño is offline
Het zou trouwens supergaaf zijn als het thema seventies/disco/vintage wordt want dan heb ik al een hele leuke outfit klaarliggen, en als ik Johnny dan mag meenemen is het nog leuker want dan kan hij zijn superstrakke discopants aan en een afro kweken.
Oud 04-09-2013, 21:18
Martiño
Martiño is offline
Citaat:
Nee natuurlijk niet

Sann! Mijn opa is overleden aan Brabanders ja!
Ja, sann is weer eens supersubtiel, fijn dat je Absinthe daar aan herinnert!
Oud 04-09-2013, 21:19
Martiño
Martiño is offline
Citaat:
En er staan al 2 limbo's op going! En er zijn er nog een paar meer uitgenodigd, al zal Sharif wel niet komen, want die zit in de VS.
Citaat:
En laten we Quis niet vergeten
Citaat:
KEN JE VOLK
Dan ga ik wel fijn met Quis en Vince in een hoekje staan de hele avond
Oud 04-09-2013, 21:21
Verwijderd
Oh martin wil er weer een homofeestje van maken hoor
Oud 04-09-2013, 21:22
Verwijderd
Hahahahah ik maak wel een limbohoek Omg Dat wil ikkkkk
Oud 04-09-2013, 21:22
Verwijderd
Sorry als dat grapje onder de gordel was, ik weet nooit of jij ze wel of niet kunt waarderen, kusje
Oud 04-09-2013, 21:23
Verwijderd
Oh en je hebt wel leuke aanhang, dus als ie een extra fles wijn inbrengt mag ie komen
Martiño
Martiño is offline
grapjes over Limburgers of grapjes over homo's?
Verwijderd
Ik sluit net whatsapp af omdat ik spullen moet gaan pakken en slapen, ga ik hier weer los
Oud 04-09-2013, 21:24
Verwijderd
Citaat:
grapjes over Limburgers of grapjes over homo's?
Homo's, limburgers boeit me niet
Verwijderd
Die limbohoek is bovendien een fucking goede grap
Verwijderd
Hahahaha waar voelen jullie je bij thuis? Dan ga ik dat in de hoek zetten
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten