Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lichaam & Gezondheid
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 20-08-2013, 00:16
anojvc
anojvc is offline
hallo,
soms heb ik last van een branderig gevoel bij het plassen en enkele minuten erna, na een kwartier is dat gevoel weer over, als ik dat gevoel heb dan zit het topje van mijn eikel rood.(deze klacht heb ik al ongeveer 1.5jaar)
Mijn vriendin en ik vrijen al een hele tijd zonder condoom. mijn vriendin heeft haar bloed laten testen en ze heeft geen soa's. Weten jullie wat het zouden kunnen zijn
groetjes
Met citaat reageren
Oud 20-08-2013, 00:22
bloodyb
bloodyb is offline
En heb jij je ook laten testen?...,..
Oud 20-08-2013, 00:57
anojvc
anojvc is offline
Neen, maar ik heb nog nooit seksueel contact gehad met iemand anders.
Met citaat reageren
Oud 20-08-2013, 06:17
Yannickje
Yannickje is offline
Soms gebeurt dat bij mij ook na een hevige vrijpartij maar als dit reeds zo lang duurt ga je toch even naar de arts denk ik.
Oud 20-08-2013, 12:15
bierkoning
bierkoning is offline
Dit topic hoort op Lichaam en Gezondheid, ik ga je even verplaatsen!
Oud 20-08-2013, 15:50
Verwijderd
Citaat:
Dit topic hoort op Lichaam en Gezondheid, ik ga je even verplaatsen!
Ga je hem zelf verplaatsen?
Met citaat reageren
Oud 20-08-2013, 18:38
Martiño
Martiño is offline
SOA zoals gonorroe (die branderigheid kan veroorzaken) stel je niet met een bloedtest vast, maar met een urinetest of uitstrijkje. Het kan dus goed zijn dat er niet gecontroleerd is op gonorroe toen je vriendin haar bloed heeft laten onderzoeken.
Het kan nooit kwaad om je eens allebei te laten testen op SOA, bijvoorbeeld bij de GGD (daar kan het vaak gratis en anoniem). Die testen ook niet alleen op HIV, maar ook op andere veelvoorkomende SOA.

Komt die pijn veel voor? Branderigheid bij het plassen kan zo nu en dan voorkomen, maar het is niet normaal als je dit op regelmatige basis hebt. Het kan een SOA zijn, maar het kan ook een 'gewone' blaasontsteking zijn. Ik raad je aan om hiermee niet langer rond te blijven lopen en binnen korte tijd naar je huisarts te gaan om te kijken wat hier aan de hand is.
Verder kan het nooit kwaad om genoeg te drinken, plassen niet onnodig uit te stellen, en je blaas goed leeg te plassen als je naar het toilet moet.
Oud 20-08-2013, 19:57
anojvc
anojvc is offline
bedankt voor de antwoorden, nu heb ik de branderigheid al 2dagen niet, dat komt op en dat gaat dan weer weg. dikwijls duurt het ook maar 5min of minder zelfs. En tijdens school hou ik echt mijn urine op (leraren geloven niet dat ik echt naar het wc moet), ik moet niet veel naar het wc.
Met citaat reageren
Oud 13-09-2013, 01:54
Verwijderd
Citaat:
bedankt voor de antwoorden, nu heb ik de branderigheid al 2dagen niet, dat komt op en dat gaat dan weer weg. dikwijls duurt het ook maar 5min of minder zelfs. En tijdens school hou ik echt mijn urine op (leraren geloven niet dat ik echt naar het wc moet), ik moet niet veel naar het wc.
En NIET persen tijdens het plassen sowieso. Tijdens school ophouden? Je kan toch gewoon in de pauzes of tijdens de leswissel snel even gaan?
Met citaat reageren
Reageren

Regels voor berichten