Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Kunst & Cultuur / Verhalen & Gedichten
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 09-11-2001, 16:07
Lollypopje
Lollypopje is offline
Wie weet er een leuk boek dat ik kan lezen voor mijn Nederlandse lijst? Het moet uit de laatste 15 jaar zijn. Ik heb echt geen idee wat nou goede en mooie boeken zijn, dus help me pleazz!
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 09-11-2001, 16:11
Verwijderd
Het woeden der gehele wereld (Maarten 't Hart) vond ik super...'k weet alleen niet of dat van de laatste 15 jaar is...En bovendien, smaken verschillen. Je kunt beter gewoon ff in de bieb zoeken...of kijken op je boekenlijst welke titels je aanspreken...denk ik.
Met citaat reageren
Oud 09-11-2001, 16:59
ekki
ekki is offline
een hart van steen, volgens mij van renate dorrestein, ben alleen al vergeten waar het ook weer over ging (heb het net gelezen ).
Oud 09-11-2001, 17:03
zand
zand is offline
renate dorrestein - zonder genade

drama, 15 jarige jongen word vermoord in een disco.
Oud 09-11-2001, 17:16
*Marieke*
*Marieke* is offline
Iets van Giphart vinden de meeste jongeren leuk om te lezen; ik zelf ook.. Ik heb gelezen; ik omhels je met 1000 armen,
en Phileine zegt sorry... Misschien is dat iets. Dat is echt van nu
Oud 10-11-2001, 13:03
sublime
sublime is offline
Citaat:
*Marieke* schreef:
Iets van Giphart vinden de meeste jongeren leuk om te lezen; ik zelf ook.. Ik heb gelezen; ik omhels je met 1000 armen,
en Phileine zegt sorry... Misschien is dat iets. Dat is echt van nu
het eerste boek dat ik gelezen heb van giphart was giph en sindsdien ben ik in volle adoratie ben bezig met ik omhelz je met 1000 armen, het begin is al goed. en heb het eerste stukje van 'ten liefde'gelezen en das ook tof. dus, ben het volledig met bovenstaande eenzz; het is echt leuk
GIPHART IS GEWELDIG!!
Met citaat reageren
Oud 10-11-2001, 13:28
Verwijderd
Citaat:
sublime schreef:
het eerste boek dat ik gelezen heb van giphart was giph en sindsdien ben ik in volle adoratie ben bezig met ik omhelz je met 1000 armen, het begin is al goed. en heb het eerste stukje van 'ten liefde'gelezen en das ook tof. dus, ben het volledig met bovenstaande eenzz; het is echt leuk
GIPHART IS GEWELDIG!!
Het eerste boek dat ik van hem gelezen heb was 'Ik ook van jou', ik heb er 20 blz in gelezen en het toen ergens achter in de kast neer gegooid, en het op mn so met uittreksels gedaan. Jij vindt Giphart geweldig, ik vind het een oversexte vieze vent.
Met citaat reageren
Oud 10-11-2001, 16:32
the tourist
the tourist is offline
de passievrucht - karel glastra van loon
die heb ik voor nederlands gelezen. hij leest wel makkelijk en snel
Met citaat reageren
Oud 10-11-2001, 17:38
Alet
Alet is offline
Het gouden ei, lekker dun en heel leesbaar.
Met citaat reageren
Oud 10-11-2001, 17:52
Drizzt
Drizzt is offline
De ontdekking van de hemel is een cool boek.
Met citaat reageren
Oud 10-11-2001, 18:28
Gwen.
Gwen. is offline
*De Passievrucht is idd superkoel en goed geschreven.
*Giphart vind ik ook leuk, maar dat is wel een kwestie van smaak.
*De moeder van David S. os een heel aangrijpend boek over een jongen die aan de drugs raakt. Aanrader .
Oud 10-11-2001, 18:31
stroopwafel
stroopwafel is offline
veronika besluit te sterven

en phileine zegt sorry is geweldig!!
Oud 10-11-2001, 23:23
sublime
sublime is offline
Citaat:
Leonoor schreef:
Het eerste boek dat ik van hem gelezen heb was 'Ik ook van jou', ik heb er 20 blz in gelezen en het toen ergens achter in de kast neer gegooid, en het op mn so met uittreksels gedaan. Jij vindt Giphart geweldig, ik vind het een oversexte vieze vent.
ach zo heeft ieder zn mening. heb 'ik ook van jou' (nog) niet gelezen dus kan niet zeggen hoe ik over dat boek denk, weet wel dat ik bv Giph echt heel tof vind, en er komen naast veel onintelligent gelul over sex ook veel mooie stukken in voor vind ik. maar goed over smaak valt niet te twisten, donc... maar je zou misschien ook een ander boek van hem kunnen proberen voor je je mening vormt. want misschien is ik ook van jou wal veel extremer vergeleken bij andere boeken van giphart... you could give it a try
greeetzzz!
Met citaat reageren
Oud 11-11-2001, 07:48
Verwijderd
Citaat:
sublime schreef:
ach zo heeft ieder zn mening. heb 'ik ook van jou' (nog) niet gelezen dus kan niet zeggen hoe ik over dat boek denk, weet wel dat ik bv Giph echt heel tof vind, en er komen naast veel onintelligent gelul over sex ook veel mooie stukken in voor vind ik. maar goed over smaak valt niet te twisten, donc... maar je zou misschien ook een ander boek van hem kunnen proberen voor je je mening vormt. want misschien is ik ook van jou wal veel extremer vergeleken bij andere boeken van giphart... you could give it a try
greeetzzz!
Als iets een beetje oké is dan geef ik het nog een kans, maar als ik iets echt te erg vind (en dat vind ik het als ik een boek weg leg na 20 blz als het voor mn lijst is) dan ga ik niet nog zo'n boek lezen...wel betere dingen te doen (andere boeken lezen bv ).
Met citaat reageren
Oud 11-11-2001, 20:28
~veritas~
~veritas~ is offline
Siegfried van harry mulisch. De schrijfstijl moet je wel liggen.
Met citaat reageren
Oud 12-11-2001, 19:00
freakie
freakie is offline
Twee vrouwen van Harry Mulisch. Makkelijk te lezen, leuk verhaal.

Ik kan me niet herinneren of ie te oud is.
Oud 13-11-2001, 14:40
sublime
sublime is offline
Citaat:
Leonoor schreef:
Als iets een beetje oké is dan geef ik het nog een kans, maar als ik iets echt te erg vind (en dat vind ik het als ik een boek weg leg na 20 blz als het voor mn lijst is) dan ga ik niet nog zo'n boek lezen...wel betere dingen te doen (andere boeken lezen bv ).

maar dat is één boek van giphart. misschien vind je andere boeken wel leuk... maar ik snap het ook wel want datzelfde heb ik met bernlev. heb één boek (hersenschimmen) voor de helft ong. gelezen en ik vond het zoooooooo stom en nu lees ik echt nix nakkes nada nog van bernlev
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten