Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
Nou nou, no offence.. Ik zeg toch dat ik het er niet helemaal mee eens ben, en dan noem ik het feit dat taalkundig onderzoek zeer theoretisch is, in tegenstelling tot wat jij eerder beweert. En taalkunde, geschiedenis, literatuur etc worden al vanaf het eerste jaar gegeven.
TS, er is trouwens wel een HBO opleiding waar je Russisch als vak kunt kiezen, Europese studies aan de Haagse Hogeschool. Je moet daar 2 of 3 talen verplicht volgen (2 geloof ik), en Russisch is een van de mogelijkheden. Als je toch besluit VWO en dus WO te gaan doen, in Leiden, Groningen en Amsterdam kun je Russisch studeren als hoofdvak binnen de studie Slavische talen en culturen. In Leiden kun je ook nog Ruslandkunde studeren. Daar leer je wel de taal, maar is de taal niet je studieopject zeg maar. Ruslandkunde richt zich op de geschiedenis, economie en politiek van Rusland, de taal leren is in het eerste jaar verplicht en vanaf het tweede jaar optioneel. Je mag me voor meer info natuurlijk een pm sturen. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
|
![]() |
Добрый вечер,
Zulke studies zijn er niet; heel misschien HEAO Linguïstisch, maar daar leg je je vooral toe op economie in combi met talen. Je zou een jaar HBO kunnen doen en dan overstappen naar WO. wat je ook doen kunt, is eerst een cursus doen bij LIO of als je taalgevoel en discipline hebt, een zelfstudie die je € 35 aan boeken kost. Ik zou je op afstand een beetje met Russisch kunnen helpen. Удачи! |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Studeren |
WO Natuurkunde FREAKY_7 | 12 | 14-02-2012 21:33 | |
De Kantine |
Geduld is een saaie zaak #267 Dark Phoenix | 500 | 03-07-2008 23:29 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Nieuwsberichten zonder nieuwswaarde a la 'tiswah' T_ID | 500 | 09-10-2006 08:07 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
CU wil verbod op ontkennen holocaust Love & Peace | 213 | 15-06-2005 13:55 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
Wetenschappers bevestigen de Tekenen van God. Iqra | 94 | 30-07-2003 21:36 | |
Huiswerkvragen: Exacte vakken |
Doping juutje_17 | 8 | 06-04-2001 13:37 |