Hallo!! Net nieuw hier en ik zit beetje in knel met opleiding. Ik ben afgestudeerd op VMBO Basis ben verder gegaan in bouw nu wil ik daar mee stoppen, omdat de opleiding niet is wat ik me leven lang wil doen nu moet ik dus keuze hebben (heb ik niet vast) maar technisch rechercheur lijkt me wel interresant. Is dat mogelijk met VMBO Basis diploma? Hoe lang zal het duren voor ik officiaal (rechercheur ben)
Ben al bij adviescentrum geweest en aangegeven dat bedrijfje in iets starten me ook wel iets lijkt en toen kwam ik vanmiddag thuis en toen zei me pa van anders word je technisch rechercheur je denkt logisch na (klinkt dom maar je denk goed mee met csi) en ja ik weet dat het totaaaal anders is maar het heeft me wel aan denken gezet dat ik wel zoiets hebt van verrek als ik er bij nadenk spreekt me dat meer aan dan eigen winkel vandaar ook dat ik eerst begon over technisch rechercheur
P.s ik weet dat met misdaad series enzo zwaar word overdrijft soms kzal niet nieuwste dodge enzo rijden (maar het idee is er)
M.v.g Youthfull