![]() |
||
Citaat:
![]() hier ben ik het helemaal mee eens.
||
Citaat:
Het is niet gek dat je je onzeker voelt, want dat doet iedereen, bedenk dan dat al jouw vriendinnen (ook de 'dunne') dat óók doen en dat je van jezelf eigenlijk al de neiging hebt om vooral op de negatieve kanten te focussen en die uit te vergroten, en je bij je vriendinnen alleen naar de positieve effecten zal kijken. Met een beetje onzekerheid is niks mis, maar het is belangrijk dat je je daardoor niet laat meeslepen en ook een beetje vertrouwen in jezelf hebt. An sich kan het helemaal geen kwaad om gewoon geen zin te hebben in snoep/zoetigheid, maar je moet wel gewoon goed eten. Met dit gewicht en lengte ben je (als je uitgaat van de BMI) te licht, je mag dus best een beetje meer wegen. Daarnaast kan het inderdaad zo zijn dat als je te dun bent, je vrouwelijke vormen verliest. Zorg er dus voor dat je geen maaltijden overslaat en ook tijdens die maaltijden genoeg eet. Drie maal dag goed eten en af en toe een (gezond) tussendoortje kan écht geen kwaad, daar zul je niet dik van worden. Als je merkt dat je het moeilijk hebt met eten is dat allereerst heel goed dat je zelf beseft dat je niet gezond bezig bent, ook heel goed dat je dit bespreekt met je ouders. Je zou eens naar je huisarts kunnen gaan om daarmee te kijken of het misschien geen zin heeft om eens naar je voedingspatroon te kijken, misschien samen met een diëtist. Je signaleert zelf al dat je eigenlijk niet gezond bezig bent, tijd om dat signaal om te zetten naar actie of hulpvraag.
|
Wat heb je er nou aan om de allerdunste te zijn? Je hebt het altijd koud in de winter, het doet pijn om in sommige houdingen te liggen. Iedereen zeikt er ook over want in tegenstelling tot bij dikke mensen, is het om de een of andere reden bij dunne mensen wel sociaal geaccepteerd om te benoemen dat je zo dun bent.
Jouw lichaam is niet dat van je vriendin. Misschien kijkt zij ook wel tegen jou op. Ik ben jarenlang jaloers geweest op de platte buik van een vriendinnetje, tot ik hoorde dat zij juist jaloers was op mijn borsten. Zolang jij goed voor jezelf zorgt en een beetje lol hebt, straal je dat ook uit en dat is pas mooi. Niet degene die de dunste stok is.
||
Citaat:
iig TS je hebt een prima gewicht voor je lengte dus maakje geen zorgen |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Jij begrijpt niets van mannen. |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik kan je vertellen dat de meeste mannen die ik ken echt niet de eis hebben dat een meisje cup C of D moét hebben. Mijn vriend zelf vind de vorm veel belangrijker dan hoe groot ze zijn (zie daarvoor ook de link van Quintiano die dat best wel bevestigd), dat geldt wel voor de meeste mannen. Uiteraard is gewoonweg überhaupt geen borsten hebben (als in, praktisch eruit zien als een kind) dan natuurlijk weer wel een probleem. Te grote borsten worden ook weer niet echt gewaardeerd, het moet gewoon bij je passen. Gigantische tieten op een meisje van 1.55 is gek en zal ook niet per se mooi gevonden worden.
En natuurlijk zijn er ongetwijfeld mannen die ontzettend geilen op grote borsten. Net zoals er ook mannen geilen op leer, latex, kleine borsten, grote voeten of weet ik het wat nog meer. Geldt overigens ook voor dik of dun zijn in het algemeen. Volgens mij wordt het over het algemeen toch mooier gevonden als er wel wat vet aan zit ![]() ![]() |
![]() |
|
Lieve mannen (en vrouwen), mag ik jullie ook even helpen herinneren dat de ene C-cup de andere C-cup niet is. Als een meisje met omvang 70 volgens het lettertje C dezelfde cupmaat heeft als een dame met omvang 85 is dat een compleet andere maat. Pin je dus niet te erg vast op "het moet voor mij minimaal een C-cup zijn". Daarnaast vindt ik een vrouwen/meisjes-lichaam dat goed in verhouding is veel mooier dan een iel meisjeslichaam met grote borsten.
Maar goed, het topic gaat eigenlijk helemaal niet over borsten.
|
nouja ik vind vaak wel dat mijn borsten me eruit laten zien als een kind etc, kheb genoeg mensen gezien die veel meer dan mij hadden, en zelfs iedereen in m'n familie heeft grotere borsten ;/
tis wel waar dat iedereen van wat anders houdt ja. Nvm ik kap.. je hebt gelijk Laatst gewijzigd op 17-09-2013 om 19:37. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
@daichi, hier is al eens een hele discussie over geweest tussen jou en de mensen die reageerden, na aanleiding van een topic van jou, dus ga nu niet weer stennis lopen schoppen, je weet hoe een deel van ons erover denkt en dit topic draait nu eenmaal niet om jou. Verder wat frayne en eline zeggen.
OT: goed dat je al naar de schoolpsych gaat, idd kaart het daar eens aan. Er bewust van zijn dat je verkeerd bezig bent is stap1, slank zijn is prima, maar draaf niet door. Succes (:
||
![]() |
Citaat:
Maar iemans van mujn leeftijd en lengte is dan sims dik dus das dan niet mooi maar als je dun bent pluspunt |
![]() |
|
Verwijderd
|
Mannen praten veel over meer willen vastpakken, maar ze bedoelen inderdaad altijd borsten en billen. Je hoort geen man over een middel waarbij een taille ontbreekt (appelfiguur), een flinke onderkin of wapperflappen onder je bovenarmen.
De smaak van mannen verschilt en is onhaalbaar. Ga daar dan ook geen moment op af. |
![]() |
|
Als je na een tijdje te weinig te eten, ineens meer gaat eten, kun je best verstopt raken. Ik zou zeker niet een extra probleem creëren door op eigen houtje laxeerpoeder te gaan nemen, maar dat in overleg met een dokter doen, hij heeft niet-verslavende laxeermiddelen. (Als je dit al doet heb ik niets gezegd!)
|
![]() |
|
|