Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lichaam & Gezondheid
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 16-10-2013, 17:16
Inez-Yalciner21
Inez-Yalciner21 is offline
Hai Allemaal

Ik heb al de hele dag een helse en stekende pijn in mijn pols kan hij gebroken zijn? En moet ik naar de dokter of moet ik daar nog even mee wachten? Hebben jullie tips of ervaringen met gebroken pols? Ik hoor het graag

Alvast bedankt groetjes Inez
Met citaat reageren
Oud 16-10-2013, 18:14
Verwijderd
Hij kan gebroken zijn ja. Het kan ook zijn dat een dodelijk virus het van binnenuit wegvreet en dat je langzaam in een zombie verandert.

Als het zoveel pijn doet en het blijft, dan moet je gewoon naar de dokter gaan. Niet op internet vragen of er misschien mensen zijn die ook pijn hadden aan hun pols toen ze die gebroken hadden. Doorgaans is pijn wel een gevolg van breuken.
Met citaat reageren
Oud 16-10-2013, 18:50
Pluis
Pluis is offline
Een pols breek je natuurlijk alleen als je erop gevallen bent. Verder doet het veel pijn, wordt het dik en kun je hem niet/amper gebruiken. Als dat zo is moet je wel naar de dokter ja. Met een breuk moet je niet lang rondlopen want als het scheef staat groeit het ook scheef vast. hophop dus.
Oud 16-10-2013, 19:04
TheWhiteOwl
TheWhiteOwl is offline
Wat pluis zegt. Je breekt niet je pols als je op een stoel zit te wachten tot je bus komt. Je moet toch wel van de trap af vallen of door die bus geschept worden wil je het breken. Ik denk overigens dat een breuk geen stekende pijn is.

Waar zit de pijn in je arm precies? Denk eerder dat je een spier gescheurd of overbelast hebt, maargoed, ik ben geen dokter en jij geeft eigenlijk amper informatie ^^.
Met citaat reageren
Reageren

Regels voor berichten