Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / School & Studie / Algemene schoolzaken
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 16-10-2013, 10:39
46463
46463 is offline
Heey allemaal ik heb een vraagje,

Ik doe nu havo 4 (daarvoor 2 jaar havo/vwo en 3tl/4tl) maar ik heb geen zin meer om naar mn school te gaan, mn vrienden zijn allemaal vertrokken naar de MBO-scholen en tsja ik ben een behoorlijk slechte socializer, ik ben de loner van de klas ook heb ik een belachelijk rooster en slaap ik de laatste weken behoorlijk slecht waardoor ik zelfs in slaap viel tijdens Economie .... ._.
Maar goed dat terzijde mijn vraag luidt: Kan ik dit jaar Staats Examens doen? Zodat als ik slaag ik niet nog een jaartje op deze rotschool hoef te zitten en ik naar Windesheim kan gaan?

Alvast bedankt,
Anonieme 46463
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 18-10-2013, 09:42
cwzwart
cwzwart is offline
Hoi!

Volgens mij kan je dat wel doen. Ik doe dit schooljaar ook staatsexamen. Je moet je wel voor 31 december aanmelden, dat is heel belangrijk. Verder kan je op duo.nl alle vakinformatie vinden.
Als je staatsexamen wil doen, zit je dan wel nog gewoon op school of blijf je dan thuis? Ik weet niet welk leerjaar je doet, maar het kost best veel tijd om te leren/oefenen voor het staatsexamen, je krijgt voor elk vak een mondeling, dat moet je goed voorbereiden.
Succes!
Met citaat reageren
Oud 19-10-2013, 11:50
Rckw
Rckw is offline
Kijk maar op http://duo.nl/particulieren/staatsex...at/default.asp

Je kunt je nu al aanmelden, zorg wel dat je dat voor 31 december doet. Werkstukken, zoals voor CKV of voor je profielwerkstuk, moeten voor 30 april opgestuurd zijn.

Ik doe dit jaar voor het derde jaar op een rij staatsexamen (niet omdat ik gezakt ben, maar ik spreid mijn examens over drie jaar zodat ik niet in één jaar heel veel hoef te doen). Ik had laatst een topic gestart over het staatsexamen maar kreeg geen reacties. Waarom doen jullie staatsexamen? En kennen jullie anderen die het doen?

Succes!
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten