|
|
Bekijk resultaten poll: Welke haarkleur? | |||
een mooi blondje |
![]() ![]() ![]() ![]() |
17 | 23.29% |
een mooie brunette |
28 | 38.36% |
een mooie zwartharige vrouw |
12 | 16.44% |
een mooie roodharige vrouw |
16 | 21.92% |
Aantal stemmers: 73. Je mag niet stemmen in deze poll |
![]() |
|
Topictools | Zoek in deze topic |
Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
zo krijg ik tenminste niet van die stomme opmerkingen erover (omdat de helft van dit forum ook al op een fok! niveau zit met hun reacties) buiten dat blijven we zo ook nog een ONTOPIC! bericht is ge-edit, als je nu blij bent dan spring een gat in de lucht ofzo. maar verder graag ontopic reacties zodat we straks geen slowchat hebben maar een topic met zinnige reacties!
|
Ik ben verliefd geweest op vrouwen met zwarte, (donker)blonde en bruine haarkleur en eentje had na een tijdje haar blonde haren een tint oranje geverfd en ze zag er nóg mooier uit. Mij maakt het in principe dus niets uit.
Maar uitgaande van de situatie zoals in dit topic beschreven in de eerste post: de brunette. |
![]() |
|
![]() |
Het is de combinatie van oogkleur en haarkleur, die mijn voorkeur bepaalt.
Mijn voorkeur gaat in de eerste plaats uit naar brunettes met kastanjebruine ogen en een zeer lichtgetinte huidskleur. Maar ook blondines met donkerbruine ogen zijn geweldig om te zien. Zwartharige vrouwen vind ik mooi in combinatie met lichte ( groene/blauwe) ogen. Roodharig? Dat vind ik alleen leuk staan bij mooie Russische vrouwen, anders is het not done. |
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
![]() |
In eerste instantie zou ik zeggen blond, daar de meisjes waar ik in het verleden meer dan normale interesse heb gehad allemaal blond waren. M'n ex is ook blond. Daar tegenover staat dat ik me nu wel erg tot een brunette aangetrokken voel.
Ik denk ook dat de haarkleur een beetje bij het meisje moet passen, sommige meisjes hebben een gezicht dat vraagt om donker haar en andere hebben een gezicht dat het best past bij blond, tenminste, zo denk ik erover. |
![]() |
||
Citaat:
Maar bij mannen kan het zeker weten erg leuk staan!
|
![]() |
oh mag ik ook ff reageren als meisje zijnde
![]() Ik zie jongens inderdaad het liefst met blond krullend haar, je kan niet ontkennen dat het niet geil is als hij daar staat met zo'n wapperend matje op 't dek oid. hmm ![]()
|
Tja ik vind vrouwen met donker haar over het algemeen aantrekkelijker maar blonde vrouwen kunnen ook wel geil zijn
![]() En vrouwen met rood haar uit een potje vind ik vaak aantrekkelijker dan vrouwen met natuurlijk rood haar. en bij mannen hmm ... Niet al te blond dat vind ik echt lelijk, en geen rooie haren* ook niet uit een potje*, voor de rest maakt het me niet zoveel uit.
|
Alleen voor de mannen? Ik reageer lekker toch.
![]() Ik zou zeggen rood of zwart, als ze verder precies hetzelfde zouden zijn en je alleen op uiterlijk af mocht gaan. Over 't algemeen zou ik denken dat blond niet zo heel geweldig is, maar ik ken een ERG leuk blond meisje, dus die stelling gaat dan ook weer niet op.. En bruin haar kan ook heul mooi zijn. ![]()
|
Bruin en zwart lijkt de kop te lopen hier
![]() ![]() Foto: (is van een galafeestachtig iets, dus is opgestoken, maar duidelijk genoeg denk ik)klikkie
||
Citaat:
![]() ![]() ![]() ik kies blond ![]()
|
|