Advertentie | |
|
![]() |
|
Ik wil eerst ff zeggen dat ik je gedichten altijd lees, maar niet vaak antwoord omdat ik dan teveel in herhaling val...
Je schrijft gewoon goed, niets op aan te merken in principe. Het ene gedicht spreekt me meer aan als het andere, maar dit spreekt me wel aan... EN nog steeds schrijf je nooit iets direct naar jezelf he? ![]()
|
![]() |
De herhaling vind ik heel sterk, vooral ook omdat die het sterkste stuk van het gedicht is.
Ik vind het heel mooi verwoord en loopt lekker, en ben echt weg van het eerste (en dus ook laatste) couplet. geeft wat magie aan een probleem helaas realiteit is, een soort hoop. xxx
|||||||||
![]() |
Citaat:
Citaat:
![]() Citaat:
Citaat:
![]() Citaat:
Citaat:
![]() Citaat:
Citaat:
*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~* Bedankt voor deze reacties! Liefs, Caroline
||
Citaat:
heel wijs en goed geschreven en vooral zeer zeer verzorgd. toppie XxXxX D
|
![]() |
Geen vergelijking is hier terecht.
Ook al is de bladspiegel van dit gedicht niet systeem evenredig,het krijgt van mij toch het predikaat van goedgekeurd, niet dat je daar veel aan hebt, maar ik dacht: 'ik laat het toch even weten, weet je'. Personificaties rijzen hier de pan uit, gevolgd door duurzaam metaforisch gebruik, de bladeren, het gedwarrel, wat kan het toch mooi zijn om naturalistisch te zijn. Ruuth.
||
![]() |
Citaat:
![]() Liefs, Caroline
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Huiswerkvragen: Cultuur, Maatschappij & Economie |
[Filosofie] Waarheid : essay! FerluciX | 2 | 03-12-2009 15:42 | |
Verhalen & Gedichten |
De heldhaftige grensoversteek van Matthias Verbeek Reynaert | 9 | 04-01-2006 15:07 | |
Drugs & Alcohol |
Khat qat kwat INDOctrinatie | 19 | 14-06-2005 11:58 | |
Drugs & Alcohol |
Khat - Qat sjefke | 2 | 23-02-2005 17:53 | |
Verhalen & Gedichten |
Tussen Licht en Donker Reynaert | 40 | 07-01-2004 21:12 | |
Verhalen & Gedichten |
Bevangen door de angst ( Vertel me wat je er bij voelt, dank u ) Valentijn | 3 | 07-08-2003 23:02 |