Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / School & Studie / Algemene schoolzaken
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 30-07-2012, 19:39
ikheetrobin
ikheetrobin is offline
Ik zit met nog heel veel mensen in de organisatie van schoolfeesten. Alleen nu horen we nog wel eens dat schoolfeesten niet leuk waren. Wanneer is een schoolfeest volgens jouw echt geslaagd? En wat kunnen we doen om het leuker te maken?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 31-07-2012, 16:28
DAH
DAH is offline
Er is hier eens,een artikel over geschreven. Misschien kun je die eens proberen.

Verder vind ik schoolfeesten niet zo veel: muziek die ik niets vind staat te hard, kost zo'n 5.a 10 euro, geloof ik. Drankjes zijn overpriced,
En verder ben ik niet zo'n feestelijk persoon. Ik kan me er gewoon niet goed vermaken... Als je uberhaupt een gesprek kon voeren was het beter, maar je moest in het oor van je gesprekspartner schreeuwen, dus dat werkt niet...
Oud 31-07-2012, 17:00
Verwijderd
Een schoolfeest, tsja, ik vraag me af of dat wel nodig is. Waarom zou je schoolfeesten willen?

Onze school geeft ook schoolfeesten, dat klopt. Maar jammer genoeg voor school; Alleen de eerste klas komt en hooguit nog wat tweedeklassers, maar ik heb daar nog nooit een bovenbouwer zien rondlopen. Tsja. Je moet je afvragen of je veel moeite wil doen voor eigenlijk niet; Je kunt beter iets aparts verzinnen. Een barbeque met je klas bijvoorbeeld. Veel gezelliger!
Met citaat reageren
Oud 01-08-2012, 11:48
Verwijderd
Chick mee naar huis, duh.
Met citaat reageren
Oud 02-08-2012, 08:02
Verwijderd
Het schoolfeest is geslaagd wanneer hij gemiddeld meer dan een 5,5 krijgt. Ba-dum pssssh.

Goede tips zijn inderdaad:
- muziek níet zo hard
- wanneer mogelijk verschillende soorten muziek met bv. loungegedeelte

Verder heb ik eigenlijk zelf ook nooit wat met schoolfeesten gehad, maar het gros van de school deed me ook niet zoveel, inclusief een groot deel van mijn klasgenoten. Grote feesten zijn denk ik vooral leuk als je met heel veel mensen binding hebt.
Met citaat reageren
Oud 02-08-2012, 10:07
Tink*
Tink* is offline
Schoolfeesten zijn inderdaad het leukst voor de onderbouw, omdat zij nog niet uit mogen gaan. In de bovenbouw ging ik ook al wel eens gewoon uit, dan was een schoolfeest maar suf. Maar het lijkt me handig om wel tips te geven in plaats van schoolfeesten hier af te branden.

Sowieso moet er een disco zijn. En naast de disco was er bij ons altijd een groot lounge-gedeelte waar je gewoon kon zitten. Je kon ook naar buiten op de binnenplaats. In verdere gedeelten van de school mocht je niet komen, ik weet niet meer hoe ze dat hadden afgezet. Ik kan me nog herinneren dat wij vaak 'speciale' schoolfeesten hadden bv eerst een Idols-achtig iets (met auditanten) en daarna een optreden van de Idolsdeelnemers zelf en daarna disco. Een andere keer was er een rodeostier, maar dat vond ik echt heel stom. Sowieso was er altijd wel een thema, wij hadden ook vaak schoolfeest rondom carnaval en dat stond dan ook in het teken van carnaval. Ik kan me nog herinneren dat ik het heel grappig vond om docenten te zien dansen, maar ik ging voornamelijk om de boy that caught my eye te hosselen. Wat natuurlijk altijd gruwelijk mislukte. In mijn ogen is een schoolfeest leuk als je met een grote groep gaat die je kent, bijvoorbeeld met bijna de hele klas.
Oud 15-11-2013, 21:13
maximr2009
maximr2009 is offline
Citaat:
Er is hier eens,een artikel over geschreven. Misschien kun je die eens proberen.

Verder vind ik schoolfeesten niet zo veel: muziek die ik niets vind staat te hard, kost zo'n 5.a 10 euro, geloof ik. Drankjes zijn overpriced,
En verder ben ik niet zo'n feestelijk persoon. Ik kan me er gewoon niet goed vermaken... Als je uberhaupt een gesprek kon voeren was het beter, maar je moest in het oor van je gesprekspartner schreeuwen, dus dat werkt niet...
Eerst had ik dit ook maar ga daar gewoon los dan is het fk leuk man

PS: Bier helpt ook!!!
Met citaat reageren
Oud 16-11-2013, 09:36
Duckdonkey
Duckdonkey is offline
Als er een leuke sfeer hangt en als er niet gevochten is of geen ruzie is geweest ben ik al lang tevreden.
Mijn tip dus: gooi vechters en ruziemakers meteen de tent uit want het verpest de sfeer voor anderen.
Reageren

Regels voor berichten