![]() |
|
![]() |
https://www.youtube.com/watch?v=2I94-6jdEbk
Het is redelijk normaal, ik doe het omdat het minder gaat stinken |
![]() |
|
Ik doe het wel, omdat ik het frisser en mooier vind dan lang okselhaar. Overigens ben ik niet zo consequent, waardoor het wel eens groeit tot een lengte van 2/3 millimeter. Ach ja, boeiend.
Ik vind niet dat mannen hun oksels moeten scheren. Als het onder je armen vandaan piekt, zou ik het hoogstens een beetje bijknippen.
|
-Leeftijd
14...Nov 15 -Jongen of meisje? Jongens -Scheer jij je okselhaar? Moet ik eerlijk zijn en zeggen dat ik dat weleens heb gedaan ![]() -Wat vindt jij van okselhaar bij meisjes? Ben gewend om alle meisjes haarloos te zien ![]() -Wat vindt jij van okselhaar bij jongens? Je bent een pussy als je 't niet gwn laat staan ![]()
|
-Leeftijd
26 -Jongen of meisje? Jongen -Scheer jij je okselhaar? Beperkt d.w.z. ik scheer het losjes zodat er een toefje over blijft, helemaal kaal vind ik niets (en gaat jeuken) -Wat vindt jij van okselhaar bij meisjes? een beetje niet erg, lange slierten bah -Wat vindt jij van okselhaar bij jongens? een beetje niet erg, lange slierten bah Gaat niet zo zeer om het zicht ook maar meer om oud zweet wat er in blijft hangen
|
er zijn een paar dingen in het leven die moeten.
1 belasting betalen. 2 poepen. 3 dood gaan. Leeftijd 29 -Jongen of meisje? jongen -Scheer jij je okselhaar? 1x per maand net als mijn baard -Wat vindt jij van okselhaar bij meisjes? iets minder -Wat vindt jij van okselhaar bij jongens? normaal |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Seksualiteit |
Vraag Lollalollq | 21 | 12-07-2014 09:26 | |
Lifestyle |
Schaamhaar Scheren & cultuur supergirl#1 | 1 | 25-09-2009 09:06 | |
Verhalen & Gedichten |
Ik ben Plato, de opper a-seksuele mens (verhaal) Verwijderd | 226 | 27-11-2005 11:00 |