Hallo lezers,
Al een half jaar speel ik candy crush op mijn mobiel (samsung galaxy 2 mini) deze is gekoppeld aan mijn facebookaccount. Dus daar ligt het probleem niet. Maar het probleem is het volgende.
Sinds enkele weken heb ik 3 melding in het envelopje staan, dat ik 3 vrienden een leven moet sturen. Elke keer als ik het spel opstart op mijn telefoon krijg ik steeds die 3 meldingen in beeld, maar accepteren kan ik ze niet. Dus die blijven altijd/elke keer maar staan. Hoe kan ik deze meldingen verwijderen op mijn mobiel? Aangezien ze storend zijn.
Zelf denk ik dat de oplossing heel simpel is, namelijk de app verwijderen en opnieuw installeren. Vervolgens koppelen aan mijn facebookaccount wat ik nu ook heb. Maar zelf zou ik dit graag op een andere manier oplossen, maar weet die mogelijkheden niet.
Alvast bedankt voor het lezen van dit bericht. En ik hoop dat jullie er een antwoord op weten.
Gr. Brands
P.S. sorry als het topic verkeerd staat. Heb getwijfeld tussen hardware en software, maar denk dat dit toch wel de beste oplossing is.
Laatst gewijzigd op 26-11-2013 om 13:27.
Reden: Item vergeten
|