Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Oude troep / Vraag & Aanbod

Topictools Zoek in deze topic
Oud 29-10-2013, 18:50
Elin3
Elin3 is offline
Unieke kortingscode t.w.v. €150,- te gebruiken bij de Sony Store Online.
Het heet kortingscode, maar er is geen minimum aan het te besteden bedrag. Geldt dus altijd.

Geldig tot en met: 31-12-2013.

Ik heb de code gekregen als schadevergoeding omdat ik erg lang op mijn laptop moest wachten, maar ik weet er niet direct een goede bestemming voor.

Wil je een wat grotere aankoop bij de Sony Online Store doen? Help mij dan gelijk van mijn cadeaubon af

Doe een goed bod.

Voorwaarden:
* De aangeboden korting is inclusief BTW en kan enkel voor de aankoop van één product gebruikt worden.
* Uw kortingscode is uniek en kan niet verdeeld worden over meerdere aankopen gebruikt.
* Uw kortingscode kan niet in combinatie met andere aanbiedingen of promotie acties gebruikt worden.

EDIT: Ik las de e-mail van Sony nog eens goed door en daar stonden nog wat voorwaarden extra bij. Die zal ik hier ook even plaatsen: "Te besteden, eenmalig, voor aankoop van alle beschikbare consumentenproducten, met uitzondering van Sony Playstation, Sony Mobile producten (Smartphones en toebehoren) en Sony Entertainment Network producten"

Laatst gewijzigd op 01-11-2013 om 17:51.
Advertentie
Oud 31-10-2013, 19:24
Verwijderd
Wat wil je er ongeveer voor?
Oud 31-10-2013, 20:00
Elin3
Elin3 is offline
Citaat:
Wat wil je er ongeveer voor?
Ik dacht zelf aan ong. 90% van de waarde van de bon. Wil er wel graag een "eerlijke" prijs voor hebben, anders kan ik net zo goed zelf iets uitzoeken waar ik een deel van de bon niet bij uitgeef.

Wat zou je ervoor willen geven?
Oud 03-11-2013, 17:29
Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Dat komt dus neer op 135 euro.

Ik zou persoonlijk liever 135 euro hebben die ik overal aan uit kan geven, dan 15 euro korting op alleen iets in de sony store.
Oud 03-11-2013, 21:40
Elin3
Elin3 is offline
Citaat:
Dat komt dus neer op 135 euro.

Ik zou persoonlijk liever 135 euro hebben die ik overal aan uit kan geven, dan 15 euro korting op alleen iets in de sony store.
Als je iemand toch al van plan was daar iets te kopen kan het mooi meegenomen zijn om een beetje korting te krijgen.
Mocht ik de bon niet kunnen doorverkopen, zal ik er zelf iets voor uit moeten zoeken waar ik niet echt behoefte aan heb en waarbij waarschijnlijk ook een deel van de bon niet gebruikt kan worden.

Daarnaast staat bieden vrij, dus iemand zou ook lager dan die €135,- kunnen bieden.
Oud 11-11-2013, 15:48
Elin3
Elin3 is offline
Update: ik ben bereid om in vraagprijs te zakken naar 75% van de werkelijke waarde van de bon. Dat komt neer op €112,50 voor een cadeaubon met een waarde van €150,-.
Oud 16-11-2013, 15:26
Verwijderd
Als ik jou was zou ik een product kopen en dat verkopen. Is gok ik een stuk eenvoudiger dan een waardebon.
Advertentie

Regels voor berichten