Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
Kijk, eigenlijk zouden Saves The Day+Face To Face op 27 aug in Melkweg spelen, maar dat werd ge-cancelled.
Later speelde Face To Face dus mee met No Use For A Name en Pulley op 27 aug, maar ipv van Face To Face komt nu Sellfish. Op 28 aug zou in de Melkweg The Get Up Kids+Dashboard Confessional, maar ik zie nu net op de site van Vagrant Records dat dat ook niet doorgaat GODVERDOMME ![]()
||
![]() |
Citaat:
En als je dat niet gelooft, mail dan ff naar het label en vraag de echte reden! |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
Mja get up kids zijn nog niet gecancelled op de melkweg site.
Heb ze eergisteren gezien op het Bizarre festival, echt heeeeeel erg goed.Veel oud werk vooral(zelfs Mass Pike). Maar het ging er inderdaad om dat bij face to face, saves the day en dashboard confessional de nieuwe cd's nog niet uit zijn in Europa. Maar binnekort dus wel ( www.vagrantrecords.de ). Bij de Get Up Kids was het verhaal dat ze met tijdnood zaten en de shows van Nederland, Italy en Zwitserland gecancelled hebben maar de festivals op Pukkelpop en Bizarre gewoon doorgaan. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Maarja als jij bij de melkweg geinformeerd hebt zou ik dat graag willen weten. |
![]() |
||
Citaat:
En waarom zegt de melkweg nog niks over een cancel ![]() ![]()
||
Citaat:
danique2: waarom zijn het nou weer assholes, als ze geen tijd meer hebben dan hebben ze geen tijd meer. wees blij dat ze iig plannen hebben om naar ned. te komen, ze zullen het straks vast wel weer goed maken. ik heb nog geluk dat ik ze op 2 festivals zie, dat verzacht de pijn een beetje ![]() en dat met die melkweg zal is wel vaker zo hoor, dat het allang gecanceled is maar het staat nog niet op de site. of een band zegt dat ze komen maar het staat nog niet op de melkweg site. meteen de band uit gaan schelden vind ik altijd zo overdreven |
Advertentie |
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
|
Het staat nu ook op www.melkweg.nl dat the get up kids niet komen.
|
Advertentie |
|
![]() |
|
|