Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lifestyle
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 28-11-2013, 13:33
TomW
TomW is offline
Hallo,

Voor school heb ik een enquete gemaakt, met als onderwerp de markt van tassen. Ik heb minstens 50 enquete resultaten nodig, dus het zou fijn zijn als een aantal mensen hier de moeite willen nemen om deze in te vullen. Het is geen lange enquete, en neemt slechts een paar minuten van uw tijd in beslag. Ook bestaat bijna de hele enquete uit meerkeuze. Je zou mij er een groot plezier mee doen. Er komt niks geen e-mail of iets dergelijks bij kijken, en de enquete is anoniem. (wel woonplaats maar geen naam of contactgegevens)

Link: http://bit.ly/1cPiAzx

Vriendelijk bedankt!
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 28-11-2013, 14:53
Verwijderd
Ik vind het nogal lastig dat ik moet kiezen tussen modieus en praktisch voor een tas. Hangt helemaal af waar de tas voor moet dienen. En hebben we het over handtassen of tellen sporttassen en rugzakken mee? Boodschappentas? Reistas? En ik heb tassen uit meerdere prijscategorieën en koop ze en online en in de winkel. Beetje beperkende enquête.

En deze verplaats ik overigens naar Lifestyle.
Met citaat reageren
Oud 28-11-2013, 17:47
Verwijderd
Ja, en vraag 12 ook.
Met citaat reageren
Oud 28-11-2013, 21:02
Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Ik heb hem zo goed mogelijk ingevuld maar had bij vraag 7, 8 en 9 graag de optie gehad om 'beide' te kiezen. Heb nu gekozen wat ik het meest doe maar een prijs vind ik heel afhankelijk wat voor soort tas.
Reageren

Regels voor berichten