Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
Zo niet zal je toch echt een stap moeten zetten om haar te leren kennen, anders blijft ze sowieso onbereikbaar. Niet geschoten is altijd mis, als je haar niet benadert kan het natuurlijk ook niks worden.
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Ik denk dat je haar inderdaad het beste kan vragen om wat te drinken ofzo na schooltijd... |
![]() |
|
![]() |
Nelvalhil, kent een van jouw vrienden een van háár vriendinnen?
Ik durfde eerst ook niet te praten met het meisje waar ik op verliefd ben, nu loopt het lekker. Een vriend van mij was goed bevriend met haar.. dus toen hij met haar ging praten ging ik erbij staan en op de goede momenten een grapje maken. |
![]() |
|
![]() |
Eigenlijk weet je wel hoe je het moet aanpakken, alleen zijn die manieren allemaal niet makkelijk omdat je haar niet kent. Dus moet je haar leren he....
Als de tafel waar zij pauze houdt langs jullie tafel is zou je indien de toevallige situatie zich voordoet dat jouw vrienden en haar vrienden er nog niet zijn, maar jullie twee net wel (er mogen best enkele mensen bij zijn als het maar geen volle aula is) , eens iets tegen haar kunnen zeggen en zo een gesprek beginnen. Daarna kun je tegen een van je vrienden die bij haar in de klas zit zeggen dat je haar wel knap vindt en of hij een keer meeloopt om samen met haar een gesprek te beginnen. |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Onbereikbaar meisje Retroflex | 15 | 05-11-2011 07:56 | |
Liefde & Relatie |
Lieve jongen, onbereikbaar? LotteElf | 3 | 05-12-2008 22:16 | |
Liefde & Relatie |
meisje leuk vinden, maar meisje heeft vriend. Volle_Toeren | 24 | 17-10-2008 18:19 | |
Verhalen & Gedichten |
[Vervolg]Achter de gele deur #2 Eend | 166 | 20-06-2006 20:32 | |
Liefde & Relatie |
Het bewust zoeken van onbereikbare liefdes. juliettebinoche | 15 | 23-01-2004 11:58 | |
ARTistiek |
[verhaal] Tijd TyZZel | 11 | 15-07-2002 18:44 |