Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 04-12-2013, 20:34
Nelvalhil
Nelvalhil is offline
Hallo allen

Ik zit dus met het volgende, ik zal het zo goed mogelijk proberen te omschrijven, indien er vragen zijn stel ze gerust!

Ik zit nog op de middelbare school en zit in de vierde klas HAVO. Nu ben ik, dat denk ik tenmiste verliefd op een meisje die ik niet eens ken. Ik weet dat ze in Atheneum 4 zit maar veder weet ik niet veel van haar. Afgezien haar naam en dat ze altijd naast onze tafel zit in de aula tijdens de pauzes.

In het bovenstaande stukje zei ik dat ik verliefd op het desbetreffende meisje ben, maar ik denk dat ik haar eerder slechts 'lekker' vind. Omdat ik afgezien van haar naam bar weinig van haar weet. Maar ik voel me gewoon heel erg aangetrokken tot haar, ze is dan ook echt 'één van de knapste meisjes die ik ooit heb gezien

Zoals Revenerd zou zeggen: 'Nee heb je, ja kun je krijgen. Stap gewoon op haar af man..'

Dat gaat nogal moeilijk, ik zie haar soms, niet eens elke dag in de gang naar haar les lopen. Ook zit ze zoals ik al vermeld had, altijd aan de tafel naast waar wij zitten in de pauze. Daar zomaar bij gaan zitten is ook een beetje apart aangezien ik niemand van die hele tafel ken

Ik ken echter wel een paar mensen die haar dan wel weer een beetje kennen. (Lees bij haar in de klas zitten met sommige lessen.) Vandaar dat ik haar naam ook ken

Veder zit ik ook weinig tot helemaal niet op social media omdat ik dat maar bullshit en tijdverspilling vind. Dus daar een gesprekje aanknopen is ook de oplossing niet. Ik kan haar ook, als ik haar dan tenminste alleen in de gang zie. Niet zomaar aanspreken, ze weet waarschijnlijk niet eens m'n naam en ik heb geen idee waar ik het over moet gaan hebben.

Nu is het dat ik haar ongeloofelijk leuk vind en elke dag wel aan haar denk, zonder dat ik meer dan haar naam ken Dus ik heb geen idee wat ik hier mee aan moet.

Gewoon maar 'laten gaan' (Zover dat kan dan tenminste) en er niet te veel over na denken? Of er toch maar werk van maken? Iemand enige suggestie hoe ik dit moet aanpakken?

Bedankt voor het lezen van het hele stuk, maar dit is wat mij even dwars zat. Als er nog vragen oid. zijn stel ze gerust!

Bedankt!
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 04-12-2013, 20:39
Verwijderd
Nee heb je, ja kun je krijgen. Stap gewoon op haar af man. Júist als er andere mensen om haar heen staan.
Met citaat reageren
Oud 04-12-2013, 20:41
Nelvalhil
Nelvalhil is offline
Citaat:
Nee heb je, ja kun je krijgen. Stap gewoon op haar af man. Júist als er andere mensen om haar heen staan.
Ha, en dan waar over beginnen? 'Hoi ik ben TS vind je valt me al een aantal maanden op en ik denk dat ik je leuk vind, wil je met me trouwen?'
Met citaat reageren
Oud 05-12-2013, 11:19
Elin3
Elin3 is offline
Citaat:
Ha, en dan waar over beginnen? 'Hoi ik ben TS vind je valt me al een aantal maanden op en ik denk dat ik je leuk vind, wil je met me trouwen?'
Een keertje met haar mee naar huis fietsen of samen iets gaan drinken is best haalbaar
Oud 05-12-2013, 12:37
Nelvalhil
Nelvalhil is offline
Citaat:
Een keertje met haar mee naar huis fietsen of samen iets gaan drinken is best haalbaar
Probleem is, dat ze míj niet kent
Met citaat reageren
Oud 05-12-2013, 16:53
zoef de haas
zoef de haas is offline
Waar ook niets aan veranderd als je niet gewoon een keer op d'r afstapt.
Oud 05-12-2013, 17:11
Nelvalhil
Nelvalhil is offline
Citaat:
Waar ook niets aan veranderd als je niet gewoon een keer op d'r afstapt.
Waar moet ik het in godsnaam over hebben?
Met citaat reageren
Oud 05-12-2013, 17:36
Verwijderd
Over wat ze graag doet, naar welke muziek ze luistert, waar ze om moet lachen en welke nummers je moet bellen.
Met citaat reageren
Oud 05-12-2013, 18:09
Nelvalhil
Nelvalhil is offline
Citaat:
Over wat ze graag doet, naar welke muziek ze luistert, waar ze om moet lachen en welke nummers je moet bellen.

Met citaat reageren
Oud 05-12-2013, 18:49
Elin3
Elin3 is offline
Citaat:
Misschien ken je haar vaag via via en kan je zo wat eenvoudiger in contact komen.

Zo niet zal je toch echt een stap moeten zetten om haar te leren kennen, anders blijft ze sowieso onbereikbaar. Niet geschoten is altijd mis, als je haar niet benadert kan het natuurlijk ook niks worden.
Oud 05-12-2013, 19:51
Nelvalhil
Nelvalhil is offline
Citaat:
Misschien ken je haar vaag via via en kan je zo wat eenvoudiger in contact komen.

Zo niet zal je toch echt een stap moeten zetten om haar te leren kennen, anders blijft ze sowieso onbereikbaar. Niet geschoten is altijd mis, als je haar niet benadert kan het natuurlijk ook niks worden.
Yeah, I guess you're right
Met citaat reageren
Oud 06-12-2013, 15:44
ABCCBAXOXO
ABCCBAXOXO is offline
Ghv
Met citaat reageren
Oud 06-12-2013, 16:27
Aminaaseel
Aminaaseel is offline
Citaat:
Hallo allen

Ik zit dus met het volgende, ik zal het zo goed mogelijk proberen te omschrijven, indien er vragen zijn stel ze gerust!

Ik zit nog op de middelbare school en zit in de vierde klas HAVO. Nu ben ik, dat denk ik tenmiste verliefd op een meisje die ik niet eens ken. Ik weet dat ze in Atheneum 4 zit maar veder weet ik niet veel van haar. Afgezien haar naam en dat ze altijd naast onze tafel zit in de aula tijdens de pauzes.

In het bovenstaande stukje zei ik dat ik verliefd op het desbetreffende meisje ben, maar ik denk dat ik haar eerder slechts 'lekker' vind. Omdat ik afgezien van haar naam bar weinig van haar weet. Maar ik voel me gewoon heel erg aangetrokken tot haar, ze is dan ook echt 'één van de knapste meisjes die ik ooit heb gezien

Zoals Revenerd zou zeggen: 'Nee heb je, ja kun je krijgen. Stap gewoon op haar af man..'

Dat gaat nogal moeilijk, ik zie haar soms, niet eens elke dag in de gang naar haar les lopen. Ook zit ze zoals ik al vermeld had, altijd aan de tafel naast waar wij zitten in de pauze. Daar zomaar bij gaan zitten is ook een beetje apart aangezien ik niemand van die hele tafel ken

Ik ken echter wel een paar mensen die haar dan wel weer een beetje kennen. (Lees bij haar in de klas zitten met sommige lessen.) Vandaar dat ik haar naam ook ken

Veder zit ik ook weinig tot helemaal niet op social media omdat ik dat maar bullshit en tijdverspilling vind. Dus daar een gesprekje aanknopen is ook de oplossing niet. Ik kan haar ook, als ik haar dan tenminste alleen in de gang zie. Niet zomaar aanspreken, ze weet waarschijnlijk niet eens m'n naam en ik heb geen idee waar ik het over moet gaan hebben.

Nu is het dat ik haar ongeloofelijk leuk vind en elke dag wel aan haar denk, zonder dat ik meer dan haar naam ken Dus ik heb geen idee wat ik hier mee aan moet.

Gewoon maar 'laten gaan' (Zover dat kan dan tenminste) en er niet te veel over na denken? Of er toch maar werk van maken? Iemand enige suggestie hoe ik dit moet aanpakken?

Bedankt voor het lezen van het hele stuk, maar dit is wat mij even dwars zat. Als er nog vragen oid. zijn stel ze gerust!

Bedankt!
Kijk , dat bedoel ik , jullie mannen zeggen altijd dat vrouwen zo slap zijn ofzz , maar kijk dit !!!
Met citaat reageren
Oud 06-12-2013, 20:20
Nelvalhil
Nelvalhil is offline
Citaat:
Ghv
?
Met citaat reageren
Oud 06-12-2013, 21:11
Verwijderd
En TS, heb je haar al gesproken? Gedag gezegd?
Met citaat reageren
Oud 07-12-2013, 23:55
TheHunter
TheHunter is offline
Citaat:

Kijk , dat bedoel ik , jullie mannen zeggen altijd dat vrouwen zo slap zijn ofzz , maar kijk dit !!!
Hohoho dat zegt niet dat hij slap is, dat zegt dat hij zo'n beetje alle mogelijke manieren bedenkt om op haar af te stappen maar hij geen manier kan vinden. En ik moet toegeven dat het een moeilijke situatie is...

Ik denk dat je haar inderdaad het beste kan vragen om wat te drinken ofzo na schooltijd...
Met citaat reageren
Oud 08-12-2013, 12:42
Silvano08
Silvano08 is offline
Citaat:

Gewoon nee
Met citaat reageren
Oud 08-12-2013, 14:26
love-in-the-air
love-in-the-air is offline
haha ik heb echt precies hetzelfde, maar dan met een jongen uit 4havo. Hij is zoooo hot, en elke keer als ik hem zie krijg ik zo'n awesome gevoel hihi x.
Met citaat reageren
Oud 08-12-2013, 21:52
Nelvalhil
Nelvalhil is offline
Citaat:
En TS, heb je haar al gesproken? Gedag gezegd?
Nee... QQ
Met citaat reageren
Oud 09-12-2013, 20:09
Anoniempjeblęh
Anoniempjeblęh is offline
Ik ook in groep 8
Met citaat reageren
Oud 12-12-2013, 19:56
svb_16
svb_16 is offline
Nelvalhil, kent een van jouw vrienden een van háár vriendinnen?
Ik durfde eerst ook niet te praten met het meisje waar ik op verliefd ben, nu loopt het lekker.
Een vriend van mij was goed bevriend met haar.. dus toen hij met haar ging praten ging ik erbij staan en op de goede momenten een grapje maken.
Met citaat reageren
Oud 14-12-2013, 15:00
Heer Wil
Heer Wil is offline
Eigenlijk weet je wel hoe je het moet aanpakken, alleen zijn die manieren allemaal niet makkelijk omdat je haar niet kent. Dus moet je haar leren he....

Als de tafel waar zij pauze houdt langs jullie tafel is zou je indien de toevallige situatie zich voordoet dat jouw vrienden en haar vrienden er nog niet zijn, maar jullie twee net wel (er mogen best enkele mensen bij zijn als het maar geen volle aula is) , eens iets tegen haar kunnen zeggen en zo een gesprek beginnen.
Daarna kun je tegen een van je vrienden die bij haar in de klas zit zeggen dat je haar wel knap vindt en of hij een keer meeloopt om samen met haar een gesprek te beginnen.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten