Hey
Ik heb een vraagje over schoolexamens. Ik zit nu in havo 5, vorig jaar had ik een SE voor ak die 20% meetelde. Ik kon hier niet aanwezig zijn, doordat ik een afspraak had bij de gemeente. Dit werd gewoon geaccepteerd op school. Deze toets mocht ik eind vorig jaar nog inhalen, doordat ik geen boeken bij me had kon ik niet leren. Boeken had ik op school gelaten

. Ik mailde me docent een dag van te voren dat ik niet kon komen en dat me zoiets nooit overkomt. Hij mailde me een dag later dit :
Ik kan niet anders dan in de examencommissie bespreken of je volgend jaar je herkansing hiervoor mag gebruiken. Op dit moment kan ik alleen een 1.0 schrijven.
Met vriendelijke groet,
Omdat ik havo 5 slecht ben begonnen sta ik nu 3 onvoldoendes. Een daarvan is dus ak omdat hij een 1 heeft ingevoerd. Ik besloot om bij hem langs te gaan. Hij zei me dat ik hem waarschijnlijk niet kon inhalen, maar dat hij alles voor me zou proberen. Mijn mentor zegt tegen mij dat ik hem zeker niet mag inhalen. Dus wat raden jullie me aan om te doen? Denken jullie dat ik de toets mag inhalen?
Dankk