Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / School & Studie / Algemene schoolzaken
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 05-12-2013, 19:44
NewManed
NewManed is offline
Hey

Ik heb een vraagje over schoolexamens. Ik zit nu in havo 5, vorig jaar had ik een SE voor ak die 20% meetelde. Ik kon hier niet aanwezig zijn, doordat ik een afspraak had bij de gemeente. Dit werd gewoon geaccepteerd op school. Deze toets mocht ik eind vorig jaar nog inhalen, doordat ik geen boeken bij me had kon ik niet leren. Boeken had ik op school gelaten . Ik mailde me docent een dag van te voren dat ik niet kon komen en dat me zoiets nooit overkomt. Hij mailde me een dag later dit :

Ik kan niet anders dan in de examencommissie bespreken of je volgend jaar je herkansing hiervoor mag gebruiken. Op dit moment kan ik alleen een 1.0 schrijven.
Met vriendelijke groet,

Omdat ik havo 5 slecht ben begonnen sta ik nu 3 onvoldoendes. Een daarvan is dus ak omdat hij een 1 heeft ingevoerd. Ik besloot om bij hem langs te gaan. Hij zei me dat ik hem waarschijnlijk niet kon inhalen, maar dat hij alles voor me zou proberen. Mijn mentor zegt tegen mij dat ik hem zeker niet mag inhalen. Dus wat raden jullie me aan om te doen? Denken jullie dat ik de toets mag inhalen?

Dankk

Laatst gewijzigd op 05-12-2013 om 19:51.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 05-12-2013, 20:06
Tochjo
Tochjo is offline
Citaat:
Denken jullie dat ik de toets mag inhalen?
Citaat:
Hij zei me dat ik hem waarschijnlijk niet kon inhalen
Citaat:
Mijn mentor zegt tegen mij dat ik hem zeker niet mag inhalen.

Lijkt me helder.
Met citaat reageren
Oud 05-12-2013, 20:21
NewManed
NewManed is offline
Citaat:
Lijkt me helder.
Mijn mentor geloof ik niet eens, hij mag me niet. Mijn ak docent zei tegen me dat het bij de examencommisie ligt en dat hij me best voor me zou doen. Ook zou het handig zijn om mijn ouders een brief te laten schrijven.

Sorry dat ik dit vergat te vermelden
Met citaat reageren
Oud 06-12-2013, 17:30
Laura_x_
Laura_x_ is offline
Je hebt je boeken voor de tweede kans vergeten zeg je? Was dit een dag van tevoren? Of had je je boeken, bij wijze van, drie dagen van tevoren wel bij je?

Misschien hard gezegd, maar het is je eigen schuld in dit geval denk ik. Jij had gewoon die toets moeten maken bij de tweede herkansing. Het zal leraren een worst zijn of jij je boeken wel of niet hebt. Als je gaat studeren, ga je hier wel vaker mee te maken krijgen Uitzonderingen worden echt niet zomaar gemaakt..
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten