Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Kunst & Cultuur / Muziek
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 07-12-2013, 17:56
Aminaaseel
Aminaaseel is offline
Hallo luidjes!
Jullie zien het al aan de titel , Justin Bieber heeft een nieuw liedje genaamd: All That Matters.
In deze videoclip flirt hij heel opvallend met de negentienjarige model Cailin Russo. Het is eigenlijk meer een soort stripvideo , want Russo en Bieber zijn allebij halfnaakt bij elkaar en kunnen niet van elkaar afblijven!
Als jullie deze nieuwe videoclip nog niet hebben gezien - GA JE GANG!

Mijn vraag ; Hit or Miss ????

Laatst gewijzigd op 07-12-2013 om 18:41.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 08-12-2013, 13:00
Verwijderd
Verschrikkelijke rommel natuurlijk, maar gezien je van het zwakke geslacht bent en ook nog eens erg jong kan je daar ook niets aan doen. Uiteindelijk zijn het je ouders die alle blaam treffen.
Met citaat reageren
Oud 10-12-2013, 09:35
Verwijderd
Reverend omschrijft het een beetje bot, maar Bieber kan mij ook niet bekoren, daar hoef ik niet voor te luisteren, wat mij betreft altijd miss. Tenzij hij zijn act een beetje bij elkaar begint te rapen en zich minder als een verwend klootzakje begint te profileren en wat fatsoenlijke muziek gaat maken, denk ik niet dat er voor mij snel verandering in komt.
Niet dat klootzakjes geen goeie muziek kunnen maken, maar de combinatie maakt het erger. Je bent inderdaad nog jong, waarschijnlijk denk je er over een tijdje zelf ook anders over en zo niet, ach ja, als jij het maar leuk vindt
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten