Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lichaam & Gezondheid
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 14-10-2013, 11:12
Sharr1997
Sharr1997 is offline
Hallo allemaal,

Ik ben heel erg onzeker over m'n borsten, ik ben nu 16 en heb cup A75 en ben 1.70
Er is een jongen die ik heel erg leuk vind en hij is net 17 en ik heb 2x met hem gezoend, als ik iets met hem krijg wil hij vast verder gaan dan zoenen. (waar ik ook totaal geen problemen mee heb) maar ik ben bang dat hij m'n borsten te klein vind. Voor de rest heb ik opzich wel heupen en best wel een kont maar ik ben echt zo onzeker over m'n borsten. al mijn vriendinnen hebben B en een zelfs D of C en ik schaam me dood
Met citaat reageren
Oud 14-10-2013, 11:15
Vowel
Vowel is offline
Denk jij werkelijk dat hij nu nog niet weet dat je kleine borsten hebt? Blijkbaar boeit het hem geen fuck want anders zou 'ie niet met je bezig gaan, toch?

Het is niet alsof mannen (mensen überhaupt natuurlijk) niet weten hoe je er ongeveer naakt uitziet als je kleding draagt. Het zal heus geen verrassing voor hem zijn dat je geen maatje meloen hebt hoor.
Met citaat reageren
Oud 14-10-2013, 12:09
Verwijderd
Als hij met je zoent en hij wilt je dus ballen interesseert het hem geen fuck hoe groot of klein je borsten zijn.
Met citaat reageren
Oud 14-10-2013, 12:27
Rommeltje
Rommeltje is offline
Kleine borsten zijn gewoon mooi.
Je hoeft je nergens voor te schamen.
Een stel mooie tepels zijn genoeg.

Natuurlijk zijn er jongens die puur op meisjes afgaan vanwege grote borsten, maar er zijn er ook zat die op een mooi kontje of mooie ogen/haren afgaan. Maak je dus vooral niet al te druk. Zoals Reverend al zegt, als die jongen met je wilt zoenen dan betekend het dat hij je leuk vind zoals je nu bent. No worries!
Met citaat reageren
Oud 14-10-2013, 14:11
Pluis
Pluis is offline
Ik heb je topic verplaatst naar het goede subforum.
Oud 14-10-2013, 15:24
arPos
arPos is offline
ach je kan ze altijd nog kopen
Oud 14-10-2013, 16:17
Sharr1997
Sharr1997 is offline
Citaat:
ach je kan ze altijd nog kopen
haha tja, maarja dat zou ik nooit doen, sowieso niks aan m'n lichaam veranderen hoe graag ik het ook zou willen
Met citaat reageren
Oud 14-10-2013, 16:19
Sharr1997
Sharr1997 is offline
Citaat:

Natuurlijk zijn er jongens die puur op meisjes afgaan vanwege grote borsten, maar er zijn er ook zat die op een mooi kontje of mooie ogen/haren afgaan. Maak je dus vooral niet al te druk. Zoals Reverend al zegt, als die jongen met je wilt zoenen dan betekend het dat hij je leuk vind zoals je nu bent. No worries!
nouja het zou ook kunnen dat hij het niet door gehad heeft omdat ik hem maar 3x heb gezien en dat is een beetje mn angst dat het ineens als verassing komt en ik ook probeer te verbergen dat ze klein zijn met oversized sweaters enzo
Met citaat reageren
Oud 14-10-2013, 16:37
Verwijderd
Citaat:
nouja het zou ook kunnen dat hij het niet door gehad heeft omdat ik hem maar 3x heb gezien en dat is een beetje mn angst dat het ineens als verassing komt en ik ook probeer te verbergen dat ze klein zijn met oversized sweaters enzo
Dat zou niet kunnen.
Met citaat reageren
Oud 14-10-2013, 19:41
Pluis
Pluis is offline
Citaat:
trust me, zo'n jongen weet de allereerste keer al of je borsten hebt of niet
Oud 15-10-2013, 02:50
arPos
arPos is offline
volkomen uitgesloten
Oud 15-10-2013, 23:47
Buddyke
Buddyke is offline
Maak je geen zorgen hij zou het ook wel begrijpen anders zoent hij niet met je ik denk dat hij alleen aan je gaat twijfelen als jij aan jezelf twijfelt (niet beledigend bedoelt )
Met citaat reageren
Oud 16-10-2013, 22:38
DAH
DAH is offline
Citaat:
trust me, zo'n jongen weet de allereerste keer al of je borsten hebt of niet
Dit. Helemaal correct.
Oud 27-10-2013, 21:21
bikinigek
bikinigek is offline
Citaat:

en ik vind juist grote niet mooi
Met citaat reageren
Oud 10-11-2013, 02:20
Verwijderd
Citaat:
en ik vind juist grote niet mooi
Om nog maar te zwijgen wat er met veel grote exemplaren gebeurt als we een jaar of 20 a 30 verder zijn... Dan ben je blij met je wat kleinere, meestal stevigere borsten denk ik.
Met citaat reageren
Oud 10-11-2013, 10:55
Em.
Em. is offline
Ik heb 80A en ik heb nooit klachten gehad. En zo'n jongen ziet inderdaad wel aankomen dat je niet teringveel tiet zal hebben (ténzij je standaard enorme pushup bh's aanhebt, misschien) en hij zal allang heel gelukkig zijn dat hij je borsten mag zien/aanraken tegen de tijd dat hij dat mag. Borsten an sich zijn gewoon leuk, daar hoeven ze niet per se heel groot voor te zijn, en er zijn ook weer genoeg jongens die kleiner juist weer leuker vinden.
Oud 11-11-2013, 12:08
bierkoning
bierkoning is offline
kleine borsten zijn vaak ook mooier en steviger. ik zelf ben ook meer van een lekkere kont en vrouwelujke heupjes dan borsten
Oud 11-11-2013, 19:44
Verwijderd
Ben er blij mee!

Geloof me! Grote borsten zijn alleen maar vreselijk irritant! (ik heb 70D)
Met citaat reageren
Oud 12-11-2013, 12:21
bikinigek
bikinigek is offline
Citaat:
Ik heb 80A en ik heb nooit klachten gehad. En zo'n jongen ziet inderdaad wel aankomen dat je niet teringveel tiet zal hebben (ténzij je standaard enorme pushup bh's aanhebt, misschien) en hij zal allang heel gelukkig zijn dat hij je borsten mag zien/aanraken tegen de tijd dat hij dat mag. Borsten an sich zijn gewoon leuk, daar hoeven ze niet per se heel groot voor te zijn, en er zijn ook weer genoeg jongens die kleiner juist weer leuker vinden.
juist alles wat niet in je hand past is voor mij te veel haha
Met citaat reageren
Oud 01-12-2013, 23:19
xlunax
xlunax is offline
Ik heb zelf ook 75a en niet gehad dat een jongen daarover klaagde. Een jongen ziet echt wel.van tevoren dat je kleine borsten hebt, dus daar hoef je je geen zorgen om te maken. Bovendien heeft iedereen een andere smaak, niet alle jongens houden van hele grote borsten
Met citaat reageren
Oud 02-12-2013, 09:56
Verwijderd
Welke mafketel zou klagen man
Met citaat reageren
Oud 23-12-2013, 13:13
Maylena
Maylena is offline
Ik heb 75A / 75B I'm not sure. Het hangt van de BH af. De 75B van de Hema is veel te groot voor mij, maar ik heb bij een lingeriezaak bh's van 75B die perfect passen.
Mijn vriend boeit het ook niet dat ik niet enorme borsten heb.
Hij houdt van mij zoals ik ben, dat heeft hij me laten merken en vaak genoeg verteld.

Dus ik denk niet dat het die jongen veel zal uitmaken, tenzij het een sukkel is die alleen naar uiterlijk kijkt, maar daar wil je niet mee trouwen/relatie mee beginnen, want dan is hij weg zodra je je eerste rimpeltjes krijgt
Oud 23-12-2013, 21:38
Vice
Vice is offline
Voor iemand van 16 jaar is cup 75A helemaal niet klein. De reden dat jouw vriendinnen grotere borsten hebben, komt vooral door verkeerde voeding en overvloed aan hormonen.
Oud 23-12-2013, 22:08
Pluis
Pluis is offline
Citaat:
Voor iemand van 16 jaar is cup 75A helemaal niet klein. De reden dat jouw vriendinnen grotere borsten hebben, komt vooral door verkeerde voeding en overvloed aan hormonen.
En natuurlijke variatie. En erfelijkheid.
Oud 24-12-2013, 18:22
bikinigek
bikinigek is offline
Citaat:
Ik heb zelf ook 75a en niet gehad dat een jongen daarover klaagde. Een jongen ziet echt wel.van tevoren dat je kleine borsten hebt, dus daar hoef je je geen zorgen om te maken. Bovendien heeft iedereen een andere smaak, niet alle jongens houden van hele grote borsten
amen
Met citaat reageren
Reageren

Regels voor berichten