Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lifestyle
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 28-10-2012, 14:32
yvette<3
yvette<3 is offline
poeh poeh
ok ik wilde het bericht eens anders beginnen vandaar dat poeh poeh

ik zit er eigenlijk al heel erg lang mee, vriendinnen van me zeggen altijd dat ik model moet worden of mee moet doen aan een miss verkiezing maar ik weet het niet zo goed
ze zeggen allemaal dat ik best knap ben en een beetje raar haha

ik ben zelf helemaal niet onzeker eigenlijk en als ik iets wil bereiken ga ik ervoor (ik zeg niet dat het altijd lukt )
ik weet zelf niet hoe ik precies in contact moet komen met mensen, duss jaa daarom kwam ik hier een beetje
ik heb wel fotows van mezelf natuurlijk! miss kunnen jullie zeggen wat jjullie ervan vinden (ff hoor ik wil niet aandacht van jongens over hoe 'hot' ik wel niet ben !!) <- niet dat ik nu zelf zeg dat ik 'hot' ben hoor!
ik kan soms een beetje raar zijn maar ja niemand is perfect en zoo normaal zijn is ook saai
ik heb licht bond haar btw
okk ik hoop dat ik de fotows erbij krijg anders moet je mijn fb maar vragen (ik voeg je denk ik toch niet zo snel toe ) daar staan ook veel fotows op
Bijgevoegde afbeelding(e)
Bestandstype: jpg yvetteke.jpg (51.9 KB, 110x gelezen)
Bestandstype: jpg snotje.jpg (94.7 KB, 128x gelezen)
Bestandstype: jpg boom.jpg (79.4 KB, 108x gelezen)
Bestandstype: jpg op de fiets.jpg (75.1 KB, 107x gelezen)
Bestandstype: jpg hellow.jpg (128.4 KB, 101x gelezen)
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 28-10-2012, 14:54
Axel11
Axel11 is offline
Welkom!

Je post past beter op ons subforum Lifestyle, dus ik verplaats het daarheen.
Met citaat reageren
Oud 28-10-2012, 15:00
Verwijderd
Minder smileys gebruiken en je foto's opsturen naar een of ander modellenkantoor. Kleine kans, maar niet geschoten is altijd mis.
Met citaat reageren
Oud 28-10-2012, 15:02
yvette<3
yvette<3 is offline
Citaat:
Minder smileys gebruiken en je foto's opsturen naar een of ander modellenkantoor. Kleine kans, maar niet geschoten is altijd mis.
haha ok ok ok minder smileys dus !! oww ik wilde letterlijk weer een smiley doen haha okk 1 dan
nee okk das waar maar tja bedankt
ik zal kijken maar dat wist ik en snapte ik al maar tja waar dan !!??
Met citaat reageren
Oud 28-10-2012, 15:59
Verwijderd
Welkom.
Je vriendinnen hebben wel gelijk
Maar raar zijn kan zeker een goede eigenschap zijn. Vind ik. Ik ben ook raar.
Je kan inderdaad je foto's opsturen. Wie weet. Miss zo'n tijdschrift ofzo.
Met citaat reageren
Oud 28-10-2012, 16:09
yvette<3
yvette<3 is offline
Citaat:
Welkom.
Je vriendinnen hebben wel gelijk
Maar raar zijn kan zeker een goede eigenschap zijn. Vind ik. Ik ben ook raar.
Je kan inderdaad je foto's opsturen. Wie weet. Miss zo'n tijdschrift ofzo.
dankjee :$
maar ja ik zal wel kijken maar ik heb geen idee waar ik het naartoe zou moeten sturen ...
Met citaat reageren
Oud 28-10-2012, 16:14
Verwijderd
Ik zelf heb daar niet verstand van.
Miss kan je hier even kijken: http://www.miraclebeauties.nl/
http://www.vipmodels.nl/
Met citaat reageren
Oud 28-10-2012, 16:16
yvette<3
yvette<3 is offline
Citaat:
Ik zelf heb daar niet verstand van.
Miss kan je hier even kijken: http://www.miraclebeauties.nl/
http://www.vipmodels.nl/
dankjee
Met citaat reageren
Oud 28-10-2012, 16:18
Verwijderd
Citaat:
dankjee
Graag gedaan en welkom op het forum.
Met citaat reageren
Oud 28-10-2012, 17:25
Verwijderd
Ik weet niet maar zit je met die ene foto nou met je vinger in je neus? o_o
Met citaat reageren
Oud 28-10-2012, 20:04
Project S
Project S is offline
Je foto's zijn niet verkeerd hoor . Zoek idd nar een modellenbureau. Maar wat ik uit je verhaal begrijp is dat je vriendinnen het zeggen. Maar wil je dit zelf ook? Het is tenslotte je eigen toekomst

Succes ermee
Met citaat reageren
Oud 28-10-2012, 21:39
Hakuna
Hakuna is offline
Je bent inderdaad een mooie meid, daar zit heel veel potentie in.
Oud 28-10-2012, 22:54
Verwijderd
Een model en een miss zijn twee heel verschillende 'dingen', en dat beide genoemd worden zegt al best veel. Een model is niet gewoon 'mooi', maar voldoet ook aan strenge eisen. Ben je minimaal 1.75, liefst zeker 1.80? Heb je echte kleine maten?

Voor een miss moet je vooral van de tandpastaglimlachcategorie zijn. En heel erg verantwoord, politiek correct.

Gewoon een leuk koppie hebben is voor beide niet genoeg. Misschien wel voor soapactrice, maar zelfs daarvoor zul je nog wat meer kwaliteiten moeten hebben

En de foto's die je hier plaatst zijn in elk geval redelijk vreemd, qua zelf nemen, schaduws en je vinger in je neus. Probeer sowieso eens foto's te laten maken door een ander (vriend of familielid), zonder dat je tegen de zon in kijkt bijvoorbeeld ook.
Met citaat reageren
Oud 28-10-2012, 23:45
haxordraxortje
haxordraxortje is offline
Meeste modellenbureau's zoeken naar 'unieke' gezichten, bij jou heb ik het gevoel van zo'n ''alledaags meisje''. Vat dit niet verkeerd op, er zit veel groeipotentieel (aangezien je 14 bent).

Je botstructuur kun je niet veranderen, zo zie ik een sleet in je kin en een zeer mannelijke (oftewel, zeer Hollandse) 'jawline', dit kan misschien in je voordeel werken en misschien ook niet (ligt aan de hoeveelheid babyvet dat erop blijft, omdat je nog 14 bent en dus verder moet groeien).

Wacht de tijd gewoon af, regel eerst maar eens dat je 1.80 wordt. Mocht je 1.78 worden, in China kun je 2cm erbij krijgen, ze doen alleen een metalen pin je in benen waardoor je 6 maanden niet kunt lopen, maar voor een contract bij Victoria's Secret? Might be worth it.
Met citaat reageren
Oud 29-10-2012, 14:37
yvette<3
yvette<3 is offline
Citaat:
Een model en een miss zijn twee heel verschillende 'dingen', en dat beide genoemd worden zegt al best veel. Een model is niet gewoon 'mooi', maar voldoet ook aan strenge eisen. Ben je minimaal 1.75, liefst zeker 1.80? Heb je echte kleine maten?

Voor een miss moet je vooral van de tandpastaglimlachcategorie zijn. En heel erg verantwoord, politiek correct.

Gewoon een leuk koppie hebben is voor beide niet genoeg. Misschien wel voor soapactrice, maar zelfs daarvoor zul je nog wat meer kwaliteiten moeten hebben

En de foto's die je hier plaatst zijn in elk geval redelijk vreemd, qua zelf nemen, schaduws en je vinger in je neus. Probeer sowieso eens foto's te laten maken door een ander (vriend of familielid), zonder dat je tegen de zon in kijkt bijvoorbeeld ook.
jaa ik weet dat het heel anders is en dat het heel veel verschilt
en aan de eisen heb ik ook wel gedacht (ik ben zelf nu al heel lang namelijk 1m 78cm)
de maat zit goed want ik heb met broeken 34 en dat is mooi, toch ???? d8 ik

ik weet dat de fotos een beetje apart zijn .... maar ik ben voorheen nooit echt bezig geweest met echt van die modellen foto achtige dingen en doe het ook niet vaak door anderen maar wat ik vooral leuk vind aan de fotowss is dat ik daar echt mezelf ben weet je wel ... miss is dat van in de zon kijken doordat ik de flits aanheb
Met citaat reageren
Oud 29-10-2012, 14:44
yvette<3
yvette<3 is offline
Citaat:
Meeste modellenbureau's zoeken naar 'unieke' gezichten, bij jou heb ik het gevoel van zo'n ''alledaags meisje''. Vat dit niet verkeerd op, er zit veel groeipotentieel (aangezien je 14 bent).

Je botstructuur kun je niet veranderen, zo zie ik een sleet in je kin en een zeer mannelijke (oftewel, zeer Hollandse) 'jawline', dit kan misschien in je voordeel werken en misschien ook niet (ligt aan de hoeveelheid babyvet dat erop blijft, omdat je nog 14 bent en dus verder moet groeien).

Wacht de tijd gewoon af, regel eerst maar eens dat je 1.80 wordt. Mocht je 1.78 worden, in China kun je 2cm erbij krijgen, ze doen alleen een metalen pin je in benen waardoor je 6 maanden niet kunt lopen, maar voor een contract bij Victoria's Secret? Might be worth it.
ik ben miss wel een normaal meisje van de buitenkant ..... maar ik denk dat je innerlijk en je doorzettingsvermogen ook een grote rol spelen, ook alles wat je moet doormaken.
het is niet dat ik je wil aanvallen hoor maar het is wel zo dat mensen me op straat aanspreken van dat ik een aparte uitstraling heb en wel aanleg heb om model te worden.
wel bedankt dat je gewoon zegt wat je vindt en denkt hoor, ik wil je echt op geen enkele manier aanvallen ofzow echt niet ....

dat van die jawline is best gewild (dat zeggen ze dan he maar dat weet ik zelf ook niet hoor) en ik ben niet de kortste ik ben ongeveer 1m en 78cm miss iets meer miss iets minder dus dat zit wel goed haha

nog bedankt
xx
Met citaat reageren
Oud 29-10-2012, 14:45
yvette<3
yvette<3 is offline
Citaat:
Ik weet niet maar zit je met die ene foto nou met je vinger in je neus? o_o
uhm jupp maar zoo ben ik.... gewoon een beetje apart
Met citaat reageren
Oud 29-10-2012, 19:12
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Sowieso ga je niet aangenomen worden met deze foto's inderdaad. Als je heel serieus bent hierin, wat prima is natuurlijk, moet je je goed inlezen in verschillende bureaus, interviews kijken van andere modellen en hoe zij het gedaan hebben, je ervoor interesseren, en vooral professionele foto's laten maken. Kijk bij Groupon of er een aabieding is voor een fotoshoot. Of schrijf modellenbureaus aan en vraag om een testshoot.
Met citaat reageren
Oud 29-10-2012, 23:13
haxordraxortje
haxordraxortje is offline
Citaat:
ik ben miss wel een normaal meisje van de buitenkant ..... maar ik denk dat je innerlijk en je doorzettingsvermogen ook een grote rol spelen, ook alles wat je moet doormaken.
het is niet dat ik je wil aanvallen hoor maar het is wel zo dat mensen me op straat aanspreken van dat ik een aparte uitstraling heb en wel aanleg heb om model te worden.
wel bedankt dat je gewoon zegt wat je vindt en denkt hoor, ik wil je echt op geen enkele manier aanvallen ofzow echt niet ....

dat van die jawline is best gewild (dat zeggen ze dan he maar dat weet ik zelf ook niet hoor) en ik ben niet de kortste ik ben ongeveer 1m en 78cm miss iets meer miss iets minder dus dat zit wel goed haha

nog bedankt
xx
Persoonlijkheid maakt helaas geen ene ruk uit.
Doutzen Kroes heeft een persoonlijkheid van een zoutloos zat patat, zolang ze er maar mooi uitziet.....

Als mensen naar de plaatjes kijken denken ze niet: ''Oh, die heeft zeker een aardige persoonlijkheid!''

Probeer trouwens ook aan je postuur te werken. Als model moet je 'leren lopen'.
Met citaat reageren
Oud 30-10-2012, 06:41
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Als je een kutpersoonlijkheid heb hebben ontwerpers en fotografen echt geen zin om met je te werken, dus het maakt zeker wel uit.
Met citaat reageren
Oud 30-10-2012, 13:18
huntingyade
huntingyade is offline
mischien moet je je niet zozeer richten op het worden van een of ander supermodel dat in de nieuwste mode over de catwalk loopt of op de cover van de grote modebladen staat. maar naar een iets wat simpeler iets zoals bijvoorbeeld model voor kleding van dingen zoals de H&M of weet ik veel wat. volgens mij willen ze daar juist de wat meer de allerdaags uitziende meisjes.
Oud 30-10-2012, 13:23
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Bij de H&M alledaagse meisjes? Heb je hun folders en reclames weleens gezien?
Met citaat reageren
Oud 30-10-2012, 16:43
Schrödinger
Schrödinger is offline
H&M gebruikt toch alleen maar modellen van twee meter dertig en 20 kilo?
Met citaat reageren
Oud 30-10-2012, 16:58
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Ja in elk geval geen gewone 'alledaagse' meisjes.
Met citaat reageren
Oud 30-10-2012, 18:17
yvette<3
yvette<3 is offline
haha lowll
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 31-10-2012, 13:17
brittv/dgiessen
brittv/dgiessen is offline
Ook al lijk ik nu een beetje oudbollig maar blijf altijd jezelf ook al wil je een model worden
Met citaat reageren
Oud 31-10-2012, 15:29
yvette<3
yvette<3 is offline
Citaat:
Ook al lijk ik nu een beetje oudbollig maar blijf altijd jezelf ook al wil je een model worden
true true true
Met citaat reageren
Oud 31-10-2012, 15:53
Verwijderd
Citaat:
En als je nou een cunt bent? Dan kan je net zo goed die kans grijpen om jezelf te veranderen, natuurlijk.
Met citaat reageren
Oud 31-10-2012, 22:56
Vice
Vice is offline
Citaat:
uhm jupp maar zoo ben ik.... gewoon een beetje apart
Leuk voor om hier te plaatsen, maar een modellenbureau zit daar niet op te wachten. Maak een mooi portfolio en stuur deze naar diverse bureaus. Met een beetje geluk geluk wordt je in hun bestand gezet.
Oud 01-11-2012, 09:10
jamiexx1997
jamiexx1997 is offline
Waarom stop jij je vinger in je neus?!
Met citaat reageren
Oud 01-11-2012, 09:10
MariskaSelina
MariskaSelina is offline
hallo
je wilt model worden
gedraag je
je zit in je neus
....
Met citaat reageren
Oud 01-11-2012, 09:11
teddybeer1999
teddybeer1999 is offline
Citaat:
poeh poeh

ik zit er eigenlijk al heel erg lang mee, vriendinnen van me zeggen altijd dat ik model moet worden of mee moet doen aan een miss verkiezing maar ik weet het niet zo goed

ik ben zelf helemaal niet onzeker eigenlijk en als ik iets wil bereiken ga ik ervoor (ik zeg niet dat het altijd lukt )
ik weet zelf niet hoe ik precies in contact moet komen met mensen, duss jaa daarom kwam ik hier een beetje
ik heb wel fotows van mezelf natuurlijk! miss kunnen jullie zeggen wat jjullie ervan vinden (ff hoor ik wil niet aandacht van jongens over hoe 'hot' ik wel niet ben !!) <- niet dat ik nu zelf zeg dat ik 'hot' ben hoor!
ik kan soms een beetje raar zijn maar ja niemand is perfect en zoo normaal zijn is ook saai
okk ik hoop dat ik de fotows erbij krijg anders moet je mijn fb maar vragen (ik voeg je denk ik toch niet zo snel toe ) daar staan ook veel fotows op
omg waarom zit je met je vinger in je neus zo word je nooit een model!!!!
Met citaat reageren
Oud 01-11-2012, 09:13
teddybeer1999
teddybeer1999 is offline
Citaat:
je dat vind ik ook je moet gewoon je zelf blijven
Met citaat reageren
Oud 01-11-2012, 09:13
xanouk'ske
xanouk'ske is offline
wrm die vinger in je neus
Met citaat reageren
Oud 01-11-2012, 09:14
jamiexx1997
jamiexx1997 is offline
Citaat:
hallo
je wilt model worden
gedraag je
je zit in je neus
....
je hebt echt gelijk!
Met citaat reageren
demiloveyou
demiloveyou is offline
Wil je een model worden , wtf auwe , dan doe je toch geen vingert in je nues ! bahbah
Met citaat reageren
#likeaboss
#likeaboss is offline
Citaat:
poeh poeh

OMG waarom zit je in je neus als je die foto's zou opsturen zouden ze je 4kant uitlachen, en model gaat hem zeker niet worden.
#van een ervaren model !
Met citaat reageren
Oud 01-11-2012, 10:38
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Jaja, ze zit met d'r vinger in d'r neus. Nou weten we 't wel.
Oud 01-11-2012, 11:16
Verwijderd
En hashtags werken hier niet.
Met citaat reageren
Oud 10-11-2012, 11:00
yvette<3
yvette<3 is offline
lekker vrolijk hieroww naja dan niet maar het is me toch al gelukt en ik ga over 4 maanden een test shoot doen mensen dus boeiend met die vinger in me neus ik ben zoo en als je daar problemen mee hebt best! maar dat betekent nog niet dat je dat moet zeggen ik ben zoals ik bben en ik ga me niet veranderen in een bitch die alleen maar 50 kilo make-up draagt, of hoopt dat alle jongens achter haar aan huppelen.

laat mij nou maar met mijn vinger in mijn neus zitten ik wilde dat
laat mij gewoon okay!

het is al gelukt ik heb een afspraak met een castingbureau en sommige adviezen neem ik wel in me op en natuurlijk ok ok ok het is een beetje apart die vinger in mn neus maar dan zal ik (om ook nog de andere adviezen en opmerkingen te accepteren) dat voortaan ook niet meer doen maar laat me aub gewoon mezelf zijn !

okk dat wilde ik ff kwijt
Met citaat reageren
Oud 10-11-2012, 11:29
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Niemand hier zegt dat je jezelf niet mag zijn, mensen proberen je alleen te adviseren.
Met citaat reageren
Oud 10-11-2012, 12:49
arPos
arPos is offline
smiley overload..

tja je hebt het postuur er wel voor, maar ik vind (persoonlijk) modellen zelden knap en/of hot, en dat is hier dan ook weer typisch het geval.

Maar absoluut al het geluk ermee toe gewenst en ik duim dat je dan bij een behoorlijk castingbureau terecht kom en niet die van een of andere louche bajesklant.
Oud 10-11-2012, 17:48
Verwijderd
Citaat:
lekker vrolijk hieroww naja dan niet maar het is me toch al gelukt en ik ga over 4 maanden een test shoot doen mensen dus boeiend met die vinger in me neus ik ben zoo en als je daar problemen mee hebt best! maar dat betekent nog niet dat je dat moet zeggen ik ben zoals ik bben en ik ga me niet veranderen in een bitch die alleen maar 50 kilo make-up draagt, of hoopt dat alle jongens achter haar aan huppelen.

laat mij nou maar met mijn vinger in mijn neus zitten ik wilde dat
laat mij gewoon okay!
Wie probeert je tegen te houden?
Citaat:
het is al gelukt ik heb een afspraak met een castingbureau en sommige adviezen neem ik wel in me op en natuurlijk ok ok ok het is een beetje apart die vinger in mn neus maar dan zal ik (om ook nog de andere adviezen en opmerkingen te accepteren) dat voortaan ook niet meer doen maar laat me aub gewoon mezelf zijn !
Als mensen hier iets over je zeggen betekent dat dat je niet meer jezelf kan zijn? Sowieso is het een vreemde opmerking, want iedereen is per definitie zichzelf.

Als je al succes gaat hebben zou ik ook wat doen aan je kinderachtige persoonlijkheid. Dat wereldje zit namelijk vol met mensen die allemaal een mening over je hebben en als je op internet al gaat huilen om wat mensen van je vinden gaat dat nog lastig worden zometeen op de catwalk

Ik weet dat je nog jong en dom bent, maar model zijn is meer dan een leuk koppie hebben.
Met citaat reageren
Oud 10-11-2012, 19:28
Vice
Vice is offline
Citaat:
smiley overload..

tja je hebt het postuur er wel voor, maar ik vind (persoonlijk) modellen zelden knap en/of hot, en dat is hier dan ook weer typisch het geval.

Maar absoluut al het geluk ermee toe gewenst en ik duim dat je dan bij een behoorlijk castingbureau terecht kom en niet die van een of andere louche bajesklant.
Modellen hoeven ook niet knap of hot te zijn.
Oud 11-11-2012, 17:34
On efil
On efil is offline
Om heel eerlijk te zijn, de helft van mijn school zou dan haar-zijn foto´s kunnen opsturen en modellenwerk kunnen doen.
Overigens heb ik een vriend die bij een modellen bureau zat, en voordat je pas een ''echt'' model word, mag je na je test shoot al je andere shoots en werk zelf betalen.

Want waarom zouden ze precies jou foto shoots etc betalen, er zijn namelijk een boel stuk knappere meisjes dan jij.
(No offensive)
Met citaat reageren
Oud 13-11-2012, 15:50
Intikken
Intikken is offline
Citaat:
Om heel eerlijk te zijn, de helft van mijn school zou dan haar-zijn foto´s kunnen opsturen en modellenwerk kunnen doen.
Overigens heb ik een vriend die bij een modellen bureau zat, en voordat je pas een ''echt'' model word, mag je na je test shoot al je andere shoots en werk zelf betalen.

Want waarom zouden ze precies jou foto shoots etc betalen, er zijn namelijk een boel stuk knappere meisjes dan jij.
(No offensive)
Klopt. Niet elk meisje dat niet lelijk is kan model worden, dan zouden
er een paar topmodellen bij mij in de klas zitten ;P
Oud 13-11-2012, 16:48
Verwijderd
Citaat:
(No offensive)
Dus? Modellen worden niet uitsluitend gekozen omdat ze knap zijn. Ik ken en zie zoveel meisjes die knapper zijn dat het gemiddelde model.

Laatst gewijzigd op 13-11-2012 om 17:20.
Met citaat reageren
Oud 13-11-2012, 17:57
yvette<3
yvette<3 is offline
Citaat:
Wie probeert je tegen te houden?

Als mensen hier iets over je zeggen betekent dat dat je niet meer jezelf kan zijn? Sowieso is het een vreemde opmerking, want iedereen is per definitie zichzelf.

Als je al succes gaat hebben zou ik ook wat doen aan je kinderachtige persoonlijkheid. Dat wereldje zit namelijk vol met mensen die allemaal een mening over je hebben en als je op internet al gaat huilen om wat mensen van je vinden gaat dat nog lastig worden zometeen op de catwalk

Ik weet dat je nog jong en dom bent, maar model zijn is meer dan een leuk koppie hebben.
okay ik zal niet meer zoo gaan rr ik snap dat mensen zoo denken maar wist ik veel waqt voor fotows ik hiero moest zetten maar ik snap het wel en het was nii erg goed hoe ik hierop heb gereageerd .....

ik ben niet kinderachtig maar snap wel dat ik zo overkom maar even dat je het weet ... ik ben miss een beetje apart maar niet kinderachtig en ik bedoel je zei het zelf : iedereen is per definitie zichzelf.

ik huil niet ik zeg alleen wat ik wil zeggen en ik zeg altijd alles wat me dwars zit maar dat doet er niet toe.
het is alleen 1 ding waar ik zoo boos om kan worden man!
en dat is dat je mij dom durft te noemen!
euh ik bedoel hallo! ik ben hier degene die vwo doet miss een beetje onzeker is over haar uiterlijk and stuff !! maar echt hoor ik vind niet dat je me dom mag noemen.... dat werkt niet en ik weet niet of mensen me hier onzeker willen maken maar ik heb mijn eigen vrienden die me steunen in wat ik doe en hoe ik ben en hoe ik eruit zie

ik wil niet een super knap meisje zijn want dan trek ik alleen maar van die stomme boyz aan die iets met me willen..... maar okk nog even ik vind echt niet dat je mij dom mag noemen .... eigenlijk waardeer ik je lef wel maar ergens pik ik het ook niet maar dat moet je begrijpen want ik denk dat jij het ook nii leuk zou vinden dat ik je dom noem man dus doe dat ook niet bij anderen aub en vooral niet als diegene wel slim is >> als je snapt wat ik bedoel .....
Met citaat reageren
Oud 13-11-2012, 18:02
yvette<3
yvette<3 is offline
ff 1 ding dat gebeure hierboven geldt niet alleen voor reverend maar voor iedereen want ergens srry dat ik zoo lullig doe en ik bedoel als jullie vinden dat ik niet gelijk hebt pls laat het gewoon ff voor je ik bedeol ik ga heus niet janken maar ik snap het okk ik heb het allang begrepen maarja .....
Met citaat reageren
Oud 13-11-2012, 18:41
Miekje*
Miekje* is offline
Als je zo hier 'degene bent die vwo doet', kun je misschien wel een beetje op je spelling en interpunctie letten. Dan wordt je tekst wat beter leesbaar...

En misschien formuleert Reverend het niet helemaal tactisch, maar hij heeft wel gelijk. Als je niet tegen kritiek kunt, kun je maar beter geen model worden.
Reageren

Regels voor berichten