![]() |
||
Citaat:
Zware onderbenen kunnen van alles zijn: dat kan met veel staan te maken hebben, of met spataderen (die jonge mensen niet vaak hebben), maar het kan ook gewoon toeval zijn. Zwaar sporten hoef je zeker niet te vermijden en je hoeft ook strakke broeken niet te vermijden. Wat wél zo is, is dat je onder pilgebruik een licht verhoogd risico hebt op een trombosebeen, met name in het eerste jaar van gebruik. Dit risico is hoger als je rookt, of als trombose of longembolieën in je familie voorkomen. Bij een trombosebeen zit er een bloedpropje in een van de vaten die van het been naar het hart lopen. Dit veroorzaakt een dik en gezwollen been, vaak rood. Hiermee moet je zeker naar de huisarts, maar zo klinkt het verhaal helemaal niet ![]()
||
![]() |
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
Als hij uit zou sluiten dat ze niet zwanger zou kunnen worden, zou ze per definitie dus zwanger worden, dat lijkt me nogal vreemd ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Lichaam & Gezondheid |
Ben ik zwanger of niet? Verwijderd | 21 | 25-04-2012 10:40 | |
Lichaam & Gezondheid |
de pil en zwanger? zo0tjuh | 1 | 02-02-2004 11:29 | |
Huiswerkvragen: Exacte vakken |
Berekening over zwanger raken GimmeMath | 11 | 04-12-2003 12:37 | |
Liefde & Relatie |
Zwanger van een getrouwde man (mijn ex-leraar).... Verwijderd | 31 | 20-03-2003 14:19 | |
Seksualiteit |
Zwanger Zuccherino | 16 | 10-01-2003 22:18 | |
Seksualiteit |
stel je voor... je raakt zwanger... en dan??? Luvlytallie | 26 | 18-05-2002 14:28 |