Hey allemaal, ik heb de laatste dagen iets vreemds meegemaakt. Er zitten 3 meisjes in mijn klas, en gisteren kregen we cijfers terug van een SO Duits, en ik zit in een ipad klas, dus ik bericht een van die meisjes: ej, wat heb je? Waarop zei reageert: shut the fuck up hjb, en ik zoiets van: wtf, normaal doet ze heel aardig. En toen vroeg ik: oke, ik vroeg alleen maar welk cijfer je had! En toen bemoeide een ander meisje zich er ook mee, zei berichtte mij: hjb, als ze het niet wil zeggen respecteer dat, en toen zei ik oke, en nog wat onschuldige dingen, en toen zei zij: je moet je iemand juist respecteren, maar daar weet jij niks van. En ik zeg: jawel alles, en toen zei ik: jij wordt echt snel boos, probeer het te beheersen (ze heeft ook problemen met woedeaanvallen) en toen was de bom gebarsten. Echt serieus, een ander meisje bemoeide zich er toen ook mee, en ze waren helemaal boos op mij omdat ik dit zei! En het ergste is dat mijn beste vriend zich er op de een of andere manier ook mee heeft bemoeit, maar ik weet niet wat zei besproken hebben, maar hij doet verschikkelijk stom tegen me, op berichten zegt ie allemaal nare dingen en dat ik een tyfus kut kop heb en als ik zeg: doe normaal, en waarom doe je zo? Negeert ie me. Vandaag negeerde hij me ook de hele dag en het is gewoon super kut omdat we het normaal altijd leuk hebben, maar dit nu is gebeurd, en ik snap echt niet hoe ik moet reageren. Trouwens nu begint ie te zeggen dat ik spullen terug moet geven (ik heb ooit 40 donald ducks van hem geleend) maar die ben ik kwijt. Wat moet ik doen, en hoe moet ik hierop reageren? Plz geef antwoord!
|