Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 04-02-2014, 15:07
Tim OJ
Tim OJ is offline
Hey allemaal, ik heb de laatste dagen iets vreemds meegemaakt. Er zitten 3 meisjes in mijn klas, en gisteren kregen we cijfers terug van een SO Duits, en ik zit in een ipad klas, dus ik bericht een van die meisjes: ej, wat heb je? Waarop zei reageert: shut the fuck up hjb, en ik zoiets van: wtf, normaal doet ze heel aardig. En toen vroeg ik: oke, ik vroeg alleen maar welk cijfer je had! En toen bemoeide een ander meisje zich er ook mee, zei berichtte mij: hjb, als ze het niet wil zeggen respecteer dat, en toen zei ik oke, en nog wat onschuldige dingen, en toen zei zij: je moet je iemand juist respecteren, maar daar weet jij niks van. En ik zeg: jawel alles, en toen zei ik: jij wordt echt snel boos, probeer het te beheersen (ze heeft ook problemen met woedeaanvallen) en toen was de bom gebarsten. Echt serieus, een ander meisje bemoeide zich er toen ook mee, en ze waren helemaal boos op mij omdat ik dit zei! En het ergste is dat mijn beste vriend zich er op de een of andere manier ook mee heeft bemoeit, maar ik weet niet wat zei besproken hebben, maar hij doet verschikkelijk stom tegen me, op berichten zegt ie allemaal nare dingen en dat ik een tyfus kut kop heb en als ik zeg: doe normaal, en waarom doe je zo? Negeert ie me. Vandaag negeerde hij me ook de hele dag en het is gewoon super kut omdat we het normaal altijd leuk hebben, maar dit nu is gebeurd, en ik snap echt niet hoe ik moet reageren. Trouwens nu begint ie te zeggen dat ik spullen terug moet geven (ik heb ooit 40 donald ducks van hem geleend) maar die ben ik kwijt. Wat moet ik doen, en hoe moet ik hierop reageren? Plz geef antwoord!
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 04-02-2014, 15:47
Tim OJ
Tim OJ is offline
Iemand reactie please? Ik ben nu bezig mer echt heftigste discussies met hun, maar ik snap mijn vriend totaal niet! Ik voel me zo alleen nu...
Met citaat reageren
Oud 04-02-2014, 16:59
Elin3
Elin3 is offline
Ik zou ze even lekker negeren. Er op in gaan maakt alles alleen maar heftiger, laat ze gewoon kletsen voorlopig
Oud 04-02-2014, 18:39
Tim OJ
Tim OJ is offline
Thanks!
Met citaat reageren
Oud 04-02-2014, 20:04
Verwijderd
Die vrouwen dood negeren en tegen je "beste vriend" zeggen dat hij een kleine bitch is.
Met citaat reageren
Oud 04-02-2014, 20:07
Pluis
Pluis is offline
dit soort vragen horen op liefde en relatie, want de relatie met je vrienden en klasgenoten valt ook onder relatie. Ik heb daarom je topic even verplaatst.

Verder vind ik dat jij heel normaal hebt gedaan en redelijk bent gebleven, en als die vriend jou ondanks herhaaldelijk vragen niet wil zeggen wat er is, dan moet ie maar lekker in zijn eigen sop gaarkoken.
Oud 05-02-2014, 09:49
mercurius70707
mercurius70707 is offline
Dat is echt super vervelend, helemaal omdat je niet weer waar het over gaat. Ga in ieder geval niet bij de pakkeneer zitten. Als het erger wordt, is het misschien verstandig om met een vertrouwens persoon erover te praten. Maar dat is nu nog niet nodig denk ik.
Met citaat reageren
Oud 05-02-2014, 09:52
WolterB
WolterB is offline
Misschien werkt het eens om 'echt' met elkaar te gaan praten in plaats van via jullie iPad's. Jullie zitten nota bene bij elkaar in de klas.
Oud 06-02-2014, 19:22
American Psycho
American Psycho is offline
hoe de fuck raak je 40 donald ducks kwijt
Oud 06-02-2014, 20:07
Verwijderd
ja haha idd
Met citaat reageren
Oud 06-02-2014, 20:08
Verwijderd
maar eehh.. ja ga gewoon in gesprek. het lijkt erop dat ze denken dat je iets heel ergs hebt gedaan/gezegd.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten