Hoi,
Mijn vriendin heeft het sinds deze woensdag, na bijna 6 maand samen, gedaan gemaakt. Het kwam totaal onverwacht en het is een slag in mijn gezicht. Ze heeft me alles uitgelegd en kort samengevat komt het erop neer dat ze niet meer gelukkig was met mij de laatste 2 maanden... ze miste wat vrijheid en kon niet meer jong zijn (ze is 17, ik 19).
Ik snap mijn fouten die ik gemaakt heb en heb dat haar ook proberen duidelijk te maken. Ik vroeg haar een tweede kans, maar dat ziet ze niet zitten. Ze denkt dat we niet gelukkig kunnen zijn samen... maar het ergste is: ze houdt nog ontzettend veel van mij zegt ze. Tijdens ons laatste gesprek heeft ze nog zitten wenen en zeggen hoe graag ze me ziet, we hebben zelfs nog vrij veel gekust...
Ik ben ten einde raad en wil haar echt terug... Ik heb haar nodig. Ik zie haar nog liever als in het begin van de relatie. Maar momenteel wilt ze me geen kans geven, ze zegt dat ze het niet kan.
Wat moet ik nu doen als ik nog iets of wat kans wil hebben haar terug te krijgen?.