Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
Tuurlijk mag hij wel met vrienden afspreken .... Maar ik zie hem de laatste tijd erg weinig en we hebben dan eigenlijk maar 1 soms 2 dag(en) in het weekend dat we samen zijn. En deze mensen waar hij mee afspreekt kon hij van school en heeft hij zeker al 9 maanden niet gezien. Het lijkt mij dan wel zo logisch dat hij dan bij mij wilt zijn plaats van opeens overdreven veel achter elkaar met hun af te spreken ...
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Dat hij op een vrijdagavond gaat chillen met vrienden die hij een tijd niet gezien heeft, vind ik normaal. Ook twee keer afspreken met vrienden vind ik niet "overdreven veel".
Als jij niet op zijn verjaardag zou mogen komen zou ik dat gek vinden. Maar dat weet je nog niet, dus vraag dat eerst eens. Wanneer is zijn verjaardag? |
![]() |
|
Hij heeft die mensen negen maanden niet gezien, ik vind het logisch dat dat nu voor jou gaat aangezien hij jou toch elke week ziet. Ik ben trouwens nog nooit uitgenodigd voor de verjaardag van mijn vriend, ik ben zijn vriendin hij hoeft mij dus niet te vragen, natuurlijk ben ik erbij.
|
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Algemene schoolzaken |
wat vinden jullie de kledingrens voor op school wera01 | 23 | 12-06-2014 22:26 | |
Liefde & Relatie |
Wat vinden jullie jongens nou leuk? katnisseverdeen | 10 | 24-03-2013 16:38 | |
De Kantine |
waar wonen jullie, en wat vinden jullie er leuk/kut aan? fruitmand | 79 | 22-06-2006 23:08 | |
Liefde & Relatie |
Wat vinden jullie van bisexueel? HilaryGirl15 | 52 | 09-11-2004 12:12 | |
Liefde & Relatie |
Wat vinden jullie hiervan? Some | 7 | 24-07-2003 08:27 | |
Seksualiteit |
Meiden wat vinden jullie van gebeft worden? Some | 103 | 03-06-2003 09:52 |