Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 05-02-2014, 16:06
Linaatje97
Linaatje97 is offline
Hallo iedereen ,
Ik heb me op dit forum aangemeld omdat ik toch wel ergens mee zit . Ik ben 16,5 jaar oud en ik heb al een tijdje een vriend. Ik heb al eerder vriendjes gehad maar met hem voelt het echt serieus. Vandaag sprak ik hem door de telefoon en hadden we een gesprek over alles en nog wat. Ook kwamen we ergens op iets waarna hij zei: "dat word nog wat in dit kleine huisje als ik m'n verjaardag ga vieren met vrienden" nu heeft hij me eerder verteld dat hij in een groepsgesprek zat op whatsapp met wat jongens en meisjes (die vrienden dus) die hij een tijdje niet had gezien en zo kwamen ze op het idee om de verjaardag van mijn vriend samen te vieren. Hier ben ik nooit op door gegaan omdat ik in het gesprek al niet echt voor kwam. Ook vertelde hij me opeens gisteren (terwijl ik er op had gerekend dat hij dan naar mij zou komen omdat ik hem nu minder mag zien van zijn ouders ivm school en we dus niet vaak bij elkaar zijn) dat hij vrijdagavond met die meisjes en nog 1 of 2 vrienden ging chillen met hun. Wat vinden jullie hier nou van dat je waarschijnlijk niet bij je vriend ze verjaardag mag zijn als hij het met zijn vrienden viert en als je hem al niet veel ziet hij dan met wat vrienden gaat chillen die hij al een tijdje niet gezien heeft? En wat zouden jullie doen ?

Xx
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 05-02-2014, 16:17
Verwijderd
Hij heeft specifiek gezegd dat jij niet mag komen?
Met citaat reageren
Oud 05-02-2014, 16:20
Linaatje97
Linaatje97 is offline
Nee maar zo bedoelde hij het volgens mij wel want anders zou hij altijd vragen of ik ook kom. Zo heeft hij het namelijk ook gedaan toen zijn broertje jarig was.
Met citaat reageren
Oud 05-02-2014, 17:11
Verwijderd
Eigenlijk denk ik dat hij ervan uitgaat dat jij ook komt. Misschien moet je gewoon maar vragen wat hij voor zijn verjaardag wil. Als hij niet wil dat je komt, dan laat hij dat dan wel weten.
Met citaat reageren
Oud 05-02-2014, 17:44
Verwijderd
Citaat:
Nee maar zo bedoelde hij het volgens mij wel want anders zou hij altijd vragen of ik ook kom.
Waarom? Als ik jarig ben ga ik er logischerwijs vanuit dat mijn eventuele vriendin komt.
Citaat:
Zo heeft hij het namelijk ook gedaan toen zijn broertje jarig was.
Dat is heel wat anders dan zijn eigen verjaardag.

Maar inderdaad, je kan beter gewoon even aan hem vragen hoe de vork in de steel zit. Veel meer dan speculatie zal je hier niet krijgen.
Met citaat reageren
Oud 05-02-2014, 17:57
Verwijderd
Over zijn verjaardag; nou, vraag het hem.

Over dat chillen, ik snap niet waarom je dat een probleem vindt. Hij mag ook best wel met vrienden omgaan zonder dat je bij hem bent, of je hem nu veel of weinig ziet.
Met citaat reageren
Oud 05-02-2014, 18:41
Linaatje97
Linaatje97 is offline
Tuurlijk mag hij wel met vrienden afspreken .... Maar ik zie hem de laatste tijd erg weinig en we hebben dan eigenlijk maar 1 soms 2 dag(en) in het weekend dat we samen zijn. En deze mensen waar hij mee afspreekt kon hij van school en heeft hij zeker al 9 maanden niet gezien. Het lijkt mij dan wel zo logisch dat hij dan bij mij wilt zijn plaats van opeens overdreven veel achter elkaar met hun af te spreken ...
Met citaat reageren
Oud 05-02-2014, 19:46
Verwijderd
Dat hij op een vrijdagavond gaat chillen met vrienden die hij een tijd niet gezien heeft, vind ik normaal. Ook twee keer afspreken met vrienden vind ik niet "overdreven veel".

Als jij niet op zijn verjaardag zou mogen komen zou ik dat gek vinden. Maar dat weet je nog niet, dus vraag dat eerst eens.

Wanneer is zijn verjaardag?
Met citaat reageren
Oud 05-02-2014, 20:10
Linaatje97
Linaatje97 is offline
Over 1,5 week
Met citaat reageren
Oud 05-02-2014, 21:59
Verwijderd
Dat jij zijn liefde bent betekend niet dat hij zo vaak als mogelijk bij je wilt zijn. Geef hem gewoon die ruimte.
Met citaat reageren
Oud 06-02-2014, 16:02
Volk
Volk is offline
Hij heeft die mensen negen maanden niet gezien, ik vind het logisch dat dat nu voor jou gaat aangezien hij jou toch elke week ziet. Ik ben trouwens nog nooit uitgenodigd voor de verjaardag van mijn vriend, ik ben zijn vriendin hij hoeft mij dus niet te vragen, natuurlijk ben ik erbij.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten