Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 05-02-2014, 16:36
Anne794
Anne794 is offline
Hoi hoi

Er zit een meisje in mijn klas.. dat nogal een erg vieze geur bij zich heeft.. De hele klas heeft hier last van en als er iemand achter haar gezet word schuift die dan zijn tafel 5 meter naar achter bijv. Ook als ze langs je heen loopt komt er zo'n walm achter haar aan..
Het is verder een aardig meisje, wil overal bij helpen enzo.. heel behulpzaam.
Maar in ieder geval, een meisje uit mijn klas heeft het al bij de mentor aangegeven, dat wij ons nogal storen er aan. Maar de mentor heeft hier verder niets aan gedaan. Nu zou ik eigenlijk een praatje met haar willen maken.. Ik doe wel aardig tegen haar, ik maak er geen belachelijke opmerkingen over zoals sommigen uit de klas..maar is dit wel zo'n goed idee? Zal het haar afschrikken of juist helpen? Het is echt een walgelijke geur.. tot soms wel een.. poeplucht aan toe..

Ik hoop dat iemand mij advies kan geven..

Mvg.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 05-02-2014, 19:17
Martiño
Martiño is offline
Dit past beter op Liefde & Relatie
Oud 05-02-2014, 19:31
Verwijderd
Het zou onaardig zijn om haar niet hierop aan te spreken.
Met citaat reageren
Oud 06-02-2014, 03:41
Verwijderd
Lief dat je aardig doet en haar erop wil aanspreken, maar ik weet niet of je wel kan helpen. Zoiets lijkt me een symptoom van een onderliggend probleem. Misschien is ze autistisch. Of is ze emotioneel verwaarloosd en hebben haar ouders haar nooit geleerd hoe ze voor zichzelf moet zorgen. Of misschien is ze depressief. Misschien kunnen ze door geldproblemen niet regelmatig de was doen. Etc, etc.

Je kan 't dus wel proberen en misschien is dat ook wel goed, want dan weet ze dat anderen er last van hebben, maar verwacht niet dat ze meteen naar de zeep grijpt.
Met citaat reageren
Oud 06-02-2014, 10:13
Verwijderd
Gewoon even aangeven, vaak weten ze het zelf niet joh.
Met citaat reageren
Oud 06-02-2014, 15:30
Anne794
Anne794 is offline
Oke bedankt Het is verder ook wel een vrolijk meisje, heeft altijd veel verhalen te vertellen enzo.
Met citaat reageren
Oud 06-02-2014, 15:36
feetje
feetje is offline
gewoon zeggen. Zeg het niet zeggen waar iedereen bij is en zeg het op een aardige manier
Met citaat reageren
Oud 06-02-2014, 15:40
Verwijderd
Inderdaad even apart nemen om het te zeggen!
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten