Hallo allemaal!
Ik ben een jongen van 14 en ben erg verliefd op een meisje van 15.
We zijn allebei verliefd op elkaar, maar een goed moment om haar een "relatie" te vragen, heb ik nog niet gevonden.
Nu heb ik eigenlijk 2 vragen.
Ik wil graag wat met haar gaan doen op Valentijnsdag, alleen wat en hoe kom ik niet uit.
Ben dus ook maar een jongen van 14 die eigenlijk nog niet een "echte" relaties heeft gehad.
Ik heb haar een maand geleden al bij mij thuis uitgenodigd om een filmpje op mijn kamer te kijken, wat uiteindelijk heel leuk en gezellig werd. Maar nu wil ik eigenlijk iets gaan doen waardoor je gewoon leuk kan praten met elkaar en eventueel nog een klein activiteitje doen.
Ik heb tevens niet ontzettend veel geld dat ik haar naar Parijs zou kunnen nemen wat vaak op forums wordt aangeraden.(ook beetje raar voor iemand van 14 maarja.).
Ik heb dus even iets nodig om te doen, want ik denk dat het misschien een beetje awkward of raar zou kunnen zijn als ik opeens voor de deur sta.
Tweede vraag is misschien een beetje een sukkelige vraag, maar hoe vraag je nou een meisje "verkering" op deze leeftijd? Ik kan niet bedenken dat er tegenwoordig nog mensen zijn die vragen: "Wil je verkering met me?". Nee inderdaad, dat staat echt heel stom.
Ik zat zelf te denken aan iets zoals:
"Ik hou van jou, jij houd van mij, laten we het officieel maken."
Bedankt voor het lezen en meedenken

Ik hoor graag als iemand een idee heeft hoe ik dit kan aanpakken
P.S. 14 Februari valt dit jaar op een vrijdag waar ik om 1 uur uit ben van school