Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lifestyle
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 12-02-2014, 18:15
Verwijderd
Hee forum!

De laatste tijd heb ik aardig roos op mijn hoofdhuis en wat doffiger haar. Als ik gel gebruik krijg ik meer last van roos/andere gemene dingen als psoriasis ofzo op mijn hoofdhuid, dus ik hoop wat voller krullend haar te krijgen. Mijn haar is niet kort maar niet lang; ongeveer de lengte van justin bieber's haar maar korter, donkerbruin, beetje krullend en niet zo vol (excuses voor de bieber vergelijking, wist niet hoe ik het anders kon omschrijven)

Hoe dan ook, ik zag online dat kokosolie en olijfolie goed zijn voor je haar (mede omdat olijfolie ook goed tegen roos schijnt te zijn). Heeft iemand ervaring/kennis/tips?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 13-02-2014, 16:45
zoef de haas
zoef de haas is offline
Ik ben dan wel geen man, maar het zal voor mannen vast praktisch net zo werken als voor vrouwen. Mijn krullen worden een stuk minder pluizig van kokosolie, maar je moet er niet teveel van gebruiken en eigenlijk alleen in de haar punten, anders krijg je een hele vettige uitstraling. Het doet imo niet zoveel voor je hoofdhuid. M'n hoofdhuid 1 keer in de week goed masseren met wat extra virgin olijfolie werkt bij mij wel heel goed tegen het uitdrogen van de hoofdhuid/gezond houden van de haarzakjes. Voordat je het wast je hoofd even goed masseren met olijfolie (niet teveel want dan is het is een crime om het er weer fatsoenlijk uit te krijgen) en dan eruit wassen met shampoo. En verder niet teveel chemische troep gebruiken. Veel gel/lak/wax ed kan je hoofdhuid behoorlijk uitdrogen.
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten