Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 07-02-2014, 12:06
Ladyyy_xoxoxo
Ladyyy_xoxoxo is offline
Hee hoi,

Ik heb een leuke vriend, nu zo;n 7 maand. Doordat we het allebei erg druk hebben, zien we elkaar weinig. Hij vraagt nooit om af te spreken, dat laat hij aan mij over, hij reageert wel altijd heel leuk op de vraag om af te spreken, maar waarom neemt hij zelf niet het initiatief? Ook is het 'intieme' gedeelte minder aan het worden en ook daar neemt hij niet veel initiatief in. Ik word hier erg onzeker van en begin aan mezelf te twijfelen. Ik heb al veel geporbeerd om het spannend te maken. Door dit allemaal ben ik bang hem kwijt te raken, ik heb ook aangegeven bij hem dat ik afentoe bang ben dat hij op mij uitgekeken raakt, hierop krijg ik dan de reactie dat dat niet hoeft, ook als ik hem vertel dat ik van hem hou krijg ik niet de reactie terug van ik ook van jou maar wordt het een beetje weggeveegd. Ook laat hij me niet dicht bij zijn familie , zijn familie weet van onze relatie en ik kom daar ook erg vaak, de ouders zijn dan erg aardig en open. met het dicht bij de familie komen bedoel ik meer dat hij me nooit meeneemt naar familie of verjaardagen. Ik ben nu 17.
graag reactie
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 07-02-2014, 20:08
Verwijderd
Vertel hem dat de reden dat je bang bent hem kwijt te raken is doordat hij geen initiatief neemt etc. Als hij om je geeft zal hij het waarschijnlijk wel uitleggen of aanpassen aan je om je niet bang te houden.
Met citaat reageren
Oud 09-02-2014, 21:21
Krume
Krume is offline
@Ladyyy_xoxoxo

Begrijpelijk dat je aan het twijfelen bent, je wilt het oplossen en gaat kijken of het aan jou ligt. Misschien er over nagedacht dat het probleem bij hem zou kunnen liggen, op emotioneel niveau?
Praat hij over problemen waarmee hij zit? Zo ja kan je misschien aan hem vragen of er wat is, dit kan je ook doen als hij niet over problemen praat.

Ik kan niet inschatten/oordelen wat er voor zorgt dat hij geen initiatief neemt maar een belangrijk onderdeel in een relatie is communiceren erg belangrijk of het belangrijkst in sommige gevallen.

Mijn tip:

Vraag aan vertrouwde vrienden van hem of er wat met hem is of hij ergens mee zit.
Met citaat reageren
Oud 11-02-2014, 11:31
Qimm
Qimm is offline
'in een relatie is communiceren het belangrijkst' gevolgd door het advies om aan zijn vrienden te vragen wat er met hem is
Reageren

Regels voor berichten