Hee hoi,
Ik heb een leuke vriend, nu zo;n 7 maand. Doordat we het allebei erg druk hebben, zien we elkaar weinig. Hij vraagt nooit om af te spreken, dat laat hij aan mij over, hij reageert wel altijd heel leuk op de vraag om af te spreken, maar waarom neemt hij zelf niet het initiatief? Ook is het 'intieme' gedeelte minder aan het worden en ook daar neemt hij niet veel initiatief in. Ik word hier erg onzeker van en begin aan mezelf te twijfelen. Ik heb al veel geporbeerd om het spannend te maken. Door dit allemaal ben ik bang hem kwijt te raken, ik heb ook aangegeven bij hem dat ik afentoe bang ben dat hij op mij uitgekeken raakt, hierop krijg ik dan de reactie dat dat niet hoeft, ook als ik hem vertel dat ik van hem hou krijg ik niet de reactie terug van ik ook van jou maar wordt het een beetje weggeveegd. Ook laat hij me niet dicht bij zijn familie , zijn familie weet van onze relatie en ik kom daar ook erg vaak, de ouders zijn dan erg aardig en open. met het dicht bij de familie komen bedoel ik meer dat hij me nooit meeneemt naar familie of verjaardagen. Ik ben nu 17.
graag reactie
|