![]() |
|
![]() |
Iederen blijkt z'n website tegenwoordig te vernieuwen, dus moest mijn site ook eens aan de beurt komen
![]() Dit is mijn site Ik sta open voor alle redelijk commentaar ![]() Alvast bedankt, DD - Thei |
Advertentie | |
|
![]() |
|
ik zou dat grijs lichter maken..
en ik vind het net alsof hij niet af is. je kan er wel wat moois van maken als je wat dingen verandert. btw, 5 mb hmm.. ik durf te wedden dat dat géén 5 mb is.. nog niet eens 1 mb. ik heb een isdn verbinding hier en heb alles bekeken binnen een minuut.. dus heb je een mp3 ofzo erop staan ? |
![]() |
|
Mag ik vragen onder welke naam je ingeschreven staat bij de KVK? Niks te vinden onder "DD Webdesign". Verder over de site: het is erg storend op hoge(re) resoluties dat de tekst relatief gezien zo hoog op het scherm te vinden is. Verder vind ik je portfolio niet juichtend ofzo.
Danny p.s. meld je bedrijf aan voor de goudengids/kpn telefoongids, kunnen mensen je (ge)makkelijker vinden. |
![]() |
||
![]() |
Ehm. Nou ja op zich ziet het er best netjes uit bij mij. Maar... die handtekening, sorry, die vind ik lachwekkend man! Hij staat er zo groot. En hij heeft geen enkele waarde. Daar trapt niemand in.
(bovendien kunnen mensen deze nu zelf kopieren en , zelf gebruiken) Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
De tekst staat inderdaad erg hoog. Dat is een probleem waar ik zelf ook mee zit, maar ik weet nog niet hoe ik het op moet lossen. M'n portfolio is zeker nog niet juichend, maar twee van die drie sites zijn ook al oud... Ik werk op het moment aan een veel grotere site, voor Hertel ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]() |
Advertentie |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
zwart werken misschien ![]() mp3z hebben mag ook niet, dus doe niet zo kinderachtig zeg ![]() en verder, snap ik idd niet wat jullie moeilijk doen over een KVK het gaat om de sitecheck, meer vraagt ie niet |
![]() |
||
Citaat:
Ik waarschuw de man alleen maar ![]() Kinderachtig ![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
Topicstarter: Plaats je site anders eens op www.sitechecks.nl Wellicht krijg je daar reacties die meer inhoud hebben waar je wat aan hebt. |
![]() |
|||
Citaat:
Ehm ja, ik begon toch niet over KvK nummer... maar iemand zei dat ie geen kvK had.. maar hij is vast niet de enige met een webdesign bedrijfje.. dat bedoelde ik. Citaat:
![]()
|
|