Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Trouwens, als je kind seks wilt hebben hoeft hij/ze daarvoor echt niet bij zijn/haar vriend(in) te blijven slapen. ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Ook balen voor jou overigens ![]() ![]() Seks hoeft inderdaad niet alleen met logeren, dat denken die ouders wel en dat vind ik nogal naief eigenlijk, maar dat is mijn mening. Jij ook nog veel succes! |
![]() |
|
De enige fatsoenlijke manier hoe je de ouders misschien iets soepeler gaat krijgen, is door je aan hun regels te houden. Ja, die ene minuut is misschien wat overdreven, maar als je weet dat ze zo zijn, hoef je die fout niet nog een keer te maken. Met 'JA MAAR HET WAS MAAR 1 MINUUT!!!!11shift+een' schep je vooral weerstand, geen begrip.
Als ze echt zo erg van de regels zijn, kan je je beter aan de regels houden. Als het nog steeds aan is en het is serieus, dan is er een grote kans dat ze na een tijdje vanzelf wel bijdraaien en jullie wat meer vrijheden gaan geven. Let wel: dat jij je op je gemak voelt betekent niet per se dat ze je goedgekeurd hebben. Patience, padawan.
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Wat te doen met beste vriend? Noddy | 33 | 29-11-2008 14:49 | |
Liefde & Relatie |
grootste afknapper ooit! cenerentola | 140 | 26-11-2008 08:50 | |
Psychologie |
Het-Grote-Lucht-Je-Hart-Topic #112 Verwijderd | 492 | 06-11-2007 19:05 | |
Verhalen & Gedichten |