Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() geintje, hij is de hardste hoor ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() k zal daar es goei om me heen kijken offik forummers zie ![]() |
![]() |
|
Ik ga, als Westlander ben ik wel verplicht, ik ga zo denk vertrekken of ik ga alleen morgen.
Ik ga geen enkele band zien, maar zo erg is dat niet volgens mij. Zuipuh! - ik ben te herkennen aan toasters shirt en extreme dronkenschap
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]() ik ging nog vragen of ik een blaastest mocht bij de politie, maar mocht niet, stelletje joden daar ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
ik ben net trug van waterpop...
Zornik was koewl ![]() ![]() Verder vond ik Biffy Clyro ofzow wel leuk klinken..k heb verder nix gezien, zat wel lekker in de schaduw....die hitte buiten de schaduw was echt kut..blegh... Qua forummers hebbik acid star, avalon(ossow) en antartica gezien...bij Zornik ![]() ![]() |
![]() |
|
![]() |
Vond het ook lachen, ook met jovink en de voederbietels, was lachen man
![]() ![]() geloof verder niet dat ik iemand hier vandaan gezien heb, maja, boeiuh trouwens, ze naaien je zwaaaaar met dat red vodka, was fuckin 3 bonnen :/ het was gister trouwens weer minder dat je weer kon oprotten daarna met die security ![]() |
![]() |
|
Jaya the cat was wel cool, voor de rest weet ik eigenlijk weinig, behalve dat een vriend van me opgepakt is en nog een andere knakker die ik vaag ken klappen heeft gekregen van de polizei, maar daar heb ik weinig van meegekregen, ik lag ergens te slapen.
Voor de rest eigenlijk geen band gezien en vooral rondgedwaalt en mensen gepest. Edit: Staan hier nog mensen op portreat.com? ![]()
Laatst gewijzigd op 18-08-2002 om 12:09. |
![]() |
||
Citaat:
![]() *zornik was zo mooooooooooi*
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Saailoos flirten #1688 Verwijderd | 500 | 11-08-2012 17:14 | |
De Kantine |
My Best Saais Wedding #1093 Martiño | 500 | 27-08-2010 13:16 | |
Muziek |
Waterpop kandyrat | 10 | 13-08-2003 10:17 | |
Muziek |
apocaliptica sanguis | 11 | 04-08-2002 19:19 | |
Muziek |
Apocalyptica, waar????? humandoll | 20 | 01-08-2002 21:15 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
In november gaat bijna overal een rookverbod gelden twiety | 38 | 11-05-2002 13:13 |