Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 14-11-2011, 13:56
Stealthangel
Stealthangel is offline
Bedankt allemaal

Laatst gewijzigd op 14-11-2011 om 18:07.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 14-11-2011, 15:22
Verwijderd
Drie uur reizen is geen grote afstand. Als je iemand leuk vindt, is het ook geen probleem om er drie uur naartoe te reizen.

Het is een afstand, met als nadeel dat je niet even onverwacht bij elkaar langs kunt. Maar het is prima te doen om elk weekend naar elkaar toe te gaan.
Met citaat reageren
Oud 14-11-2011, 15:23
SayWhat
SayWhat is offline
Proberen niet waard denk ik. Je hebt hem via internet ontmoet, en over het algemeen hebben mensen een andere identiteit op internet, voornamelijk positiever over hunzelf. Nu weet ik niet of dit het geval is bij jullie? Jullie hebben 1 keer afgesproken? Dat is sowieso denk ik al een slechte basis voor een relatie! Maar er zijn toch genoeg andere jongens, ik bedoel als het zo moet zijn gaat wat je nu zegt gebeuren, maar ik denk dat je open moet staan voor andere jongens!

SayWhat
Met citaat reageren
Oud 14-11-2011, 15:25
LouBega
LouBega is offline
Afstand heeft toch niks met liefde te maken?

Wat ik je wel voorstel is om elkaar wat vaker te zien, zo dat je zeker weet dat het een relatie waard is. Als je namelijk daarheen verhuisd en het blijkt later dat het niets wordt, dan kan dit nogal een behoorlijke tegenvaller zijn! Het enigste nadeel van het meerdere keren afspreken is dus de lange afstand. Dit kan wel is belemmerend werken. Dus ik zeg zeker het proberen waard!

Citaat:
"Distance is a great promoter of admiration!"
Met citaat reageren
Oud 14-11-2011, 15:35
Verwijderd
3 uur is niet onoverkomelijk lijkt mij? Als je 18 bent en studeert, zul je bovendien een ov-kaart hebben. Dat scheelt je een hoop geld. Hij zal dezelfde leeftijd hebben vermoed ik en dus waarschijnlijk ook een ov-kaart hebben of anders werken en dan kan hij de trein ook wel betalen.

Maareh, je hebt hem nog maar een keer gezien? En sindsdien nooit meer? Weet je wel zeker dat jullie allebei zo verliefd zijn, of wil je liever iemand op het internet om tegen te praten?
Met citaat reageren
Oud 14-11-2011, 15:39
Vowel
Vowel is offline
Drie uur. Doe mijn zo'n relatie. Mijn vriend woont 1700km bij mij vandaan.

Drie uur valt toch heel erg mee? Dan zouden jullie elkaar sowieso ieder weekend kunnen zien. En misschien af en toe een keertje op weekdagen. Zoiets is echt overkomelijk. Tenminste, dat zou het moeten zijn, als jullie er allebei voor willen gaan.

Laatst gewijzigd op 14-11-2011 om 16:36.
Met citaat reageren
Oud 14-11-2011, 16:25
Verwijderd
Ik vraag me ook af waarom dat een probleem is. Ik heb in het begin ook wel gezanikt over de afstand, maar bij ons was de afstand met het ov van deur tot deur 4 uur reizen. En dat is uiteindelijk best wel goed te doen!
Met citaat reageren
Oud 14-11-2011, 16:25
LouBega
LouBega is offline
Nja voor de een kan drie uur behoorlijk lang zijn en voor de ander misschien wel niks. Ik denk dat als je zelf de afstand de moeite waard vindt om te overbruggen, het zeker een poging waard is!
Oud 14-11-2011, 16:37
Schrödinger
Schrödinger is offline
Drie uur is een scheet, stel je niet zo aan.
Met citaat reageren
Oud 14-11-2011, 16:41
Diamera
Diamera is offline
Het is toch ontzettend zonde om zoiets vanwege de reistijd (van 3 uur, dat kan erger hoor ) op te geven? Je hebt hem al ontmoet dus je weet in meer of mindere mate hoe hij is, jullie vinden elkaar echt leuk, hij kan zich geen leven zonder jou voorstellen, je hebt inderdaad een OV... Het is wat lastiger ja, maar ik zie weinig problemen.
Met citaat reageren
Oud 14-11-2011, 17:06
Stealthangel
Stealthangel is offline
Heel erg bedankt voor al deze reacties en aangezien ik hem nog maar een keer gezien heb zal ik m ook zeker eerst wel vaker zien voor ik zoiets zou beginnen ik denk dat ik wel een gokje ga wagen na al die positieve reacties over de afstand =)

Dankjulliewel!
Met citaat reageren
Oud 15-11-2011, 07:36
Leomaybe
Leomaybe is offline
Citaat:
Drie uur reizen is geen grote afstand..
mijn beste vriendin zit in nederland en haar kleine schat zit in turkijke
Met citaat reageren
Oud 27-02-2014, 17:46
Stealthangel
Stealthangel is offline
Hallo allemaal!

Ik ben al een mooi tijdje niet meer op deze forum geweest maar vind t super grappig
om dit terug te lezen aangezien de situatie nu zo is:

Ik heb des tijds toch niet de gok gewaagd en heb er dus uiteindelijk niks meer mee gedaan tot een paar weken terug, hij kwam steeds vaker langs en nu zijn we toch officieel aan het ''daten'' waar ik echt super enthousiast over ben, maar natuurlijk 1 nadeel.. M'n moeder denkt dat ie mensenschuw is en lijkt er daardoor niet erg goedkeurend over, erg jammer!

Groetjes!
Met citaat reageren
Oud 27-02-2014, 18:54
Elin3
Elin3 is offline
Wat leuk dat jullie aan het daten zijn nu!
Reageren

Regels voor berichten