Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
3 uur is niet onoverkomelijk lijkt mij? Als je 18 bent en studeert, zul je bovendien een ov-kaart hebben. Dat scheelt je een hoop geld. Hij zal dezelfde leeftijd hebben vermoed ik en dus waarschijnlijk ook een ov-kaart hebben of anders werken en dan kan hij de trein ook wel betalen.
Maareh, je hebt hem nog maar een keer gezien? En sindsdien nooit meer? Weet je wel zeker dat jullie allebei zo verliefd zijn, of wil je liever iemand op het internet om tegen te praten? |
![]() |
|
Drie uur. Doe mijn zo'n relatie.
![]() ![]() Drie uur valt toch heel erg mee? Dan zouden jullie elkaar sowieso ieder weekend kunnen zien. En misschien af en toe een keertje op weekdagen. Zoiets is echt overkomelijk. Tenminste, dat zou het moeten zijn, als jullie er allebei voor willen gaan. Laatst gewijzigd op 14-11-2011 om 16:36. |
![]() |
|
Het is toch ontzettend zonde om zoiets vanwege de reistijd (van 3 uur, dat kan erger hoor
![]() |
![]() |
|
![]() |
Hallo allemaal!
Ik ben al een mooi tijdje niet meer op deze forum geweest maar vind t super grappig om dit terug te lezen aangezien de situatie nu zo is: Ik heb des tijds toch niet de gok gewaagd en heb er dus uiteindelijk niks meer mee gedaan tot een paar weken terug, hij kwam steeds vaker langs en nu zijn we toch officieel aan het ''daten'' waar ik echt super enthousiast over ben, maar natuurlijk 1 nadeel.. M'n moeder denkt dat ie mensenschuw is en lijkt er daardoor niet erg goedkeurend over, erg jammer! Groetjes! |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Seksualiteit |
Afstand Jongman15 | 6 | 03-06-2016 17:11 | |
Verhalen & Gedichten |
[Verhalenwedstrijd] Vuur flyaway | 0 | 22-05-2012 22:14 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Kans op nieuwe kerncentrale flink toegenomen Manus J. van Alles | 188 | 03-08-2006 01:01 | |
Huiswerkvragen: Exacte vakken |
[ANW] Twee vragen verzinnen bij artikel wh00 | 1 | 13-04-2006 09:15 | |
Techniek liz007 | 1 | 06-03-2005 12:39 | |
nask -verslag (werkstuk)- Manon14 | 9 | 06-06-2004 14:56 |