Advertentie | |
|
![]() |
|
Ik heb je topic even naar liefde en relatie verplaatst aangezien het niet over seks an sich gaat, maar over de relatie met de buurjongen.
Hoe deed je voor die tijd tegen hem? Kun je daar niet op terugvallen? Laat hij nog wel eens iets van zich horen?
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
Je kunt hem natuurlijk gewoon aanspreken en weer eens wat met de groep gaan doen, zodat je ook met hem om kunt gaan. Maar zonder romantische basis rekenen op relatie... Ik weet niet 100% hoe jouw gevoelens voor hem zijn en al helemaal niet hoe hij jou ziet. Maar met je daten daten lijkt me een meer logische stap richting een eventuele relatie dan jou ontmaagden...
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
|
![]() |
hij wou het gewoon eens een keer proberen, en je hebt je meteen daarvoor laten gebruiken. als hij iets voor je voelde had hij je wel beter behandeld want hij had ook wel kunnen weten dat jij daaar echt niet aan toe was.
Maarja, omdat ik jullie intelligentie niet zo hoog inschat is het maar een gok hoe hij over je denkt, hij kan net zo goed niet weten 'hoe hij zich hoort te gedragen |
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
|
![]() |
|
En dat op zo'n jonge leeftijd. Tja het is je eigen keuze maar als ik zo je verhaal leest heb ik het idee dat die jongen niets in een relatie ziet zitten. Denk echter dat je daar toch zelf achter moet komen als je het echt wilt weten.
|
|