Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 20-02-2014, 15:13
XXXmpXX
XXXmpXX is offline
Hoi, ik ben 14 jaar en ben 1/2 maanden geleden ontmaagd door mijn buurjongen (15). Maar nu is het heel ongemakkelijk. Wat moet ik nu doen? Moet ik met hem praten maar daar ben ik bang voor en zo ja wat moet ik eigenlijk zeggen.... AUB goeie antwoorden.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 20-02-2014, 15:14
Verwijderd
Waarom zou je niet met hem praten? Waar ben je bang voor?
Met citaat reageren
Oud 20-02-2014, 15:29
Pluis
Pluis is offline
Wat wil je van hem? Vriendschap? Een vriendje? Niks?
Oud 20-02-2014, 15:44
XXXmpXX
XXXmpXX is offline
Citaat:
Waarom zou je niet met hem praten? Waar ben je bang voor?
Dat hij me gaat uitlachen
Met citaat reageren
Oud 20-02-2014, 15:45
XXXmpXX
XXXmpXX is offline
Citaat:
Wat wil je van hem? Vriendschap? Een vriendje? Niks?
Het liefst een vriendje
Met citaat reageren
Oud 20-02-2014, 16:05
Verwijderd
Citaat:
Dat hij me gaat uitlachen
Waarom zou hij je uitlachen?
Met citaat reageren
Oud 20-02-2014, 16:15
Mysterieuzen
Mysterieuzen is offline
Citaat:
Het liefst een vriendje
Praat met hem, als jullie al lang 'close' zijn of met elkaar omgaan zal ik gewoon leuke dingen doen, en vragen doet geen pijn. Ben je toch bang om te vragen.. misschien Facebook, Whattsapp, Twitter en dergelijke, ookal is dat minder romantisch.
Met citaat reageren
Oud 20-02-2014, 16:17
Elin3
Elin3 is offline
Citaat:
Het liefst een vriendje
Of dat mogelijk is ligt natuurlijk aan jouw relatie met hem. Heeft hij je ontmaagd puur om de seks, of heeft hij ook gevoelens voor jou en zou hij misschien wel met je willen daten?
Oud 20-02-2014, 16:19
Pluis
Pluis is offline
Ik heb je topic even naar liefde en relatie verplaatst aangezien het niet over seks an sich gaat, maar over de relatie met de buurjongen.

Hoe deed je voor die tijd tegen hem? Kun je daar niet op terugvallen? Laat hij nog wel eens iets van zich horen?
Oud 20-02-2014, 16:44
XXXmpXX
XXXmpXX is offline
Citaat:
Ik heb je topic even naar liefde en relatie verplaatst aangezien het niet over seks an sich gaat, maar over de relatie met de buurjongen.

Hoe deed je voor die tijd tegen hem? Kun je daar niet op terugvallen? Laat hij nog wel eens iets van zich horen?
Daarvoor waren we echt beste maatjes, we deden alles samen. En daarom vind ik het vervelend dat het zo is gewoorden
Met citaat reageren
Oud 20-02-2014, 16:55
XXXmpXX
XXXmpXX is offline
Citaat:
Of dat mogelijk is ligt natuurlijk aan jouw relatie met hem. Heeft hij je ontmaagd puur om de seks, of heeft hij ook gevoelens voor jou en zou hij misschien wel met je willen daten?
We waren in een vrienden groep en we deden doen of durf en je weet hoe dat gaat. Hij vroeg aan mij of ik weleens aan seks dacht met bem en ik zei ja . En toen liepen we later die avond naar huis. We zijn buren dus we waren uiteindelijk aleen!!! Ik was zo nerveus en bang tot hij zei wil je met me naar bed dat maakte me nog banger maar ik zei ja en zei ik ben nog maagd maar hij niet en dat vond hij wel spannend (ik ook ) en daarna zeiden we bijma niks meer
Met citaat reageren
Oud 20-02-2014, 17:06
Elin3
Elin3 is offline
Citaat:
We waren in een vrienden groep en we deden doen of durf en je weet hoe dat gaat. Hij vroeg aan mij of ik weleens aan seks dacht met bem en ik zei ja . En toen liepen we later die avond naar huis. We zijn buren dus we waren uiteindelijk aleen!!! Ik was zo nerveus en bang tot hij zei wil je met me naar bed dat maakte me nog banger maar ik zei ja en zei ik ben nog maagd maar hij niet en dat vond hij wel spannend (ik ook ) en daarna zeiden we bijma niks meer
Dan zou ik er er maar niet te erg op hopen dat hij nog jouw vriendje gaat worden...

Je kunt hem natuurlijk gewoon aanspreken en weer eens wat met de groep gaan doen, zodat je ook met hem om kunt gaan. Maar zonder romantische basis rekenen op relatie... Ik weet niet 100% hoe jouw gevoelens voor hem zijn en al helemaal niet hoe hij jou ziet. Maar met je daten daten lijkt me een meer logische stap richting een eventuele relatie dan jou ontmaagden...
Oud 20-02-2014, 17:10
XXXmpXX
XXXmpXX is offline
Citaat:
Dan zou ik er er maar niet te erg op hopen dat hij nog jouw vriendje gaat worden...

Je kunt hem natuurlijk gewoon aanspreken en weer eens wat met de groep gaan doen, zodat je ook met hem om kunt gaan. Maar zonder romantische basis rekenen op relatie... Ik weet niet 100% hoe jouw gevoelens voor hem zijn en al helemaal niet hoe hij jou ziet. Maar met je daten daten lijkt me een meer logische stap richting een eventuele relatie dan jou ontmaagden...
Oke, bedankt
Met citaat reageren
Oud 21-02-2014, 13:07
bamiehapje23
bamiehapje23 is offline
ga naar hem toe en vraag hoe hij erover denkt
Met citaat reageren
Oud 21-02-2014, 13:39
Verwijderd
Ach, die meisjes zijn van alle tijden. Sommige mensen hebben gewoon geen game.
Met citaat reageren
Oud 21-02-2014, 15:14
Heer Wil
Heer Wil is offline
hij wou het gewoon eens een keer proberen, en je hebt je meteen daarvoor laten gebruiken. als hij iets voor je voelde had hij je wel beter behandeld want hij had ook wel kunnen weten dat jij daaar echt niet aan toe was.

Maarja, omdat ik jullie intelligentie niet zo hoog inschat is het maar een gok hoe hij over je denkt, hij kan net zo goed niet weten 'hoe hij zich hoort te gedragen
Met citaat reageren
Oud 21-02-2014, 17:12
bikinigek
bikinigek is offline
je had beter eerst een relatie kunnen krijgen wie koop er een koe als de melk gratis is
Met citaat reageren
Oud 21-02-2014, 18:59
Verwijderd
Citaat:
hij wou het gewoon eens een keer proberen, en je hebt je meteen daarvoor laten gebruiken. als hij iets voor je voelde had hij je wel beter behandeld want hij had ook wel kunnen weten dat jij daaar echt niet aan toe was.
Waar haal je dat allemaal vandaan? Zij wilde het blijkbaar ook een keer proberen en heeft die jongen daarvoor gebruikt.
Citaat:
Maarja, omdat ik jullie intelligentie niet zo hoog inschat is het maar een gok hoe hij over je denkt
geh.
Met citaat reageren
Oud 01-03-2014, 20:28
Jochem032
Jochem032 is offline
Waarom met hem naar bed gaan als het je vriendje niet is? Beetje one night? -,-
Met citaat reageren
Oud 01-03-2014, 22:26
Steefdb
Steefdb is offline
En dat op zo'n jonge leeftijd. Tja het is je eigen keuze maar als ik zo je verhaal leest heb ik het idee dat die jongen niets in een relatie ziet zitten. Denk echter dat je daar toch zelf achter moet komen als je het echt wilt weten.
Oud 02-03-2014, 12:03
Heer Wil
Heer Wil is offline
Hoezo zou zo'n jongen die blijkbaar op zijn vijftiende al in staat is tot zulke initiatieven niet het initiatief kunnen nemen om naar jou toe te komen ipv andersom?
Met citaat reageren
Oud 04-03-2014, 19:01
InezLeeuwx
InezLeeuwx is offline
Niet te veel nadenken want daar word je alleen maar zenuwachtig van... Gwn op je af laten komen ��
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten