Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 02-03-2014, 22:53
stekker2014
stekker2014 is offline
Hallo ik een jongen van 13 jaar
En heb nog nooit echt verkering gehad ik heb al heel veel dingen geprobeert maar het lukt maar niet ben al 5x afgewezen, dus ik dacht dat jullie me wel konden helpen.met liefdes tips enzo.

Bvd
groetjes een vriendin lozen jongen

Laatst gewijzigd op 03-03-2014 om 21:06.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 03-03-2014, 09:35
Verwijderd
Ben je al eens verliefd geweest dan?
Met citaat reageren
Oud 03-03-2014, 09:58
mercurius70707
mercurius70707 is offline
Je bent gewoon de goede nog niet tegen gekomen. Misschien eerst eens een afspraakje regelen, voordat je direct je 'liefde' eruit stort.
Met citaat reageren
Oud 03-03-2014, 13:22
feetje
feetje is offline
Je moet het ook niet doen omdat je een relatie wil je moet het pas willen als je ECHT verliefd bent
Met citaat reageren
Oud 03-03-2014, 16:48
stekker2014
stekker2014 is offline
Ik ook ECHT verlieft
Maar hoe moet ik dan een afspraakje regelen
Met citaat reageren
Oud 03-03-2014, 16:53
Apple1996
Apple1996 is offline
Citaat:
Ik ook ECHT verlieft
Maar hoe moet ik dan een afspraakje regelen
Vraag een meisje mee uit, drink gezellig wat samen of ga naar de bios!

Succes
Met citaat reageren
Oud 03-03-2014, 16:54
Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Écht verliefd op 5 mensen terwijl je 13 bent? Ik betwijfel het..

Maar goed, diegene vragen of ze iets wil doen, dus.
Oud 03-03-2014, 18:14
Janssen108
Janssen108 is offline
je bent 13.. shut up and enjoy life
Met citaat reageren
Oud 03-03-2014, 21:05
stekker2014
stekker2014 is offline
Maar ik vind 3 mensen echt leuk en 2 anderen niet echt verkeert
Met citaat reageren
Oud 03-03-2014, 21:10
Unknown123
Unknown123 is offline
Even voor de duidelijkheid stekker2014: je zegt '2 anderen niet echt verkeerd'. Hiermee bedoel je dan zovan ze zien er niet verkeerd uit? Dit laat me denken dat jij meer naar het uiterlijk kijkt in dit geval?

Ik weet niet hoe jij precies over liefde/relaties denkt, maar ik persoonlijk vindt innerlijk belangrijk en kijk niet naar hoe 'lekker' een meisje d'r uitziet.

Hoe kijk jij hier dan tegenop, wat je geeft mij meer het idee dat jij deze 5 meisjes niet echt kent en er knap/lekker of hoe je het ook wilt noemen er uit vind zien en daarom iets met die meiden wil? Als dit zo is adviseer ik je ook meer op innerlijk te gaan letten, maar je bent nog jong (vergeleken met mij vind ik je jong) en ontdek je vanzelf van wat voor soort relaties je houd, op wat voor soort meiden je valt etc.
Met citaat reageren
Oud 03-03-2014, 21:16
stekker2014
stekker2014 is offline
Ja nou ik ken ze allemaal en met 1 fiets ik elke dag naar school dus die ken ik nog beter. Maarb ik kijk naar bijden als ze knap.zijn en lief en aardig. En.ik verlieft op ze dan ja wil ik met ze maar ik probeer al bijna mijn hele leven dat
Met citaat reageren
Oud 03-03-2014, 21:21
Unknown123
Unknown123 is offline
Zoals ik zie let je toch wel op het innerlijk. Heb je anders misschien een idee waarom de vorige keren mislukt waren of waarom je precies werd afgewezen? Als je dit weet weet je dan ook wat je deze keer beter zou kunnen/moet doen?
Met citaat reageren
Oud 03-03-2014, 22:36
stekker2014
stekker2014 is offline
Ja nou ik ken ze allemaal en met 1 fiets ik elke dag naar school dus die ken ik nog beter. Maarb ik kijk naar bijden als ze knap.zijn en lief en aardig. En.ik verlieft op ze dan ja wil ik met ze maar ik probeer al bijna mijn hele leven een vriendin te krijgen en nu wil ik dat het lukt
Met citaat reageren
Oud 03-03-2014, 23:36
Verwijderd
Citaat:
Even voor de duidelijkheid stekker2014: je zegt '2 anderen niet echt verkeerd'. Hiermee bedoel je dan zovan ze zien er niet verkeerd uit? Dit laat me denken dat jij meer naar het uiterlijk kijkt in dit geval?

Ik weet niet hoe jij precies over liefde/relaties denkt, maar ik persoonlijk vindt innerlijk belangrijk en kijk niet naar hoe 'lekker' een meisje d'r uitziet.

Hoe kijk jij hier dan tegenop, wat je geeft mij meer het idee dat jij deze 5 meisjes niet echt kent en er knap/lekker of hoe je het ook wilt noemen er uit vind zien en daarom iets met die meiden wil? Als dit zo is adviseer ik je ook meer op innerlijk te gaan letten, maar je bent nog jong (vergeleken met mij vind ik je jong) en ontdek je vanzelf van wat voor soort relaties je houd, op wat voor soort meiden je valt etc.
Dus jij zou een echt lelijk iemand doen, omdat ze wel aardig is? Oké.
Met citaat reageren
Oud 04-03-2014, 08:37
Unknown123
Unknown123 is offline
Nou nee, zo letterlijk hoef je het ook niet op te vatten haha. Nee je moet haar wel aantrekkelijk vinden, dat wel. Maar als ze heeeel aantrekkelijk is en van karakter is het een bitch zou ik er niet voor gaan nee.
Met citaat reageren
Oud 04-03-2014, 15:16
Verwijderd
Citaat:
Zoals ik zie let je toch wel op het innerlijk. Heb je anders misschien een idee waarom de vorige keren mislukt waren of waarom je precies werd afgewezen? Als je dit weet weet je dan ook wat je deze keer beter zou kunnen/moet doen?

Ik denk dat hij afgewezen is vanwege zijn manier van Nederlands spreken...
Met citaat reageren
Oud 04-03-2014, 16:04
Unknown123
Unknown123 is offline
Jaa haha, zoals in de forumregels staat is het de bedoeling om goed nederlands te spreken en geen dialect en is het niet de bedoeling dat anderen die persoon gaan afzeiken haha (ja FB ik lees wel de regels haha). Nee misschien is hij wel buitenlands ofzo want hij praat indd wel net als een turk.

OT: Hoe denk jij dat je het het beste kunt aanpakken om een relatie te beginnen stekker2014?
Met citaat reageren
Oud 04-03-2014, 16:26
Verwijderd
Jaa haha, zoals in de forumregels staat is het de bedoeling om goed nederlands te spreken en geen dialect en is het niet de bedoeling dat anderen die persoon gaan afzeiken haha (ja FB ik lees wel de regels haha). Nee misschien is hij wel buitenlands ofzo want hij praat indd wel net als een turk.

Gelukkig, ben dus niet de enige die dat dacht :$
Met citaat reageren
Oud 04-03-2014, 18:33
bierkoning
bierkoning is offline
Zullen we het een beetje serieus houden? Dit is allemaal niet nodig.
Oud 04-03-2014, 19:25
stekker2014
stekker2014 is offline
Ja srry dat ik dat bericht 2 keer sturden maar ik weet niet echt wat ik fout doe maar hun vinden mij gwn niet mooi denk ik want ja ik draag een bril en ben gwn mezelf en blijk baar vinden ze dat niet leuk ofzo (denk ik hr).maar 1 voor deel ik krijg welsnel goeie vrienden. Alleen waarderen mensen dat niet of zo en pesten sommig mij
Met citaat reageren
Oud 04-03-2014, 19:29
stekker2014
stekker2014 is offline
IK BEN GEEN TURK IK BEN ALLEEN EEN BEETJE ZENUWACHIG EN HEB ZWAREN DYSLEXIE -_-
Met citaat reageren
Oud 04-03-2014, 20:10
Unknown123
Unknown123 is offline
Sorry. Ik wist dus niet dat je dyslexie had. Nu ik dat weet kan ik daar dus in het vervolg rekening mee houden en respecteer ik dat ook gwn (:

Als je over het pesten je verhaal kwijt wil of hulp nodig hebt kan je dat bij het subforum 'Psychologie' plaatsen. Ook ik zal je daar best willen helpen.

Dat je gwn jezelf bent is in iedergeval een goed iets! Ben je zelf wel tevreden over je uiterlijk?
Met citaat reageren
Oud 05-03-2014, 07:18
Verwijderd
Citaat:
IK BEN GEEN TURK IK BEN ALLEEN EEN BEETJE ZENUWACHIG EN HEB ZWAREN DYSLEXIE -_-
Nee sorry wist ik ook niet.
Met citaat reageren
Oud 05-03-2014, 20:19
stekker2014
stekker2014 is offline
Nee oke is goed maar ik hoef er niet over te praten wel goed dat je het aan biedt maar ik heb al genog gepraat daar over
En ik ben ook niet echt tevreden met mijn uitelijk.
Met citaat reageren
Oud 08-03-2014, 00:08
stekker2014
stekker2014 is offline
Maar hoe kun je nou aan een meisje zien of ze me leuk vind of niet
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 08-03-2014, 23:29
Steefdb
Steefdb is offline
Nou, ik ben ook niet de knapste vond ik zelf altijd maar dat is veranderd sinds meiden toch wel zeggen dat ik er leuk uitzie etc. Maar ik ben verder altijd mezelf gebleven. Ik zeg ook altijd eerlijk van, dit ben ik en zo gedraag ik me en ik verander mezelf niet graag. Verder moet je niet meteen in de relatie gaan duiken als je net een meisje hebt ontmoet. Je moet niet denken bij ieder leuk meisje dat je ziet van; Oh daar wil ik wel wat mee. Zelf heb ik nu ook een leuk meisje op het oog en door met elkaar af te spreken probeer ik er ook een beetje achter te komen of zij mij ook ziet zitten. En wanneer zij mij ziet zitten of wanneer ik dat merk probeer ik wat meer op de liefde in te gaan als je begrijpt wat ik bedoel.
Oud 09-03-2014, 19:31
meneergaar
meneergaar is offline
Jongen, je bent 13... Geniet van je zorgeloze leventje.

Je bent 'al je hele leven bezig' een meisje te krijgen; ik betwijfel het nogal. Je wil gewoon een meisje om het hebben van een relatie - niet om de liefde. Dat is normaal voor je leeftijd, en verder niet erg of zo, maar zet je er overheen joh. Je hebt nog een heel leven voor je en op de leeftijd die je nu hebt moet je je helemaal niet zo veel zorgen maken.

Je hebt een zorgeloos leventje. De vele zorgen krijg je later in je leven wel aan je hoofd. Daar moet je je nu niet mee bezig houden. Geniet van je leventje!
Met citaat reageren
Oud 10-03-2014, 02:36
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Ach jochie, je bent 13. Je hebt je hele leven nog om je druk te maken over vriendinnetjes. Als je echt verliefd wordt (maar écht verliefd), dan weet je dat en dan kun je er werk van maken. Je hoeft niet een vriendinnetje te hebben omdat dat 'cool' is of weet ik veel, je hebt een vriendinnetje omdat je haar leuk vindt en bij haar wil zijn. Ik weet dat wij allemaal klinken als oude mensen die het niet snappen, maar wij zijn ook allemaal 13 geweest en wij weten heus wel hoe het is. Maak je niet druk, het komt vanzelf allemaal jouw kant op
Reageren

Regels voor berichten