Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
Ach ja het is nou eenmaal een sneue partij en zat er aan te komen. Zal wel een andere kneus opstaan ik verwacht dat die partij het niet lang uithoudt. Herben zei ook een aantal domme dingen in de media waar die steeds op terug moest komen. Volgens mij kunnen ze di partij beter opheven
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Ach..mag ik binnekort ook weer stemmen .. ![]() ![]() |
![]() |
|
![]() |
Herben heeft inderdaad hier en daar dingen gezegd, waarop hij terug moest komen. Verder vind ik dat hij goed op een lijn zit met het gedachtengoed van Pim, en vind ik kritiek dat hij teveel heeft toegegeven bij de onderhandelingen onterecht, de LPF zit qua standpunten nu eenmaal aardig tussen het CDA en de VVD in vaak. Ik zie natuurlijk graag veel - eigenlijk zoveel mogelijk - standpunten van de LPF terug in de coalitie, maar ik besef ook dat er onderhandeld moet worden. Het probleem met herben is dat hij teveel een grijze muis is, geen leiderstype en dat hij te graag tot het 'establishment' behoort (maar dat komt door het zijn van een grijze muis).
http://nu.nl/document?n=60624 "Volgens Herben was het altijd al de bedoeling dat hij de functie alleen tijdelijk zou vervullen." Inderdaad. "In de wandelgangen circuleren de namen van de Kamerleden Van As, Eerdmans, Wijnschenk, De Jong en Hoogendijk zelf als kandidaat-opvolgers van Herben." Wat mij betreft mag Heinsbroek de nieuwe voorzitter worden. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
maar Herben wil een roulerend voorzittersschap
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() verder, hoe zie e dat dualisme nu voor je? moet hij als fractievoorzitter zijn eigen plannen gaan afkraken en de plannen van het kabinet?
|
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Hij had ook niets anders kunnen doen, met al die kritiek op hem, maar ik vind het wel sneu dat het achter zijn rug geregeld wordt terwijl hij op vakantie is. Maar er zijn dus nog meer kapers op de kust al komt het op mij over alsof ze lopen te roepen. Ja en nu wil ik ook hoor! Ikke wil Ikke wil.
maar goed we zien het wel..Het kan me eigenlijk niet zo veel schelen..
||||
![]() |
Citaat:
Citaat:
"De LPF-bewindsman zegt zaterdag in een interview met de Volkskrant het kabinet voor te stellen om al op korte termijn lastenverlichting te geven aan burgers en bedrijven." Kan je mij even vertellen waar het hier over grootkapitalisten gaat en waar uit blijkt dat dat geld gelijk naar het buitenland zou stromen. Hoe dan ook denk ik, naast dat het idee voordelen kan hebben volgens mij, dat het voornamelijk een shake is geweest om aan te geven dat niet star aan het akkoord vastgehouden moet worden en ik hoop dat dat weer enigszins bedoeld was om te laten zien hij begreep waar het Pim om ging. En ik hoop dat dat weer was omdat hij fractievoorzitter wil worden van de LPF en wil laten zien dat hij good material daarvoor is. Citaat:
Voor het afkraken van de plannen van de LPF zijn lijkt mij meer dan genoeg mensen in de politiek. En een politicus moet best met twee petten op kunnen zitten. Dat gebeurt toch ook als een vice-premier ook nog eens minister is van Binnenlandse zaken, en het lijkt mij dat die functies ook niet helemaal los van elkaar staan. Bovenstaande is misschien niet helemaal een mooie vergelijking, maar sowieso mag wat mij betreft de grondwet zelfs veranderd worden en komt er nog een lid bij artikel 57 waarin gezegd wordt dat het wel mogelijk is om in de kamer te zitten en minister te zijn wanneer het gaat om het vervangen van een vermoorde fractievoorzitter. En bij vervanging van een vermoorde premier mag wat mij betreft de vervanger ook nog met een andere pet op politiek bedrijven. In het algemeen: Wanneer blijkt dat iemand NIET met twee petten op kan zitten en zich niet durf uit te spreken tegen plannen van zijn eigen partij indien nodig, dan valt hij denk ik snel genoeg door de mand. In het bijzonder: Bovendien neem ik enige(!) belangenverstrengeling enigszins(!) op de koop toe als dat betekent dat de politiek verder bij het hebben van Heinsbroek van beide functies baat heeft (maar bij twijfel zal wel gestemd moeten worden of men dat in die spaarzame gevallen vindt en bij teveel gevallen waarin het antwoord hier 'nee' is heeft Heinsbroek afgedaan), Even tot slot: Zoals gezegd zie ik Heinsbroek zeker zitten als opvolger van Herben. Ik wil wel even opmerken - misschien overbodig - dat ik op het moment hem wel veel minder zie zitten dan ik Pim zag zitten als fractievoorzitter van de LPF. Die afstand kan nog kleiner worden (uiteraard ook groter), maar daarvoor heb ik hem nog niet genoeg gezien en gehoord. En, zoals al eerder gezegd, weet ik ook uberhaupt niet (zeker) of hij het wel wil. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Ferry Hoogendijk is geschikter, hij is net zo acherlijk als de rest van die partij en daarbij is ie ook nog half dement. LPF + Hoogendijk..... De combinatie ![]()
|
Ben ik net terug van vakantie hoor ik dit geweldige nieuws leven de pim partij nog nooit zo'n partij waar een hoopje bij elkaar geraapt gezien.
Met zulke grote bekken maar nog steeds hebben ze ruzie met elkaar. Een organisatie waar iedereen elkaar voor de voeten lopen.
|
![]() |
Ik hoop dat Kopspijkers weer snel op t.v. komt. Die kunnen dan de gehele LPF-problematiek nadoen in hun cabaret.
![]() Dat de LPF op deze wijze een vier jaar regeren weet vol te houden lijkt me zeer onwaarschijnlijk. De ervaring leert ons (o.a. met de CD etc.) dat extreme partijen vanzelf doodbloeden omdat ze hun radicale beloften niet waar kunnen maken. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
een minister dient een beleid te voeren, constructieve beslissingen te nemen ipv eerst "puin te ruimen". paars 1+2 hebben nederland zoveel goeds gebracht, waarom wil je dat afbreken voor een staat waar de kloven tussen aurochtoon en allochtoon en rijk en arm nog veel groter worden? ik vind dat de lpf alvorens een opvolger te presenteren, eerst een goed moeten nadenken wat ze eigenlijk willen. op die manier is het dus toch wel goed dat "mat" is afgetreden. btw zeg eens iets anders dan rechtstreeks uit pims boekjes te quoten, twiety. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
Inderdaad. 's Kijken hoe hij 't doet. Als ik z'n plannen hoor, van de LPF de belangrijkste politieke partij maken van de eeuw, dan moet ik zeggen dat dat best goed klinkt. Ook 'praten over de inhoud, niet over de vorm' is een goed standpunt om meteen in het begin al aan te nemen. Verder heb ik nog niet zoveel van 'm gezien/gelezen (kan ik eigenlijk bijna niet), maar ik zie het wel zitten. Maar ik vind dan ook dat je eerst vertrouwen moet geven aan je volksvertegenwoordiger (maar ik geef toe dat dat bij de ene wat makkelijker is om te doen dan bij de ander), en dan moet hij zorgen dat hij dat vertrouwen niet beschaadt (klinkt vrij logisch, maar ik denk dat niet iedereen er zo over denkt). |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Balkenende hield info achter over de zaak Margarita D@mien | 35 | 25-04-2003 20:59 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
LPF uit de regering zetten? Mackan | 54 | 16-10-2002 12:36 |