Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
Rationeel denken helpt vele angsten weg te nemen en hoe meer kennis je van dingen krijgt, des te rationeler je kunt gaan denken. (hoewel in sommige gevallen is het weer beter NIET alles te weten..). Controleer zèlf of alle deuren en ramen goed op slot zitten voor je naar bed gaat en streep nummer 2 ook weg. |
![]() |
|
Verwijderd
|
En om 1 dan ook maar door te kunnen strepen; hard gezegd dan: je ma kan ook dood gaan terwijl je dr naast ligt
En stap 4 daarom moet je je niet laten tegenhouden. Begin er een gesprek over met je moeder en praat over wat jij er van vindt en zij er van vindt en wat jullie mogelijkheden zijn. |
![]() |
|
Mocht je niet tot je rust komen, overweeg dan een rustgevend medicijn te nemen.
Bijvoorbeeld Valeriaan is een licht rustgevend medicijn. Deze is gewoon te koop bij allerlei drogisterijen. Maar overleg dat inderdaad met je ouders. Vooral op zo een jonge leeftijd heeft de huisarts wellicht wel nog een lichter medicijn voor te schrijven.
|
Als je op je 18de nog bij je ma slaapt wordt het wel heel creepy.
Maar ik zal je zorgen behandelen. 1. dat is gegarandeerd, ik hoop niet snel overigens ik heb zelf mijn ouders moeten verliezen en dat gun ik niemand. 2. Dat kan maar dan zal het waarschijnlijk weinig uitmaken wie waar slaapt. 3. Zombies enzo bestaan niet echt, dus dat lost zichzelf op. 4. ik denk dat mensen het raarder vinden als je verteld dat je als 13 jarige niet in je eigen bed slaapt. Ik denk eigenlijk dat je het stiekem nog een beetje gezellig vindt en wat dat betreft heb ik goed nieuws; binnenkort komt een tijd dat je je moeder die je dan 'dat mens' noemt; niet in je buurt wilt hebben.
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Zij Masturbeert ik slaap xpicture | 14 | 23-11-2016 15:00 | |
De Kantine |
Word flexsaaibel met yoga #1732 Noedelhap | 500 | 29-10-2012 16:42 | |
Lichaam & Gezondheid |
Ik slaap verschikkelijk veel. Orpa | 35 | 30-03-2005 11:56 | |
Psychologie |
Lucht je hart topic #9. Quiana | 500 | 07-08-2004 12:56 | |
Psychologie |
Slapen Verwijderd | 14 | 06-09-2002 21:37 | |
De Kantine |
Aan welke kan van je bed slaap je? En kom je eruit? Frida | 21 | 22-04-2002 18:23 |