Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / School & Studie / Studeren
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 25-03-2014, 17:10
meltem24je
meltem24je is offline
Ik zit op dit moment op gymnasium 3. Mijn cijfers zijn erg slecht en de havo school waar ik volgend jaar heen wil gaan neemt me alleen aan als mijn wiskunde een 5 wordt. Dat gaat em waarschijnlijk niet worden!! Maar als k een profiel neem zonder wiskunde wordt er niet meer naar wiskunde gekeken en hoef ik het dus ook niet op te halen. Nou weet ik dat veel Hbo studies wiskunde willen. Maar waarschijnlijk zijn er ook studies waar er niet op wiskunde word gelet bij het eindexamen. Ik zocht zelf ook wat maar kon niet veel vinden. kunnen jullie mij misschien helpen met een studie ? Ik kies nu c&m met economie, kunst, duits en ak en zou graag alsnog een goede hbo studie zonder wiskunde willen.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 25-03-2014, 17:25
Tochjo
Tochjo is offline
In deze folder kun je zien welke hbo-opleidingen toegankelijk zijn met het havo-profiel cultuur en maatschappij.
Met citaat reageren
Oud 26-03-2014, 17:28
Niels97yolo
Niels97yolo is offline
Kijk niet naar je vakken, kijk naar wat je wil gaan doen als jij later in een een of ander lab wil gaan werken om medicijnen te ontwikkelen heb je geen klap aan c&m (sterker nog je wordt er niet eens mee aangenomen..) je kan nu wel lekker kijken welke vakken je het simpelste vind maar je vakken zijn in de bovenbouw compleet anders, kijk naar wat je wil en doe daar je best voor ik klink nu als een een of andere 80 jarige opa maar geloof me kies voor later, niet voor nu
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten