Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 27-03-2014, 10:34
xLumos
xLumos is offline
Ik ben 16 en ik heb echt nog nul ervaring met jongens of dat soort dingen. Ik ben vroeger wel gepest en ben nu wel wat zekerder geworden. Vooral omdat ik nieuwe en betere vrienden gemaakt heb. Nu is het zo dat ik me wel wil richten op jongens alleen ik weet gewoon niet hoe ik hun aandacht kan krijgen. Een vriendin van mij, krijgt altijd wel meer aandacht omdat ze shirtjes met inkijk draagt zegt ze. Maar ik weet niet of dat ook bij mij zou werken. Heeft iemand hier ervaring mee? Tips?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 27-03-2014, 10:52
Qimm
Qimm is offline
De manier waarop je aandacht trekt bepaalt de soort aandacht die je trekt. Bedenk dus wat voor soort aandacht je wil
Oud 27-03-2014, 14:46
Schrödinger
Schrödinger is offline
Door aantrekkelijk te zijn.
Met citaat reageren
Oud 27-03-2014, 14:58
ABCCBAXOXO
ABCCBAXOXO is offline
Door jezelf hier af te vragen hoe je aandacht krijgt kom je niet echt verder..
En shirtjes met inkijk werkt toch nooit, jongens kunnen zich aangetrokken voelen met je uiterlijk maar waar (een toekomstige relatie) op werkt is het innerlijk.
Door uit te stralen dat je zelf verzekerd bent, krijgen mensen aandacht voor je. Schouders naar achter en kop op! je mag er zijn. Je moet niet om aandacht vragen, als je eenmaal erkend bent zal je het genoeg krijgen! En daarnaast waarom zou je aandacht willen? De mensen die er werkelijk toe doen geven je hopelijk genoeg aandacht

liefs x
Met citaat reageren
Oud 27-03-2014, 17:29
rawbananas
rawbananas is offline
Hangt er vanaf wat voor aandacht je wil. Inkijk meisjes zullen misschien van elke jongen wel aandacht krijgen, maar het heeft wel iets sletterigs. Ook moet je je afvragen wat voor jongen je wil.
Oud 27-03-2014, 19:06
Elin3
Elin3 is offline
Wat voor aandacht wil je?

Misschien wordt met je vriendin wel wat geflirt, omdat ze een beetje met haar lichaam te koop loopt, en dat is best leuk omdat het leuk is als mensen met je flirten (tot in bepaalde mate uiteraard ). Maar naar mijn idee zijn de jongens waar je vrienden mee kunt worden of graag een relatie mee zou willen niet specifiek die jongens die je aandacht geven omdat je inkijk hebt. Zelfvertrouwen en zelfrespect is voor hen een stuk aantrekkelijker.

Wat jongens die ik ken en graag mag vinden het bijvoorbeeld leuker als ik mijn haar los heb of een rok draag ipv een spijkerbroek, dus dat wil ik dan eens in de zoveel tijd ook best doen (ik vind dat zelf ook leuk, dus waarom niet?). Maar ik weet ook gewoon dat me mij nog net zo aardig vinden in een slobbertrui en een joggingbroek, omdat ik vanbinnen dezelfde persoon ben die ze tof vinden. Het is prima om je goed te verzorgen om er goed uit te zien en positieve punten te benadrukken, maar uiteindelijk wil je toch mensen om je heen die je nemen om je persoonlijkheid en niet alleen om je lichaam.
Oud 27-03-2014, 19:59
TheWhiteOwl
TheWhiteOwl is offline
Veel lachen helpt, beetje onhandig zijn, hakken, zwarte kleding, wat oorbellen, armbandjes, ringen, horloges kan je uitstraling veel opfleuren. Maar meestal stap ik niet op iemand af vanwege de plus punten, maar vanwege het ontbreken van min punten, zoals uggs, hoepel-oorbellen, driekwartslegging, in een cirkel staan, armen over elkaar, chaggie kijken, hele tijd met telefoon staan, domme opmerkingen of hele tijd negatief over onderwerpen danwel betweterigheid ed.

Als je er echt meer over wil weten, er zijn wel boeken over liefde en lichaamstaal. Zelf ben ik niet zo van die "hoe vind ik mijn man/vrouw" boeken omdat die net wat te sociaal correct zijn, maar boeken van Pease over lichaamstaal en dergelijke hebben wel alround informatie en duwen je een richting op, zelf nadenken en handelen is altijd een must.
Met citaat reageren
Oud 27-03-2014, 21:33
Verwijderd
Gewoon inkijk regelen. Alleen lelijke mensen komen met verhalen over persoonlijkheid etc.
Met citaat reageren
Oud 28-03-2014, 07:54
Katertje
Katertje is offline
Citaat:
Gewoon inkijk regelen. Alleen lelijke mensen komen met verhalen over persoonlijkheid etc.
Oud 28-03-2014, 15:37
Verwijderd
Met citaat reageren
Oud 30-03-2014, 14:50
bikinigek
bikinigek is offline
Citaat:
tot je iets serieuzers wil en dan is uiterlijk niet meer genoeg kom je nog wel achter

Met citaat reageren
Oud 31-03-2014, 14:18
Heer Wil
Heer Wil is offline
Ze wil niks serieuzers, ze wil gewoon "ervaring en aandacht." Contact zoeken met mensen?
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten