Hoi iedereen,
Ik heb sinds gisteren een vriendje (F) maar ik wil het nu zo snel mogelijk uitmaken. Waarom? Omdat sinds ik ja heb gezegd een ''knoop in mijn maag'' heb.

Al mijn vriendinnen en al zijn vrienden stonden erbij toen hij mij vroeg en iedereen drong aan om ''ja'' te zeggen.

Maar ik word snel aangedrongen en dus door die druk heb ik maar ja gezegd (waar ik ontzettend veel spijt van heb).

Dus ik wil het eigenlijk uitmaken, omdat ik hem er anders dan mee kwets. Maar ik voel me ontzettend down, omdat ik voor hem paar maanden geleden nog 2 andere vriendjes had, en ik het ook snel mee heb uitgemaakt omdat ik voor hen ook niks voelde, en dat mensen mij dan verklaren voor ''slet''.
Vandaag vond een vriendin (A) van mij zelfs dat ik teveel met hem omging (ik dacht ***?! ik heb maar 1 dag met hem!)

zijn vriend (S) vond dat ook en S. werd dus boos toen ik er wat van zei. Wat denk je? Toen de pauze voorbij was schold hij me uit, een gevecht tussen hem en een vriend (T) (T. dacht dat hij het tegen hem had), loopt S. boos naar de klas, loopt met een tas te gooien, met krukken, en de tafel van T. omgegooid. Toen S. terugkwam, stond de klas onderaan de trap, S. kwam naar beneden en schold me weer uit.

Ik werd toen erg depri en wilde het daarom uitmaken, omdat ik het anders niet meer aankon. F. is wel lief en aardig, maar ik voel gewoon niks meer voor hem, HELP!!