Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / School & Studie / Algemene schoolzaken
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 01-05-2014, 21:28
sanasoufi
sanasoufi is offline
Vandaag vol trots mijn WO-bachelor criminologie gehaald bij de administratie van de UvA. Geduld tot november had ik echt niet (alhoewel zo'n uitreiking natuurlijk wel erg speciaal is). Hoe dan ook ik kwam bij de administratie en moest mijn legitimatiebewijs geven. Ondertussen terwijl mijn bul werd gezocht moest ik een formulier invullen waarin ik "het ophalen" bevestig. De meneer van de administratie had nogal haast dus trok de bevestiging zo wat uit mijn handen en gaf mij een mapje: DOEG!!!

Ik maar met het mapje naar mijn auto rennen en opgewonden de inhoud bekijken:

-Document dat getuigschrift/certificate heet....maar dit is geen bul toch?
-Document met een cijferlijst.....maar mijn gemiddelde ontbreekt en er staat ook geen judicium bij!
-Diplomasupplement in het engels bestaande uit 9 pagina's.

Verder geen kopietjes, geen totale cijferlijst, geen studiestartdatum niets...

Ik heb zelf nog nooit eerder een bachelordiploma gezien van iemand anders, dus klopt het een beetje wat ik beschrijf? Of ontbreekt er iets? Ik vind het bijvoorbeeld bizar dat er geen gemiddeld cijfer staat.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 02-05-2014, 21:12
Schrödinger
Schrödinger is offline
Dit is duidelijk bedrog, hier zou ik geen genoegen mee nemen, hoor.
Met citaat reageren
Oud 02-05-2014, 21:47
Verwijderd
Heb je met iemand hierover gesproken, ik heb geen kennis, informatie over jouw mogelijke diploma en de juiste papieren, maar ik woonde in Nederland en studeerde in België en moest voor IBG officiële kopieën van mijn diploma bezorgen. Toen bleek dat ik nog maar een tijdelijk document had, na wat heen en weer bellen (en Belgisch en Nederlands naast elkaar heen praten ivm andere termen) bleek dat ik wel mijn diploma had, maar dat het officiële document wel nog wel even op zich zou laten wachten. Het document wat ik had, was in principe goed genoeg voor alle verdere acties, maar niet voldoende voor een instantie als IBG.

Bellen dus als je vragen hebt.
Met citaat reageren
Oud 03-05-2014, 23:40
Pluis
Pluis is offline
een getuigschrift is een diploma. Een cijfergemiddelde hoort niet bij je cijferlijst. Als het goed is moet je trouwens wel je diploma tekenen.
Oud 04-05-2014, 00:51
ESCLEPIOS
ESCLEPIOS is offline
diploma slaat ook nergens op.
heeft het nooit gedaan.
dit is het. niet meer, niet minder.

Dat je de amsterdamse kutkirminelen zal geven wat ze verdienene!. proost.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten