Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 11-05-2014, 08:56
XLDVX
XLDVX is offline
Hi!
Ik heb een beetje een probleempje...
Ik heb op bevrijdingspop een hele leuke en lieve jongen ontmoet via een vriendin van me, ook elkaars nummers toegevoegd en nu watsappen we elke dag, maar het valt enorm tegen. Ondanks dat hij ook gewoon het gesprek begint, doet hij best vaak kortaf. Nu snap ik ook nog wel dat je daar niet op kan oordelen, dus gaan we afspreken. Dat afspreken kan alleen pas over 2 weken vanwegen zijn examens.
Ik heb het gevoel dat dit best wel wat kan worden, maar hoe zorg ik dat het niet nog saaier gaat worden op watsapp de komende week?
Ps: niet meer appen is geen optie want dan gaat het weer verwateren en zie ik hem waarschijnlijk nooit meer...
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 11-05-2014, 09:03
Elin3
Elin3 is offline
Misschien wat minder appen? Je hebt elkaar blijkbaar niet zoveel te melden en waarschijnlijk is hij ook gewoon druk met zijn examens. Stuur af en toe een berichtje om hem succes te wensen of te vragen hoe iets ging, maar dwing hem niet tot het voeren van gesprekken waar hij geen zin in heeft. Misschien houdt hij wel niet zo van lange whatsapp-gesprekken en klikt het in real life gewoon een stuk beter.
Oud 11-05-2014, 09:10
XLDVX
XLDVX is offline
Citaat:
Misschien wat minder appen? Je hebt elkaar blijkbaar niet zoveel te melden en waarschijnlijk is hij ook gewoon druk met zijn examens. Stuur af en toe een berichtje om hem succes te wensen of te vragen hoe iets ging, maar dwing hem niet tot het voeren van gesprekken waar hij geen zin in heeft. Misschien houdt hij wel niet zo van lange whatsapp-gesprekken en klikt het in real life gewoon een stuk beter.
Maar als hij geen lange gesprekken zou willen zou hij toch ook niet het gesprek starten of steeds reageren? Ik ben gewoon bang dat 1 van ons straks al geen zin meer heeft voor we hebben afgesproken...
Met citaat reageren
Oud 11-05-2014, 09:57
Qimm
Qimm is offline
Wat is dat toch met dat gewhatapp! Dat is toch geen geschikte plaats om elkaar te leren kennen. Hup snel gewoon afspreken en op basis daarvan kun je veel meer zeggen (lichaamstaal is vaak nog zo veel meer zeggend dat gesproken taal... en gesproken taal al meer dan geschreven taal!)
Oud 11-05-2014, 11:24
XLDVX
XLDVX is offline
Citaat:
Wat is dat toch met dat gewhatapp! Dat is toch geen geschikte plaats om elkaar te leren kennen. Hup snel gewoon afspreken en op basis daarvan kun je veel meer zeggen (lichaamstaal is vaak nog zo veel meer zeggend dat gesproken taal... en gesproken taal al meer dan geschreven taal!)
Bedankt voor je reactie,
Het probleem is een beetje dat ik hem, toen ik hem voor het eerst zag, maar een halfuur ofzoiets zag en we hadden dus geen tijd om iets af te spreken. Ik zal wel via watsapp een datum prikken en dan zien we wel denk ik..
Met citaat reageren
Oud 11-05-2014, 13:17
arPos
arPos is offline
Citaat:
Hi!
Ik heb een beetje een probleempje...
Ik heb op bevrijdingspop een hele leuke en lieve jongen ontmoet via een vriendin van me, ook elkaars nummers toegevoegd en nu watsappen we elke dag, maar het valt enorm tegen. Ondanks dat hij ook gewoon het gesprek begint, doet hij best vaak kortaf. Nu snap ik ook nog wel dat je daar niet op kan oordelen, dus gaan we afspreken. Dat afspreken kan alleen pas over 2 weken vanwegen zijn examens.
Ik heb het gevoel dat dit best wel wat kan worden, maar hoe zorg ik dat het niet nog saaier gaat worden op watsapp de komende week?
Ps: niet meer appen is geen optie want dan gaat het weer verwateren en zie ik hem waarschijnlijk nooit meer...
sommige mensen zijn gewoon niet zo goed in dat digitaal lullen
Oud 11-05-2014, 13:19
Verwijderd
Maar je wilt dus kijken of het wat wordt tussen jullie 2?
Het kan zijn dat hij er geen behoefte aan heeft. Gewoon toevoegen voor de vriendschap. Weet je of hij een vriendin heeft?
Ik zal gewoon hem inderdaad in deze periode alleen succes wensen en verder nog vragen wat je nu heel graag wilt weten van hem. De rest komt wel als je hem ziet. En dat hij begint met de gesprekken geeft aan dat hij best wil praten. Maar ik zal het gewoon afwachten tot de meet. Succes daarbij.
Met citaat reageren
Oud 11-05-2014, 13:52
Verwijderd
Juist digitaal verwoord je meestal het beste je karakter toch? Als hij kortaf is dan moet je verder er geen tijd meer in stoppen en wachten totdat er een persoon langs komt die wel leuk en vriendelijk kan terug reageren.
Met citaat reageren
Oud 11-05-2014, 14:01
Qimm
Qimm is offline
Citaat:
Juist digitaal verwoord je meestal het beste je karakter toch?

Nee
Oud 11-05-2014, 16:05
Verwijderd
Citaat:
Juist digitaal verwoord je meestal het beste je karakter toch? Als hij kortaf is dan moet je verder er geen tijd meer in stoppen en wachten totdat er een persoon langs komt die wel leuk en vriendelijk kan terug reageren.
Dat zou je wel denken, maar iemand kan een vlotte babbel hebben op internet, maar houdt op met praten tegen mensen in real life. Natuurlijk geldt de regel dat iedereen zich altijd voordoet als iemand anders op het internet niet altijd. Je kan best een goed beeld van iemand krijgen via internet en de overeenkomsten zien in real life. Maar om iemand zijn karakter te bepalen via internet moet je echt wel iets langer contact hebben met die persoon dan 2 of 3 weken.
Maar dan zeg ik na 3 weken: Ga meeten.
Met citaat reageren
Oud 11-05-2014, 17:20
Verwijderd
Je moet whatsapp niet zo serieus nemen en gewoon een keer met hem afspreken.
Met citaat reageren
Oud 11-05-2014, 20:01
Verwijderd
Citaat:
Nee
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten