Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
dankje....
het is ook een gedicht van niks......dit is puur de inhoud....de waarheid..... het is nu 3 keer niks.....ik snap het ook niet meer
||
![]() |
Citaat:
jezus het gaat echt weer niet goed he? damn... dan snap ik dat je hoop zo langzamerhand een beetje wegebt... shit ![]() dikke knuffel Hannah
||
![]() |
Citaat:
Nee, even serieus, het is toch geen ramp dat het even niet lukt?!?! Denk aan je zelf lieverd, dat is veeeel belangrijker! Liefs, kus en knuff, Caroline
|
![]() |
heeey lieve ratsja
Jij gaat volhouden joh!!!!! Ennuh,ik vond het hartstikke tof om met je te chatten laatst....onthoud: JIJ BENT HET WAARD!!!!!!!(jij bent grappig,jij bent tof!) dikke knuffel+kus+handjes+voetjes ![]() ![]()
|
Damn, beroerd om te lezen...
Hoe moet jij je dan wel niet voelen. Eens met Tampz, Caro en Hannah die alle 3 dezelfde mening deelde; gedicht niet super, een uitstorting. Pijnlijk. ![]() We praten snel hoop ik Sweety. X
|
![]() |
Beste Oneindiger, ik dacht: he Ratsja laat ons weer genieten, maar algauw werd ik ongerust. Jongen, de pijn die we voelen in onze denkwereld vreet aan een mens, maar als ook het lichaam de strijd wil opgeven, dan weten we geen raad meer. En ik vind het erg dat jij die moet dragen. Het wordt tijd dat we eens chatten, op een moment dat we eens als kameraden kunnen praten
![]() ![]() Steunende Groetjes, Dreampoet
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
Verrot Sporadica | 2 | 21-02-2008 18:12 | |
Verhalen & Gedichten |
Zorah's eenzame verrotting Zepp | 3 | 05-11-2004 17:37 | |
Vrije tijd |
“Column: “Wat zijn we toch verrot met elkaar?” USPalermo | 121 | 07-10-2004 13:05 | |
Software & Hardware |
[Geluid] Het spelen van CounterStrike resulteerd in verrot geluid Preaper | 2 | 04-05-2004 05:54 | |
Lichaam & Gezondheid |
ernstige tandarts angst en een verrotte kies? Eend | 37 | 11-12-2003 16:59 | |
Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen |
vragen over 'het verrotte leven van Floortje B. nijntje | 6 | 09-05-2001 16:51 |